AndroidHealthClinic

Creatine Monohydraat - XXL Nutrition

Bezoekers in dit topic

Beoordeling:
star8.png
8/10 ++ Aanrader


  • Soort supplement: Creatine
  • Wat is de werking van dit supplement volgens de producent? Meer directe energie en kracht, meer spiermassa en pomp
  • Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Krachttoename
  • Hoe lang heb je het supplement gebruikt? 2 maanden
  • Hoe is de smaak van dit supplement? poeder, lost goed op in vruchtensap (wel ff roeren)
  • Welke dosis heb je gebruikt? 5gr per dag
  • Waar heb je het supplement gekocht? XXLnutrition.nl
  • Welke extra voordelen gaf deze winkel? Gratis samples
  • Wat heb je voor dit supplement betaald? 14,95
  • Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? Prima supplement. Door de hele lage prijs en de lange duur dat je ermee doet vul ik het gewoon altijd aan (1 pot = 100dagen).

Mijn review:
Toen ik begon met trainen gebruikte ik alleen shakies en dergelijke, meer om stoer te doen eigenlijk. Ik gainde dan ook voor geen meter. Toen heb ik de stap gemaakt om het serieuzer aan te gaan pakken.

Had een net voedingsschema en trainingsschema opgesteld en ben keihard gaan trainen. Gainen ging nu wel maar nog niet echt heel lekker. Heb toen de keuze gemaakt om crea te proberen.

Eigenlijk vanaf de eerste training na mijn eerste inname van deze creatine voelde ik me veel beter, kon gewoon meer gewicht op alle oefeningen. Simpel toch? Of het nou een placebo effect is of dat het echt de werking van de crea is doet er bij mij niet toe.

Mijn eerste pot is nou op en na 2 maanden ben ik echt met mega-stappen vooruit gegaan (check men log voor alle trainingen). Ik durf er natuurlijk niet aan om dit aan de crea toe te wijden want het zal een combo zijn van heel goed trainen, eten, en de crea.

Ik neem het overigens niet elke dag. Hou elke week ongeveer een dag waarin ik het niet inneem. Ik merk er dan bij de training niets van en de volgende dag neem ik het ook weer gewoon in. Ik weet ook niet waarom ik het doe maar het is een gewoonte geworden en het bespaard me weer een beetje geld he! haha.

Het is voor mij niet alleen de werking van de crea maar ook gewoon het goede gevoel dat je erbij krijgt. Je neemt gewoon elke dag een schepje, het is een ritueel. En zolang ik in kracht blijf groeien en de massa ook erbij komt zie ik geen reden om te stoppen met de crea!

Elk supplement heeft natuurlijk hele mooie woorden om het te verkopen. Maar om eerlijk te zijn heb ik alleen de krachttoename na inname van deze crea iets gemerkt.

Pomp? Energie toename? Niks van gemerkt, energie had ik altijd al en de pomp is niet veranderd ofzo.. Dus dit zijn wel valse beloftes naar mijn ervaring, maar het zijn ook niet de belangrijkste beloftes natuurlijk. De spiermassa zit hem waarschijnlijk ook in het vele (goede) eten en harde trainen en de rust.

Mijn conclusies luiden als volgt:
De eerste training na inname van dit product merk je al meteen dat je gewoon wat meer gewicht aankan. Simpel. Het doet verder niet veel anders dan die kick geven dat je iets meer gewicht aankan. Of het voor extra spiermassa zorgt? Ik betwijfel het. Pomp? Niet anders dan voor het product.

Het product werkt dus niet helemaal zoals beschreven maar who cares? Ik krijg een goed gevoel bij de inname van deze crea, ik blijf keihard gainen in gewicht en ik heb nog steeds heel veel plezier van men trainingen. Ik zie dus ook geen rede om te stoppen met de crea!

Zoek je goede creatine voor een goede prijs? Koop hem dan bij xxlnutrition..

Score: 8/10 doordat het niet 100pct doet wat beloofd wordt, maarja, zo is er bij elk supplement wel wat :rolleyes:

xxl-nutrition-groot-39.jpg
 
Goede review :thumbs:

Creatine mono is nog steeds de best verkochte creatine. Het is inderdaad lekker goedkoop en de werking is prima!
 
Je leest zoveel over verschillende creatine(s), die allemaal 'de beste' zijn. Nu snap ik dat het marketingtechnisch handig is om verschillende soorten aan te bieden, maar kan er niet eens een soort van vergelijking worden gemaakt? Ik denk dat dit door veel mensen als handig wordt gezien. Of zijn de verschillen gewoon te miniem?
 
Denk dat het voornamelijk een persoonlijke kwestie is. De een gaat op een bepaalde creatine heel goed, een ander merkt er niets van. Maar dat is eigenlijk met heel veel supplementen zo.

Het blijft gewoon een kwestie van zelf uitproberen.
 
Je leest zoveel over verschillende creatine(s), die allemaal 'de beste' zijn. Nu snap ik dat het marketingtechnisch handig is om verschillende soorten aan te bieden, maar kan er niet eens een soort van vergelijking worden gemaakt? Ik denk dat dit door veel mensen als handig wordt gezien. Of zijn de verschillen gewoon te miniem?

