AndroidHealthClinic

Creatine met XTC gaat niet??? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Originally posted by Gino
ja maar ligt eraan hoe serieus je bezig bent
ik ga niet jaren lang zonder alcohol zonder gek te doen zonder te blowen zonder te snuiven zonder pilletje te slikken etc trainen tot ik nog steeds ontevreden ben met mn lichaam, af en toe ff pret (ieder op zn eigen manier) moet kunnen, anders vind ik mezelf een freak

ik wel...en mijn tevredenheid zal dan hoger zijn dan wanneer ik al die t*ringzooi wel had gebruikt... :D
 
Originally posted by martijn23
ik heb ook een periode xtc gebruikt voor ik trainde...je moet heel sterk in je schoen staan om het bij twe keer per jaar te jouden......mij is het gelukt ..en doe ut helemaal niet meer...is heel lekker spul..maar je der zitten wel risicos aan maar ja die zitten ook aan anabolen en ik vind dat die risicos groter zijn omdat je dan beig bent je gehele endocriene stelsel in de war te schoppen

mvg martijn

Een verschil...de schade die je tijdens een kuur AS op zou kunnen lopen, en je endocriene systeem dat je in de war schopt kan je terug herstellen. Schade van XTC niet.
 
Originally posted by Robin


Een verschil...de schade die je tijdens een kuur AS op zou kunnen lopen, en je endocriene systeem dat je in de war schopt kan je terug herstellen. Schade van XTC niet.

ja ligt eraan hoevaak je kuurt en wat voor AS je gebruikt, (ik denk niet dat iemand die 2-3 x per jaar kuurt uiteindelijk gezonder zal zijn dan iemand die 2x per jaar xtc zou slikken)
en tsja.... je moet toch wel een keer meegemaakt hebben xtc op een feest (vind ik)
 
Originally posted by Gino


ja ligt eraan hoevaak je kuurt en wat voor AS je gebruikt, (ik denk niet dat iemand die 2-3 x per jaar kuurt uiteindelijk gezonder zal zijn dan iemand die 2x per jaar xtc zou slikken)
en tsja.... je moet toch wel een keer meegemaakt hebben xtc op een feest (vind ik)


Steek die XTC maar weer terug in je zak bro :D die hoef ik niet. Nu niet, en nooit niet. (waarom vind je dat je dat een keer meegemaakt moet hebben?)
Tijdens het gebruik van AS ben je heel goed doordacht van de gevaren, en weet je normaal geproken voor de volle 100% waar je mee bezig bent (tenzij je een leek bent en toh eigenwijs om al te gaan kuren), dus die gevaren vallen wel mee als je je maatregelen neemt tijdens complicaties... Waar het mij om gaat is dat het maar 1x verkeerd hoeft te gaan met die XTC. Zeker als je je kanalen niet voor de 100% kent...
 
Originally posted by Robin



Steek die XTC maar weer terug in je zak bro :D die hoef ik niet. Nu niet, en nooit niet. (waarom vind je dat je dat een keer meegemaakt moet hebben?)
Tijdens het gebruik van AS ben je heel goed doordacht van de gevaren, en weet je normaal geproken voor de volle 100% waar je mee bezig bent (tenzij je een leek bent en toh eigenwijs om al te gaan kuren), dus die gevaren vallen wel mee als je je maatregelen neemt tijdens complicaties... Waar het mij om gaat is dat het maar 1x verkeerd hoeft te gaan met die XTC. Zeker als je je kanalen niet voor de 100% kent...

haha, jah ik ben een echte farmaceut en werk vaker met verschillende drugs, dus vind ik het ook interessant om te weten hoe het nou echt voelt in plaats van dat je verhalen over leest. Uit ervaring weet ik dat er een wereld van verschil tussen zit. en jah verkeerd gaat het echt niet, voordat ik drugs uitprobeer weet ik echt ALLES wat ik hoor te weten zodat het goed loopt, vandaar deze topic ook........ :)
 
Originally posted by Rob G
Bier en XTC...? Das vies man, dat spul is dan niet te pruimen joh!

ach, na een zo'n pilletje vind je alles lekker

zelfs de meest afschrikwekkende wijven
 
Gebruik zelf ook af en toe weleens een pilletje, Gewoon zorgen dat je voordat je gaat slapen mariadistel gebruikt en een flinke weightgainer naar binnen slurp, het smaakt nergens naar en je hebt geen trek maar je voelt je een stuk beter de volgende dag en de dagen daarna.

Probeer ipv water sportdrank te drinken om je vocht en je minaralen weer aan te vullen.
 
xtc is rotzooi, kan flink uit de hand lopen (ik spreek uit ervaring in directe omgeving).
Met as is die kans vele malen minder groot.
 
oh ja btw oli en anderen, vloeibare xtc is gewoon ghb en heeft niks met xtc te maken, jullie doen natuurlijk wat jullie zelf willen maar als je nog niet weet wat je zelf aan het gebruiken bent ben je er dus niet klaar voor...
 
