AndroidHealthClinic

Creatine in cut

Bezoekers in dit topic

jesseswienink

Novice
Lid geworden
7 mrt 2021
Berichten
17
Waardering
0
Lengte
1m74
Massa
65kg
Vetpercentage
12%
Hallo allemaal,
Ik wil vanaf vandaag droog trainen voor de zomer. Ik heb nog nooit creatine gebruikt en hoor er goede verhalen over. Is het echter wel verstandig om in de cut te nemen aangezien je er van in gewicht toeneemt en er minder droog uitziet?
 
Cutten? Wat zijn je stats? Wat in je sig staat?
 
Ik ben 1,74m en 67kg
 
Dan valt er toch nog niks te cutten?
 
Ik heb nu ongveer 1,5 jaar gebulkt. Van 56kg naar 67. Ik wil graag iets droger maar niet te, vandaar dat ik ook nu pas begin
 
Als ik jou was zou ik mezelf eerst een goed in alles verdiepen, ga eens lezen waar creatine voor is en wanneer je het gebruikt.

Je kan prima creatine gebruiken en droger worden, maar denk eerlijk gezegd dat jij beter op je basisvoeding kan gaan letten.
 
Nee, dat is niet verstandig.

Creatine zorgt ervoor dat je vetcellen 'vol' blijven en daarmee wordt vet verbranden nagenoeg onmogelijk. Al het gewichtsverlies zal vocht / spiermassa zijn. Bodybuilders stoppen daarom ook direct met het nemen van creatine in hun wedstrijdvoorbereiding.

Groet
 
Ik heb nog nooit creatine gebruikt en hoor er goede verhalen over
Creatine houd vocht vast, maw je lijkt voller als dat je bent , als je wil cutten kan dat een vertekend beeld geven
 
Nee, dat is niet verstandig.

Creatine zorgt ervoor dat je vetcellen 'vol' blijven en daarmee wordt vet verbranden nagenoeg onmogelijk. Al het gewichtsverlies zal vocht / spiermassa zijn. Bodybuilders stoppen daarom ook direct met het nemen van creatine in hun wedstrijdvoorbereiding.

Groet
Klopt helemaal, denk niet dat deze jongen aan een wedstrijd mee gaat doen... Maar bij gelijk resultaat zou ik ook geen creatine nemen.
 
Gewoon creatine blijven gebruiken. Mensen denken altijd dat je een vochtballon wordt door creatine, maar dat is grote onzin. Creatine houdt in elk geval vocht vast in je spiercellen en dat is ook de bedoeling, maar daardoor ga je er niet bloated uitzien. Mogelijk houdt het daarbuiten ook nog een minimale hoeveelheid aan vocht vast, maar wat dat betreft is er nog veel onduidelijkheid. Dus zo lang je geen wedstrijd wil doen of zoiets gewoon blijven gebruiken.
 
Blijven gebruiken, 5 gram per dag tot je niet meer leeft gr.
 
Back
Naar boven