XXL Nutrition

Creatine Monohydraat Creapure - Nutrend

Bezoekers in dit topic

Beoordeling:
star10.png
10/10 ++ Aanrader


  • Soort supplement: Creatine
  • Wat is de werking van dit supplement volgens de producent?
    Ondersteuning productie van spiermassa.
    Ondersteuning energiereserves herstel na de belasting.
  • Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Spieropbouw
  • Hoe lang heb je het supplement gebruikt? 3 maanden
  • Hoe is de smaak van dit supplement? Smaakloos
  • Welke dosis heb je gebruikt? Dagelijks 1 serving van 5 gram
  • Waar heb je het supplement gekocht? http://www.bodyengymshop.nl/
  • Welke extra voordelen gaf deze winkel? Gratis verzending, volgende ochtend al binnen, gratis cadeautjes bij bestelling.
  • Wat heb je voor dit supplement betaald? € 24,90
  • Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? Ja

Mijn review:

Creatine Monohydraat is een basis supplement voor iedere sporter.
Sinds vorig jaar maak ik er al gebruik van. Alleen was het toen een andere monohydraat, ook van creapure.
De werking is zoals verwacht; Een goede pomp, sneller herstel en betere vocht opname.

Het probleem alleen bij het voorgaande product, is dat de vocht opname iets te overdreven was naar mijn smaak.
Ik begon een vochtballetje te worden, wat is te zien in mijn foto log (onderaan de eerste pagina). Ondanks dit probleem vond ik het toch waard om ermee verder te gaan.
Dan moet ik er maar aan wennen dacht ik. Net als het innemen ervan. Precies te vergelijken met het opeten van een lepeltje zand.

Nu zag ik dat Creapure een andere monohydraat had uitgebragt. Namelijk van de fabrikant Nutrend.
Het kost een tientje meer, maar geloof me. Dat is het zeker waard! Ik hoef nergens meer aan te wennen en kan gewoon genieten van het resultaat wat het oplevert.
In plaatst van zand is deze monohydraat ontzettend fijn gemalen, net poederzuiker, maar dan smaakloos.
Ook het "vochtballetje" effect is eindelijk weg. Wat ook te zien is in mijn fotolog.

In mijn laatste update staat een overzicht van mijn vooruitgang van de laatste 5 maanden.
Op de eerste foto maakte ik nog gebruik van de oude monohydraat. Op de tweede foto ben ik er een maandje mee gestopt.
En vannaf de derde maand ben ik begonnen met de nieuwe monohydraat van Nutrend.
Een wereld van verschil.

Dit product is van de fabrikant Nutrend.

nutrend_creatine.jpg


10.jpg
 
hmmm dat word dan even proberen.
 
Wat vindt je van deze poedervorm van creatine?
 
Back
Naar boven