AndroidHealthClinic

Creatine kuur??

Bezoekers in dit topic

AshwinHC

Cool Novice
Lid geworden
15 feb 2012
Berichten
103
Waardering
0
Lengte
1m75
Massa
80kg
Vetpercentage
15%
[Afbeelding niet meer beschikbaar] Creatine kuur
Beste leden,

Ik ga vanaf maandag beginnen met mijn creatine kuur

http://www.bodylab.nl/Bodylab.nl/Cre...o-500-gram-635

Maar moet je ook een pauze in lasse na een bepaald periode als de pot op is?
En welke soort creatine raden jullie aan, of vinden jullie ook goed/beter.
En beste tijden voor het innemen, en is het ook mixbaar met whey goed?

BVD! :cool:
 
Over die pauze inlassen is veel gezegd en geschreven, ik geloof niet dat je per se een pauze MOET inlassen, maar vaak raadt men toch aan om bv. 6weken creatine te nemen, en dan enkele weken geen creatine te nemen voordat je terug opnieuw begint. Maar hier zullen wetenschappers het misschien nooit over eens worden ;)

En zolang het zuiver creatine monohydraat is, kun je er vanuit gaan dat het een goed product is.
 
[Afbeelding niet meer beschikbaar] Creatine kuur
Beste leden,

Ik ga vanaf maandag beginnen met mijn creatine kuur

http://www.bodylab.nl/Bodylab.nl/Cre...o-500-gram-635

1. Maar moet je ook een pauze in lasse na een bepaald periode als de pot op is?
2. En welke soort creatine raden jullie aan, of vinden jullie ook goed/beter.
3. En beste tijden voor het innemen,
4. en is het ook mixbaar met whey goed?

BVD! :cool:
1. nee
2. mono, gewoon bij een van de boardsponsors
3. iedere dag 4 gram, net na de training schijnt het het best opgenomen te worden. Mijn ervaring is dat het weinig uitmaakt.
4. Het lost niet op, maar heeft ook geen smaak. Is dus mixbaar met alle vloeistoffen.
 
Je hoeft inderdaad geen pauzes in te lassen, en elke dag 5 gram is zat. Die oplaadfase hoef je ook ECHT niet te doen, beter van niet zelfs.
 
Creapure is nu in de aanbieding volgens mij, dus neem die lekker. Volgens mij zit er niet of nauwelijks verschil tussen verschillende soorten creatine, en als dat wel zo is, zal je voor jezelf moeten uitzoeken welke je het fijnst vind.
 
Maar de prijs speelt geen rol heb liever kwaliteit hehe..
 
pak maar creapure is een pattent op die is 100 procent zuiver....
 
Wat vinden jullie van eerst een lange tijd trainen voor je aan creatine begint? Maakt dit uit zolang je goed traint + goed eet? Of kun je dan ook als beginner gewoon wel creatine nemen
 
Wat vinden jullie van eerst een lange tijd trainen voor je aan creatine begint? Maakt dit uit zolang je goed traint + goed eet? Of kun je dan ook als beginner gewoon wel creatine nemen

Ik ben er zelf voor je lichaam lekker alles zelf te laten doen, of iig zoveel mogelijk. Ik heb het altijd zo gedaan, en groei prima, en kan prima resultaten halen zonder. Kijk eerst maar hoe trainen zonder crea bevalt. Misschien gain je hard genoeg. En het is sowieso geen wondermiddel.
 
Creapure creatine monohydraat nemen. 5 gram per dag.

Het is een supplement dat best goed werkt, geen gezondheidsrisico's, geen anabolen. Jesus christ.
 
En wat vinden jullie van die ene van Bodylab? Creatine Pro 500GRAM?
 
Waarom denken zoveel mensen dat creatine een kuur is? Of dat eiwitshakes enorm slecht zijn of 1 of ander wondermiddel... pff
 
Creapure creatine monohydraat nemen. 5 gram per dag.

Het is een supplement dat best goed werkt, geen gezondheidsrisico's, geen anabolen. Jesus christ.

Waarom denken zoveel mensen dat creatine een kuur is? Of dat eiwitshakes enorm slecht zijn of 1 of ander wondermiddel... pff

Easy guys, dat bedoelde ik er niet mee. Niks mis met creatine. Zeg alleen maar dat een beginner in mijn ogen prima zonder moet kunnen, omdat beginners toch wel gainen als ze fatsoenlijk trainen.
 
Zo denk ik er ook wel over inderdaad maar zat er toch af en toe over na te denken. Maar zit nog steeds met mijn voeding te spelen dus eerst dat op orde krijgen.
 
Back
Naar boven