XXL Nutrition

Creatine kinase (CK) spierafbraak

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.

Gast 169938

Cool Novice
Lid geworden
6 sep 2020
Berichten
74
Waardering
33
Lengte
1m83
Massa
87kg
Vetpercentage
16%
Post mag verwijderd worden ik ben eraan uit.
 
Laatst bewerkt:
Wat is je vraag precies?

Creatinekinase is heel vaak verhoogd bij krachtsporters. Wat was de oorspronkelijke reden van het bloedonderzoek?

En plaats je bloedresultaten eens in één overzicht. Dit is heel onoverzichtelijk. Als je trouwens kuurde gedurende het bloedonderzoek waarin je LH- en testosteronwaardes waren bepaald, was je gear nep, want je LH & testosteronwaardes zijn normaal.
 
Wat is je vraag precies?
Zou een deload week volstaan? Of hoeveel dagen moet ik rusten.
Of zijn deze waardes helemaal niet zo problematisch. Want ik dacht dat ze aan de oorzaak liggen van t feit dat ik geen spiermassa aankom.
 
Galen zal die zometeen in een excel gooien

Zie net de rest van je antwoord. Dat onderzoek dat nu gepost staat is dag voor ik ben beginnen kuren. Geen problematische waarden volgens de dokter enkel een hoge CK. Hij stelde wat meer rust voor.. vroeger deed ik PPL rest nu PPLA rest en merk minder belasting vooral op de onderrug.

Aangezien CK nu 1568 is vermoed ik dat ik nog niet genoeg Rust pak of zijn deze waardes nog steeds in het acceptabele van iemand die krachtsport en kuurt?
 
Laatst bewerkt:
Vamwege welke klachten of indicatie is het bloedonderzoek verricht? Als geen reden is waardoor CK verhoogd kon zijn, buiten het trainen om, is dat simpelweg de oorzaak en is het niks schadelijks.
 
Laatst bewerkt:
Vamwege welke klachten of indicatie is het bloedonderzoek verricht? Er geen reden waar waarvoor CK verhoogd kon zijn, buiten het trainen om, is dat simpelweg de oorzaak en is het niks schadelijks.
Post is aangepast antwoord is je persoonlijk toegezonden. Post mag verwijderd worden.

Bedankt voor je input ik vermoed dat ik eraan uit ben.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven