Fitness Seller

Creatine Monohydrate gebruik

Bezoekers in dit topic

sander83

Dutch Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
20 mei 2008
Berichten
331
Waardering
20
Daar ben ik alweer ;)

Ik neem altijd mijn creatine in de ochtend gemixed met mijn shake (500 ml melk, eiwitpoeder & brinta).

Nu las ik weer dat het beter is om creatine op een lege maag te nemen voor dat je gaat ontbijten omdat dat een betere werking zou geven?

Is dat echt nodig voor een goede werking of is dat effect te verwaarlozen en kan ik gewoon door blijven gaan om de creatine te mixen met mijn shake?
 
Ik zie niet in waarom het beter zou zijn om creatine op een lege maag te nemen. In tegen deel, het zou beter kunnen zijn om het te nemen i.c.m. een maaltijd die zorgt voor een hoge insulinepiek.

Gewoon doorgaan met mengen met je shake dus.
 
Ik zie niet in waarom het beter zou zijn om creatine op een lege maag te nemen. In tegen deel, het zou beter kunnen zijn om het te nemen i.c.m. een maaltijd die zorgt voor een hoge insulinepiek.

Gewoon doorgaan met mengen met je shake dus.

Thanks!

En 1 dag je creatine monohydrate vergeten, is dat ook te verwaarlozen of?
 
Ja, een dagje vergeten is geen probleem.

Mijn shake proeft toch wat bitter door de creatine monohydrate, kan ik hier maltodextrine/stevia aan toevoegen of beïnvloed dat de werking?
 
Mijn shake proeft toch wat bitter door de creatine monohydrate, kan ik hier maltodextrine/stevia aan toevoegen of beïnvloed dat de werking?
Bijzonder, creatinemonohydraat is smaakloos. Heb je een linkje naar de creatine die je gebruikt?

Je kunt verder toevoegen wat je wilt, dat is prima.
 
Bijzonder, creatinemonohydraat is smaakloos. Heb je een linkje naar de creatine die je gebruikt?

Je kunt verder toevoegen wat je wilt, dat is prima.
Sorry, Ik was niet helemaal duidelijk......in mijn creatine zit ook nog 5 gram aan IBCAA's. Zal dat de bittere smaak veroorzaken?

En kan ik die combinatie ook gewoon mixen in mijn brinta shake?
 
Sorry, Ik was niet helemaal duidelijk......in mijn creatine zit ook nog 5 gram aan IBCAA's. Zal dat de bittere smaak veroorzaken?

En kan ik die combinatie ook gewoon mixen in mijn brinta shake?
Ja, BCAAs smaken bitter. Is alleen wel zonde van je geld, zou de volgende keer gewoon pure creatinemonohydraat halen.
 
De prijs was hetzelfde met plain creatine monohydrate, dus daarom de extra toevoeging gekocht ;)
 
De prijs was hetzelfde met plain creatine monohydrate, dus daarom de extra toevoeging gekocht ;)
Kun je beide eens linken?

Als je bijvoorbeeld 15 euro betaalt voor een pot van 500 g creatinemonohydraat, of 15 euro voor een pot van 500 g creatinemonohydraat + BCAAs, dan is die laatste natuurlijk duurder he (je krijgt minder creatine voor dezelfde prijs). En kan zijn dat de normale creatinemonohydraat bij de betreffende shop al te duur was. Bij XXL betaal je 12,95 voor 500 g, dat is een goede prijs.
 
Mijn shake proeft toch wat bitter door de creatine monohydrate, kan ik hier maltodextrine/stevia aan toevoegen of beïnvloed dat de werking?

Pure creatine mono is smaakloos.

Verder bcaa's waste of money.

Ik heb 4 euro betaald voor 300gr creatine monohydrate.
 
Waarom zijn BCAA's waste of money?

In ne shake zitten er al in. En als je genoeg eiwitten binnenkrijgt heb je ze ook al niet nodig.

En denk je dat je echt veel spier gaat winnen op 1 jaar als je ze neemt? Wast of money dus. Toch voor de recreatieve sporters.
 
Tijdens het cutten kunnen bcaa wel nuttig zijn. Zeker als je cardio doet in de ochtend.
 
Back
Naar boven