Fitness Seller

Creatine kan Diabetes veroorzaken.

Bezoekers in dit topic

Craxan

Novice
Lid geworden
24 jul 2013
Berichten
15
Waardering
0
Lengte
1m93
Massa
94kg
Vetpercentage
13%
Hallo builders, mijn dokter vertelde mij een maand terug dat creatine diabetes kan veroorzaken.. Nou heb ik het internet af geneusd en niet echt specifiek iets kunnen vinden.. Dus vraag ik jullie mening en kijk op deze stelling. Dit ging vooraf aan het feit dat mijn ouders die 'Rommel' niet goed vinden en ze mij naar de dokter stuurde. Eerlijk gezegd denk ik dat mijn dokter er niet veel van snapt aangezien hij het ook keratine noemde ipv creatine... En ik denk niet dat ik een onderdeel van shampoo door mijn strot heen jaag..

Groeten Crax, dit is ook mijn eerste post haha.
 
Verklaar jezelf nader. :trollface:

In tegendeel zelfs...

Het verband tussen de glucosehuishouding en creatinesuppletie is zo sterk dat artsen zelfs overwegen om creatine in te zetten als medicijn tegen diabetes-2

http://www.ergogenics.org/sportvoeding24.html

---------- Post toegevoegd 14 October 2013 om 19:52 ----------

Hallo builders, mijn dokter vertelde mij een maand terug dat creatine diabetes kan veroorzaken.. Nou heb ik het internet af geneusd en niet echt specifiek iets kunnen vinden.. Dus vraag ik jullie mening en kijk op deze stelling. Dit ging vooraf aan het feit dat mijn ouders die 'Rommel' niet goed vinden en ze mij naar de dokter stuurde. Eerlijk gezegd denk ik dat mijn dokter er niet veel van snapt aangezien hij het ook keratine noemde ipv creatine... En ik denk niet dat ik een onderdeel van shampoo door mijn strot heen jaag..

Groeten Crax, dit is ook mijn eerste post haha.

Ik zou naar een andere arts gaan voortaan.
 
Toch belachelijk hoe vaak er posts voorbij komen waarin een dokter iets heeft gezegd dat eigenlijk helemaal nergens over gaat.
 
Ik zou voortaan niet meer naar dr phil gaan maar naar een dokter die daadwerkelijk iets geleerd heeft.
 
Vermoedelijk gaat het over de combinatie van creatine met een shitload dextrose oid?
 
Gaan we weer..
kanker is alweer verleden tijd zie ik.........
 
Haha, bedankt voor jullie reacties. Ik dacht al dat mijn huisarts 'n beetje te veel hooi op zn vork nam.
 
Back
Naar boven