Dat zou inderdaad zeer handig zijn, ik wil me ook creatine bestellen maar ik weet gewoon niet wat kiezen, die zegt zus, die zegt zo... maar blijkbaar kan niemand echt zeggen waarom de ene beter is dan de andere en waar de exacte verschillen liggen.
 
Dat zou inderdaad zeer handig zijn, ik wil me ook creatine bestellen maar ik weet gewoon niet wat kiezen, die zegt zus, die zegt zo... maar blijkbaar kan niemand echt zeggen waarom de ene beter is dan de andere en waar de exacte verschillen liggen.

De mono van XXL kun je zo uitproberen, kost niks als je bekijkt dat je er bijna een half jaar mee doet:rolleyes:
 
Dat zou inderdaad zeer handig zijn, ik wil me ook creatine bestellen maar ik weet gewoon niet wat kiezen, die zegt zus, die zegt zo... maar blijkbaar kan niemand echt zeggen waarom de ene beter is dan de andere en waar de exacte verschillen liggen.

Bij iedereen kan het ook net wat anders werken. Wat de een goed vind werken kan bij een ander weer minder werken. Als eerste keer kan je het beste gewoon creatine monohydraat nemen. MegaGrow is ook een echte aanrader. Daar ga je zeker sterker en zwaarder van worden.
 
Net binnen :thumbs:
Eens zien wat het voor me doet
 
Net binnen :thumbs:
Eens zien wat het voor me doet
kan je aub zeggen of de crea mono bij jou heeft gewerkt tot nu toe?
Ik ben sinds gisteren begonnen en ik lees overal rond en het ontmoedigd me wel een beetje dat je geen pomp krijgt enzo..
 
kan je aub zeggen of de crea mono bij jou heeft gewerkt tot nu toe?
Ik ben sinds gisteren begonnen en ik lees overal rond en het ontmoedigd me wel een beetje dat je geen pomp krijgt enzo..
Het is geen pre-workout he, er zitten geen stoffen in die je een dikke pomp geven. De Creatine merk je niet direct, merk je pas na 1 à 2 weken in de vorm van meer kracht en meer uithoudingsvermogen.
 
Het is geen pre-workout he, er zitten geen stoffen in die je een dikke pomp geven. De Creatine merk je niet direct, merk je pas na 1 à 2 weken in de vorm van meer kracht en meer uithoudingsvermogen.

Er wordt overal geschreven datje veel vocht vasthoud en dat je dan krachtiger en breder wordt, dit is dus dan niet waar?
 
Bij creatine mono houd je inderdaad een beetje vocht vast, uiteraard word je sterker en uiteindelijk dus breder, maar dat zul j eniet in één dag merken. De mono moet je opladen en daarna vasthouden op dat level. Dan ga je het effect merken en dus breder en sterker worden ;)
 
Als je een goede pomp en veel energie wil had je beter voor Unleash v3 kunnen gaan of een andere pre workout booster.

Helaas mag ik Unleash V3 niet nemen :(

Waarschuwing: Dit supplement bevat 1,3 dimethylamylamine, deze stof kan leiden tot een positieve dopingcontrole. Vraag eerst je bond of deze stof is toegestaan.
 
Onze al oude creatine topper is
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Daar is ook een review topic van > Check
Da's inderdaad een topper. Heb het al verschillende keren gebruikt en zowel kracht als massa gaat altijd goed vooruit tijdens megagrow.

Ik neem het altijd 4 tot 6 weken en dan weer een hele tijd niet. Zou het kwaad kunnen om het eens wat langer te gebruiken?
 
Da's inderdaad een topper. Heb het al verschillende keren gebruikt en zowel kracht als massa gaat altijd goed vooruit tijdens megagrow.

Ik neem het altijd 4 tot 6 weken en dan weer een hele tijd niet. Zou het kwaad kunnen om het eens wat langer te gebruiken?

Pauze met creatine is eigenlijk achterhaald maar neem een week of 2 pauze tussen 2 "kuren" en je zit zeker goed.

Maar ik weet denk nu wie je bent, jij bestelde, betaalde met ideal maar kwam het altijd afhalen toch? om even een praatje te maken :D

Je bent goed vooruit gegaan de laatste tijd :wl:

Ga zo door en bedankt voor je support ook, tevreden klanten daar doen we het voor!
 
Klopt inderdaad.

Dacht eerst even dat ik verkeerd was toen ik jullie magazijn binnen liep. Damn wat is dat groot geworden zeg.

Zaken gaan goed zo te zien. Maar dat mag ook wel. Producten en service zijn meer dan in orde. Zie jullie ook voortaan overal voorbij komen.

Ga zo door zou ik zeggen!
 
Klopt inderdaad.

Dacht eerst even dat ik verkeerd was toen ik jullie magazijn binnen liep. Damn wat is dat groot geworden zeg.

Zaken gaan goed zo te zien. Maar dat mag ook wel. Producten en service zijn meer dan in orde. Zie jullie ook voortaan overal voorbij komen.

Ga zo door zou ik zeggen!

Bedankt man! Ja we hebben de buren verjaagd en de muur eruit gebroken :hamer:

Nu kunnen we weer even vooruit op deze locatie.
 
Back
Naar boven