Fitness Seller

Creatine in een flesje

Bezoekers in dit topic

Tjibbe

Competitive Bodybuilder
20 jaar lid
Waardering
4
Ik weet dat als je creatine te lang in een flesje houd dat de stof dan verandert en je er niks meer aan hebt. Maar hoe lang duurt het voor dit gebeurt. Kan ik wel 1 uur voor het trainen de creatine met whey, dextrose en kaneel in een flesje doen gemengd met water???

nee, ik heb eens ergens gelezen dat creatine binnen 10-15minuten al instabiel wordt. Pin me er niet op vast, maar drink het voor de zekerheid gelijk op!

D. zei:
nee, ik heb eens ergens gelezen dat creatine binnen 10-15minuten al instabiel wordt. Pin me er niet op vast, maar drink het voor de zekerheid gelijk op!

Binnen 15 minuten is het ook ja, maar weet ook niet meer waar ik dat heb gelezen. Na die 15 minuten wordt het omgezet en is het niet werkzaam meer dus zul je een andere manier moeten vinde! Je kunt je de crea, kaneel, dextrose en whey van tevoren wel in het flesje doen en als je klaar bent met trainen de water er toevoegen..

het wordt in ieder geval omgezet in creatinine, een afvalstof waar je lichaam niets mee kan.

Ik vraag me af hoe ze dat doen met die liquid creatine.
Zouden daar enzymen inzitten die creatinine weer omzet in creatine ?
Ik heb namelijk al een paar mensen gesproken die er aardig hard op gingen.

wellicht zit het in een vloeistof in welke creatine niet omzet in creatinine.

creatinine kan je lichaam wel iets mee had k gelezen maar niet veel 1 5e van de creatine...

Terug
Naar boven