Fitness Seller

Creatine met water

Bezoekers in dit topic

ricka17

Novice
Lid geworden
8 jan 2011
Berichten
4
Waardering
0
Lengte
1m94
Massa
74kg
Vetpercentage
5%
Ik heb het hele forum al bijna helemaal doorgelezen maar ben nog niet veel wijzer geworden! Vandaar ff deze vraag:

Ik heb eas creatine in poeder vorm en dat neem ik met water in. Nu is mijn vraag hoe jullie dat doen want als ik een glas water heb en daar de crea in doe dan blijven al die korrels op de bodem liggen... Het lijkt mij dat je crea niet in een blender hoeft te gooien? En lost crea op in water want als ik het nu inneem neem ik gewoon echt de korrels in dat in het water drijft.

Alvast thx
 
Laatst bewerkt:
Even roeren en opdrinken.
 
Heb die, Result creatine van B & F, gooi er een kleine beetje dextrose door, voor wat ze zeggen een betere en sneller opname van de crea, en dump die zooi gewoon in mijn shake beker nooit geen problemen met korrels gehad of wat dan ook, maar als dat bij jouw het geval is gewoon ff stevig roeren denk ik :P
 
crea in je mond doen en gelijk sap er achter aan of dextrowater
 
Heb die, Result creatine van B & F, gooi er een kleine beetje dextrose door, voor wat ze zeggen een betere en sneller opname van de crea, en dump die zooi gewoon in mijn shake beker nooit geen problemen met korrels gehad of wat dan ook, maar als dat bij jouw het geval is gewoon ff stevig roeren denk ik :P

Ik heb die Result ook in huis (gebruik het alleen niet, fkkng smerig goedje), maar ik had ook hiermee hetzelfde 'probleem' als TS.

Creatine lost niet op namelijk. Gewoon roeren inderdaad en in 1x wegklokken, dan blijven de minste korrels over.
 
Mengen met warm water. Even paar minuten doorroeren en het is opgelost bij mij
 
Mengen met warm water. Even paar minuten doorroeren en het is opgelost bij mij

man:eek: je mag crea niet met warm water mengen!! dat is levensgevaarlijk.. wist je dat niet?














































































:D
 
Blijft een kriem met monohydraat, dat lost amper op. Goed roeren en evt voor de 'zand' smaak aanleggen met vruchtensap.
 
Direct na het roeren in 1x leegdrinken dat glas. Heb dezelfde crea en nooit last van restjes. Mocht dat wel zo zijn gooi ik er weer wat water bij en drink ik het direct op. Als je eerst nog een minuutje gaat wachten ligt het zo weer op de bodem van het glas ja:rolleyes:
 
Blijft een kriem met monohydraat, dat lost amper op. Goed roeren en evt voor de 'zand' smaak aanleggen met vruchtensap.

Mijn creatine mono lost prima op.
Gooi het in een glas, klein laagje water er bij, roeren en opzuipen:P
 
Ik vul me shake beker met wat water, schepje Result erbij en shaken, geen last van restjes :)
 
Heb bij Result ook vaak wat korreltjes die ove blijven, laatste beetje gewoon even roeren en achterover gooien :)
 
gewoon die schep poeder in je mond gooien en wegspoelen met een glas water :D en voila.

oh en let op: soms hebje beetje wit poeder rondom je mond en neus haha
 
Ik heb het hele forum al bijna helemaal doorgelezen maar ben nog niet veel wijzer geworden! Vandaar ff deze vraag:

Ik heb eas creatine in poeder vorm en dat neem ik met water in. Nu is mijn vraag hoe jullie dat doen want als ik een glas water heb en daar de crea in doe dan blijven al die korrels op de bodem liggen... Het lijkt mij dat je crea niet in een blender hoeft te gooien? En lost crea op in water want als ik het nu inneem neem ik gewoon echt de korrels in dat in het water drijft.

Alvast thx

Meng het met appelsap of vruchtensap.:)
 
Goed roeren en eventueel even laten staan en kijken of het na een paar minuten wel is opgelost. Anders met sap proberen inderdaad of gewoon proberen al roerende op te drinken..
 
is trouwens veel beter je crea in te nemen met vruchtensap (druivensap of fruitsap), als je dan roert voor je opdrinkt, zal je crea veel minder snel naar de bodem v je glas zakken dan in glas water
 
Back
Naar boven