Originally posted by Gino
100 procent vast en zeker dat ik het niet vaker zou doen dan 2x per jaar. ik weet van mezelf dat ik supersterk in mijn schoenen sta

Whehehehe zo dacht ik ook en ik denk wel 99% van de mensen die er nu ieder weekend aan zitten.
Meeste mensen die ik ken die het doen zijn zo begonnen.
Slechts enkele konden het bij af en toe laten.
Probleem is dat je in het begin nog niet echt merkt hoe fout dat het is.
Het is zo geweldig mooi en fijn dat je het dan automatisch vaker gaat doen omdat je meer het mooie ervaart dan het slechte want dat komt later pas, en dan is het te laat.
Ik ben zo in ieder geval ook begonnen en ben nu een tijd helemaal gestopt en ga het ook nooit meer doen.
Heb een tijdje geprobeerd het af en toe te doen maar dat werkt ook niet, af een toe word vanzelf weer regelmatig.
Weet waar je aan begint, als je het 1 x probeert heb je het risico dat je het vaker gaat doen.
Dit geld ook voor mensen die sterk in hun schoenen staan.
Mocht je het toch gaan doen zorg dan voor relaxte muziek/omgeving en mensen voor de dag erna, die mensen het liefst mooie meisjes :P
 
Originally posted by groosman
oh ja btw oli en anderen, vloeibare xtc is gewoon ghb en heeft niks met xtc te maken, jullie doen natuurlijk wat jullie zelf willen maar als je nog niet weet wat je zelf aan het gebruiken bent ben je er dus niet klaar voor...

Word inderdaad meestal GHB mee bedoeld maar heeft dus helemaal niks met XTC te maken.
 
Originally posted by Olimantado


Geen idee, bij ons heet dat gewoon vloeibare XTC...

Dan zal ik je bij deze direct dit misverstand uit de wereld helpen: vloeibare XTC bestaat niet. XTC (mdma) is een stof die wordt gewonnen uit nootmuskaatolie. Deze is in gedroogde vorm poeder en dus niet vloeibaar. Je zou hooguit een poeder kunnen vermengen met water en dan drinken. Maar dat maakt de xtc nog niet vloeibaar.
 
Originally posted by Jordees


Dan zal ik je bij deze direct dit misverstand uit de wereld helpen: vloeibare XTC bestaat niet.

Een maat van me gebruikt dit ook vaak. ZIt in een klein zwart potje en is verschrikkelijk smerig. Noemt het ook vloeibare xtc.
En hij haalt t bij een smartshop dus t is volgens mij een soort ephedra.
 
als je nou aan het kuren bent....en je gebruikt in toevallig alleen de komende 3 weken door feestjes ( toevallig drna ook niet meer! ) welles wat pillekes.. maar je blijft gewoon freten bij het leven en trainen bij het leven en gewoon netjes je rust... ( behalve die ene avond dan ) en verder geen alcohol of anders ... dus egt alleen die pillen is dat dan een ramp ?....ook al bederft het je eetlust doorfreten bedoel ik dan eh...en tijdens de party desnoods gewoon bananen en shakes ofzo! ?.... is dat possible zonder het te verzieken !!?? grtz roel
 
Geen probleem, heb vroeger vaak XTC genomen terwijl ik creatine nam. Zorg gewoon dat je geen 5 liter water drinkt, 20 cl per uur of per half uur als je veel Danst en zweet is voldoende.
 
als je nou aan het kuren bent....en je gebruikt in toevallig alleen de komende 3 weken door feestjes ( toevallig drna ook niet meer! ) welles wat pillekes.. maar je blijft gewoon freten bij het leven en trainen bij het leven en gewoon netjes je rust... ( behalve die ene avond dan ) en verder geen alcohol of anders ... dus egt alleen die pillen is dat dan een ramp ?....ook al bederft het je eetlust doorfreten bedoel ik dan eh...en tijdens de party desnoods gewoon bananen en shakes ofzo! ?.... is dat possible zonder het te verzieken !!?? grtz roel

Ik denk toch dat je altijd een week trainen zal verliezen.. Dus dan kan je de maandag terug opnieuw beginnen als de week ervoor.. Progressie die je de week ervoor hebt gemaakt zal grotendeels weg zijn.
 
Tja ik snap niet als je je wil bezighouden met BB, waarom je dan aan de XTC gaat.
Maar zal dan wel aan mij liggen :s
 
Ach, kan allemaal prima. Creatine & XTC tezamen merk je niets van. Gewoon lekker water drinken of pils.
 
Teeeeering kerel, wat een bump!!!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven