Fitness Seller

Creatine Monohydraat - XXL Nutrition

Bezoekers in dit topic

Beoordeling: [Afbeelding niet meer beschikbaar] 1/10 -- Afrader

  • Soort supplement: Creatine
  • Wat is de werking van dit supplement volgens de producent? Creatine zorgt voor een toename van explosiviteit, kracht, uithoudingsvermogen en spiermassa
  • Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Spieropbouw
  • Hoe lang heb je het supplement gebruikt? ongeveer 8weken
  • Hoe is de smaak van dit supplement? Geen smaak niet vies of slecht
  • Welke dosis heb je gebruikt? Ongeveer 5dagen 10gram toen 4 weken 5gram toen 2weken 10gram toen 1 week 5gram
  • Waar heb je het supplement gekocht? xxl nutrition
  • Welke extra voordelen gaf deze winkel? Gratis verzending,levering binnen 24uur
  • Wat heb je voor dit supplement betaald? 15euro maar
  • Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? nee ik merkt er kort om niks van

Mijn review:
ik ga me de review vertellen in een soort verslag.
Met grote verwachting begon ik aan creatine.
Maar ik had minimaal doelen gezet :
- 0.5 kilo minimaal er bij.
- minimaal 1x meer 80kilo bankdruken. van 5reps naar 6.

Begon met oplaad fasen 10gram elke dag. Na het trainen en tijdens rust dag in ochten. Na de oplaad fase gin ik me eerst trainingsdag met creatine aan en merkte er absoluut niks van. Na 4weken probeert ik wat ander voor het trainen en na het trainen voor een 2 week dus totaal 10gram dus over de aanbevolen dosen gin.
Toen heb ik nog 1 week 5gram na het trainen gedaan en rust dag elke ochtend en toen ben ik er mee gestopt.

Het engste plus punt is dat ik niks proeft en vond dat het goed oploste maar me min punt is dat ik merkte er niks van ik had niet meer energie,kracht,spier massa verwacht .
Ik zou echt de review wel langer makken maar zal als je heb gelezen is er niks de vertellen bij mij werkte het helemaal niet.

CreatineMonohydraat_XXLNutrition.jpg
 
Dan ben jij één van die 30% waarbij creatine niet werkt.
 
Was je voeding in orde? Maar het is wel mogelijk. Ik heb in het verleden ook 2 maal creatine monohydrate gebruikt. Ik werkte er 2x geen zak van. Niet voller worden, geen lichte kracht toename ....

Misschien ben je een non-responder :D.
 
Creatine is geen wondermiddel ofzo hé. Volgens mij was je voeding gewoon niet in orde.
 
Back
Naar boven