AndroidHealthClinic

Creatine lijkt niet te werken.. (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Arnold Schwarze

Cool Novice
Lid geworden
4 feb 2011
Berichten
157
Waardering
2
Lengte
1m80
Massa
88kg
Vetpercentage
8%
Ben nu 2 weken aan de Creatine.

heb een oplaadfase gehad van 5-7 dagen maar het lijkt niet te werken..

Kan ik het beste gelijk met deze creatine kappen of toch nog even afwachten?




Wil denk ik een pre work out proberen, is het dan nodig om gewone creatine te gebruiken???
 
en wat verwacht je dan te 'zien' na 2 weekjes? trouwens je moet minstens 2 liter WATER drinken per dag als je creatine neemt, anders is het weggegooid geld.
 
Het werkt toch ook niet voor iedereen.

En pre workout? Wat verwacht je daarvan?
Dat het je oppept? Dan staat creatine daar los van. Neemt niet weg dat er genoeg pre workouts zijn die wel creatine bevatten
 
Weet niet of het bij mij werkt, maar kost toch geen hol :p
 
Niet iedereen reageert op creatine, maar nog even geduld is wel nodig ;)

Je kan trouwens, indien je niet reageert, nog andere soorten creatine proberen
 
en wat verwacht je dan te 'zien' na 2 weekjes? trouwens je moet minstens 2 liter WATER drinken per dag als je creatine neemt, anders is het weggegooid geld.

ik drink 2 liter alleen al tijdens mijn training
 
Creatine werkt meestal maar bij 4 op de 5 mensen maar omdat je er niet snel genoeg iets van merkt wil niet zeggen dat het niet werkt.. Kan misschien onverwachts komen en groei merk je niet altijd 1, 2, 3

ik drink 2 liter alleen al tijdens mijn training

Idd me too:p
 
Neem de volgende keer Creatine HCL, ik ken echt niemand die daar niets van merkt
 
mag je creatine 2 dagen achter elkaar gebruike of moet er een pauze tusse zijn? (ja ik ben een amateur :P)
 
Het werkt toch ook niet voor iedereen.

En pre workout? Wat verwacht je daarvan?
Dat het je oppept? Dan staat creatine daar los van. Neemt niet weg dat er genoeg pre workouts zijn die wel creatine bevatten
Maar om nou na 2 weken al te zeggen dat het niet werkt..
mag je creatine 2 dagen achter elkaar gebruike of moet er een pauze tusse zijn? (ja ik ben een amateur :P)
Je kan het elke dag gebruiken.
 
Neem de volgende keer Creatine HCL, ik ken echt niemand die daar niets van merkt


THNX voor de tip!!! Kan ik deze creatine gelijk gebruiken of moet ik 2 weken stoppen??
 
...het heeft alleen zin als je het dagelijks gebruikt zelfs. Ik denk; ik zeg het er maar even bij. Eerst oplaadfase => Dan vier weken gebruiken => Dan 4 weken stoppen => Dan weer oplaadfase enz...

Je kunt best voor een keer doorgaan met gebruiken na deze 2 weken monohydraat lijkt me. Ideaal zou zijn om twee weken te stoppen ja.
 
Laatst bewerkt:
...het heeft alleen zin als je het dagelijks gebruikt zelfs. Ik denk; ik zeg het er maar even bij. Eerst oplaadfase => Dan vier weken gebruiken => Dan 4 weken stoppen => Dan weer oplaadfase enz...

Je kunt best voor een keer doorgaan met gebruiken na deze 2 weken monohydraat lijkt me. Ideaal zou zijn om twee weken te stoppen ja.
Waarop baseer je dit?
 
Vroeger had ik ook het gevoel dat het niet werkte, maar nu als ik creatine gebruik ( voorlopig cellmass BSN) dan heeft dit een enorm effect op kracht en massa (vocht)
maar ga er wel lekker op.

Kan zijn dat je gwn uit uzelf genoeg gained, als ge eens aan een plafond komt en dan crea gaat nemen, zou het kunnen zijn dat het wel werkt. Natuurlijk het blijft een suppl. dus uw voeding moet goed aangepast zijn en crea gaat u dan tevreden maken :) natuurlijk geen wonderen verwachten :)
 
Ik merk het altijd vrij laat, na 1,5 week ofzo.
Daarna merk je er weinig meer van, enkel als je ermee stopt dat je iets krachtverlies hebt en wat vocht wegtrekt.
 
Ben nu 2 weken aan de Creatine.

heb een oplaadfase gehad van 5-7 dagen maar het lijkt niet te werken..

Kan ik het beste gelijk met deze creatine kappen of toch nog even afwachten?




Wil denk ik een pre work out proberen, is het dan nodig om gewone creatine te gebruiken???

Wat werkt er niet? Wat is/zijn je verwachting(en)?
 
...het heeft alleen zin als je het dagelijks gebruikt zelfs. Ik denk; ik zeg het er maar even bij. Eerst oplaadfase => Dan vier weken gebruiken => Dan 4 weken stoppen => Dan weer oplaadfase enz...

Je kunt best voor een keer doorgaan met gebruiken na deze 2 weken monohydraat lijkt me. Ideaal zou zijn om twee weken te stoppen ja.


ja leuk, oplaadfases zijn onzin. Kijk even op pubmed.com voordat je uitspraken doet.
 
ja leuk, oplaadfases zijn onzin. Kijk even op pubmed.com voordat je uitspraken doet.

Kwestie van terminologie vriend, je laadt altijd op omdat creatine opgeslagen wordt in je spieren die voller raken ;)
 
Back
Naar boven