Fitness Seller

Creatine-Monohydraat - Bulk Powders (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Beoordeling:
star9.png
9/10 + Aanrader


[IMGREV]
BCAA.png
[/IMGREV]
  • Soort supplement: Creatine
  • Wat is de werking van dit supplement volgens de producent? Het creatine-monohydraat van BULK POWDERS™ is een indrukwekkend 99,99% zuiver poeder van de beste prijs-kwaliteitsverhouding in Europa.
  • Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Onderzoeken tonen aan dat creatine de lichamelijke prestaties versterkt bij zeer intensieve trainingen met binnen korte tijd opeenvolgende uitbarstingen van energie.
  • Hoe lang heb je het supplement gebruikt? 3 a 4 maand
  • Hoe is de smaak van dit supplement? Ik heb de variant zonder smaakstoffen uitgeprobeerd (Smaakt werkelijk niets van deze creatine in je shake!)
  • Welke dosis heb je gebruikt? 1,5 Scoop (5g) in mijn post workout shake op trainingsdagen of eender waneer in de dag op rustdagen.
  • Waar heb je het supplement gekocht? http://www.bulkpowders.nl/creatine-monohydraat.html
  • Welke extra voordelen gaf deze winkel? Hoe groter de hoeveelheid je koopt, hoe groter je voordeel. Bij de eerste aankoop kan je 15% korting krijgen met volgende code (15NLF). Ook kan je nog €5 korting krijgen bij je eerste aankoop boven €15 als je een referral code gebruikt (bv mijn code: TVL4AK ) Ook is er een systeem met punten die je verdient bij je aankoop (2 punten pet €1) en deze punten kun je gebruiken om korting te krijgen op uw volgende aankoop (100punten = 1€).
  • Wat heb je voor dit supplement betaald? €18.99 voor 1kg (=200porties=€0,09/portie)
  • Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? Prijs kwaliteit gewijs.. waarom niet? :p
Mijn review:

NU OOK 20% KORTING op dit product! (27/03/16)

Je krijgt wat ze promoten: een prijs kwaliteit top product.

Zuiverheid: 99,99% zuiver

Mix mogelijkheid: Fantastisch!

Er zijn 3 smaak mogelijkheden:
Zonder smaakstoffen - Deze heb ik in huis. Er hangt geen nare smaak aan vast, ik gebruik deze vaak in een shake en het verandert werkelijk niets aan de smaak of textuur van de shake.
Appel & Lime - Deze heb ik niet uitgetest maar als deze iet wat dicht komt bij de appel & lime smaak van hun BCAA is dit al een topper!
Bessen gemixt - Geen flauw benul

Het word geleverd in een zak en een maatscoop.

Conclusie: Combinatie van de kwaliteit, smaak en prijs maakt dit product zeker een aanrader.

Als je beslist voor het eerst een product te kopen bij deze producent kan je gebruik maken van extra kortingscodes: Bij de eerste aankoop kan je 15% korting krijgen met volgende code (15NLF). Ook kan je nog €5 korting krijgen bij je eerste aankoop boven €15 als je een referral code gebruikt (bv mijn code: TVL4AK )
 
Bedankt voor je review. Ik heb toevallig ook bij hun besteld. Het is onderweg. Bosbessen mix.
Eerste keer dat ik het gebruik. We zullen zien.

Heb je eerder andere creatine gebruikt ? Zo ja , was het beter, betere resultaten ?
 
Bedankt voor je review. Ik heb toevallig ook bij hun besteld. Het is onderweg. Bosbessen mix.
Eerste keer dat ik het gebruik. We zullen zien.

Heb je eerder andere creatine gebruikt ? Zo ja , was het beter, betere resultaten ?

Ik heb eerder die van Body & fit en van XXL gebruikt. ivg met die van B&F is deze wel beter mixbaar.
En ivg met die van XXL is hij ongeveer gelijk na structuur, mengbaarheid, smaak ( alle 3 zonder flavour geprobeerd ).

Resultaten zijn niet veranderd bij de vorige dat ik gebruikte ( die van XXL ).
 
Oke duidelijk, Tobias. tnx.

Laatste vraag: Kan je 5gr creatine gewoon bij een scoop whey in de morgen mixen?
 
Jazeker.
Ik verdeel altijd de schep over 2 shakes die ik op een dag neem.
En teveel aan inname pis je namelijk weer uit.
Maar gelijk in de ochtend is goed.
 
Tnx mark. Ik heb hem net gemixed met whey , heerlijk. Maar alleen die bosbessen creatine met water is net die oldskool ranja,. brrr..

tnx
 
Waarom niet gewoon smaakloos creatine, is makkelijker met mengen ook, met smaken combineren.
Die van xxl lost mooi op in een shake.
Die van body en fist blijft net zand, heel raar spul.
 
Beginnelingsfout :(
Volgende keer idd boodschappen doen bij Bulkpowders/xxl. Body en fit doen we niet aan.
 
Laatst bewerkt:
De creatine van body en fit is inderdaad meer korrelig van structuur (beetje zoals zout of suiker) en lost niet zo goed op.

Tussen de creatine van XXl en Bulk Powders merk ik echter niet echt een verschil (buiten prijs en verpakking waar het in komt :p ).
 
Waarom eigenlijk een 7, als je de review leest zou het ook meer kunnen zijn?
 
Waarom eigenlijk een 7, als je de review leest zou het ook meer kunnen zijn?

Nu ik dit eens overlees en er bij stil sta is deze supp inderdaad een hogere score waardig... Zal dit eens direct aan passen van een 7 naar een 9
 
Nu ik dit eens overlees en er bij stil sta is deze supp inderdaad een hogere score waardig... Zal dit eens direct aan passen van een 7 naar een 9
lol
 
Back
Naar boven