AndroidHealthClinic

Creatine mengen? Afschuwelijke smaak (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Dudebro

Cool Novice
Lid geworden
1 apr 2019
Berichten
71
Waardering
27
Lengte
1m93
Massa
106kg
Beetje domme vraag misschien, maar waar kan je creatine het beste mee mengen om de smaak te maskeren? Ik heb monohydraat, en ik vind het echt vreselijk smerig om opgelost in water te drinken, en in de proteineshake proef ik het nog steeds. Tips?
 
Gewoon pilvorm kopen
 
Ja dan moet je bij de loadingfase 20 pillen per dag slikken. Kán wel. Liever met iets mengen wat de smaak verbergt.
 
gewoon met ranja
 
  • Like
Waarderingen: 040B
Over de loadingfase zijn verschillende theorieën .. ( de loadingfase is kolder / onzin trouwens )

Maar terugkomend op je vraag : meng het met sinaasappelsap
 
Laatst bewerkt:
Je hoeft niet te laden.
 
Creatine in een klein laagje water en gewoon drinken. Dat ene vieze slokje moet wel lukken toch.

Ik heb ditzelfde met citrulline malaat:roflol:
 
Creatine laden? Echt?
 
Ja dan moet je bij de loadingfase 20 pillen per dag slikken. Kán wel. Liever met iets mengen wat de smaak verbergt.
Gewoon 365 dagen creatine nemen, heb je daar ook geen last van
 
Monohydraat met vieze smaak? Is dit van B&F of zo, want ik ken alleen maar smaakloze. :dunno:

Verder niet zo janken en gewoon naar binnen werken.
 
Creatinemonohydraat is praktisch smaakloos. Welke gebruik je?
 
Ik ben over op de kauwtabletten van b&f. Fris dextro/citroen smaakje en scheelt weer dat eindeloze poeders drinken.

Creatinemonohydraat is praktisch smaakloos. Welke gebruik je?
Ik vind de gewone van xxl ook al erg bitter/chemisch smaken, ook door shakes enzo heen. Ligt dat aan mij?
 
Ik ben over op de kauwtabletten van b&f. Fris dextro/citroen smaakje en scheelt weer dat eindeloze poeders drinken.


Ik vind de gewone van xxl ook al erg bitter/chemisch smaken, ook door shakes enzo heen. Ligt dat aan mij?
Ik heb net een theelepel droge creatinemonohydraat van XXL in mijn mond gestopt en het smaakt voor mij gewoon 'droog'. Kan er zelf geen bitterheid in herkennen. Normaal gooi ik het in mijn eiwitshake.
 
Vroeger was de mythe dat je creatine het beste met vruchtensap kon drinken ivm snellere opname.

Sindsdien gooi ik het steevast dagelijks in mijn 6e glas wijn en merk niks van enige bitterheid. :dunno:
 
Gewoon droog in je muil mikken en een slok water erachteraan..
 
had de Platinum, deze was korrelig, scoop in de mond , slok water erbij en weg was het
heb nu die van XXL eigen merk, deze blijft enorm plakken in mn smoel dus deze meng ik.

ik flikker het altijd bij m'n thee in, lost op en je proeft niks
 
Ik heb hem van XXL nutrition. Ik weet niet of het aan mij ligt, maar ik moet echt kokhalzen van de smaak. "Niet aanstellen" is mijn standaard instelling, maar ik moet er echt standaard bijna van over m'n nek. Misschien is het loaden flauwekul (Ik hoop het, zou chill zijn om het allemaal in pilvorm te slikken) - maar ik merk wel dat ik minder profijt heb er van na 3 maanden. Even paar weekjes resetten en het werkt weer. Misschien is het placebo, maar ik voel het wel echt bij mijn training.

Ik weet niet of ik hem echt bitter/chemisch vind smaken... Ik kan de smaak ook moeilijk omschrijven. Het smaakt naar moeten kokhalzen :mad:
 
Ik heb hem van XXL nutrition. Ik weet niet of het aan mij ligt, maar ik moet echt kokhalzen van de smaak. "Niet aanstellen" is mijn standaard instelling, maar ik moet er echt standaard bijna van over m'n nek. Misschien is het loaden flauwekul (Ik hoop het, zou chill zijn om het allemaal in pilvorm te slikken) - maar ik merk wel dat ik minder profijt heb er van na 3 maanden. Even paar weekjes resetten en het werkt weer. Misschien is het placebo, maar ik voel het wel echt bij mijn training.

Ik weet niet of ik hem echt bitter/chemisch vind smaken... Ik kan de smaak ook moeilijk omschrijven. Het smaakt naar moeten kokhalzen :mad:
Edit: zie Galens post hierna ;)
 
Laatst bewerkt:
Back
Naar boven