Fitness Seller

Creatine met brinta, whey en melk (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Subbeh

Novice
10 jaar lid
15 jaar lid
Lid geworden
5 dec 2005
Berichten
8
Waardering
0
Hallo mensen,

Ik neem 's ochtends als ontbijt altijd 75g brinta met 40g whey, 300ml magere melk en 200ml water (koud).
Nu ben ik van plan om te beginnen met creatine maar lees nogal wat tegenstrijdige informatie over de inname hiervan.
Ik lees over het algemeen dat ik het het beste 's ochtends (op niet-tranings dagen) kan innemen met 100ml water of vruchtensap per gram creatine.
Ik denk dat ik wel wat moeite ga hebben om naast dit ontbijt nog eens 500ml creatine-mix te gaan drinken. Vandaar mijn vraag, kan ik dit door mijn brinta/whey/melk ontbijt mixen?
 
Laatst bewerkt:
100ml per gram hoeft echt niet. Ik gooi altijd 5 gram door zo'n 200ml, schud m'n beker een beetje en gooi het naar binnen. Werkt perfect.
 
100ml per gram hoeft echt niet. Ik gooi altijd 5 gram door zo'n 200ml, schud m'n beker een beetje en gooi het naar binnen. Werkt perfect.

Ik quote je nu even, vanmiddag kom ik hier op terug. Gaat iniedergeval over onopgeloste creatine.
 
Ik quote je nu even, vanmiddag kom ik hier op terug. Gaat iniedergeval over onopgeloste creatine.
Hmm ben benieuwd. Uit vrees voor wat er komen gaat, gooi ik het morgenochtend maar alvast braaf door een dubbele hoeveelheid water. :p
 
Alstu;)

http://www.brinkzone.com/nutritional-science/creatine-how-to-get-the-most-from-this-supplement/

Nou weet ik even niet of hier ook in werd beschreven waarom niet opgesloste creatine voor problemen kunnen zorgen hmm. Even in het kort: Onopgeloste creatine kan voor klachten in de maag en darmen zorgen. Ik zal even kijken of ik hier nog iets duidelijks over kan vinden / het filmpje zelf ook weer even afluisteren. Might be back with an edit.

Het filmpje is wel duidelijk genoeg denk ik, zoniet moet je maar even roepen.
 
Laatst bewerkt:
Alstu;)

http://www.brinkzone.com/nutritional-science/creatine-how-to-get-the-most-from-this-supplement/

Nou weet ik even niet of hier ook in werd beschreven waarom niet opgesloste creatine voor problemen kunnen zorgen hmm. Even in het kort: Onopgeloste creatine kan voor klachten in de maag en darmen zorgen. Ik zal even kijken of ik hier nog iets duidelijks over kan vinden / het filmpje zelf ook weer even afluisteren. Might be back with an edit.

Als je geen klachten heb no worries dus, sowieso lost die monohydraat bijna niet op ;)
 
Alstu;)

http://www.brinkzone.com/nutritional-science/creatine-how-to-get-the-most-from-this-supplement/

Nou weet ik even niet of hier ook in werd beschreven waarom niet opgesloste creatine voor problemen kunnen zorgen hmm. Even in het kort: Onopgeloste creatine kan voor klachten in de maag en darmen zorgen. Ik zal even kijken of ik hier nog iets duidelijks over kan vinden / het filmpje zelf ook weer even afluisteren. Might be back with an edit.

Het filmpje is wel duidelijk genoeg denk ik, zoniet moet je maar even roepen.

Hmm best interessant. Wat ik altijd deed was goed schudden en gauw naar binnen gooien voordat het allemaal weer op de bodem lag.. maar dat helpt dus voor geen **** blijkbaar. xD
Thanks in ieder geval! Zo zie je maar weer, iedere dag leer je weer wat nieuws.
 
gooi het gewoon door mn shake en het werkt prima
 
zeker geen melk drinken 30min voor of na creatine inname, anders giet je het evengoed in de goot die crea..
 
Bedankt voor de reacties, ik ga het met water nemen op een lege maag denk ik.

Gelukkig nieuw jaar verder!
 
Back
Naar boven