AndroidHealthClinic

Creatine monohydrate - Maximize (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Beoordeling:
star8.png
8/10 ++ Aanrader


  • Soort supplement: Creatine
  • Wat is de werking van dit supplement volgens de producent? Creatine is een volledig natuurlijk preparaat. Het gebruik van creatine monohydraat verhoogt het ATP gehalte in de spieren (zuivere energie)
    Het zorgt voor een duidelijke verhoging van de spiermassa, doordat dit het intramusculaire celvolume vergroot. Het spierweefsel herstelt zich sneller en de verhoogde spiermassa zorgt voor meer kracht.
    Bovendien wordt de duur van belastbaarheid van de spier verlengd (meer intensieve training en meer kracht).
  • Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Spieropbouw
  • Hoe lang heb je het supplement gebruikt? 1 maand
  • Hoe is de smaak van dit supplement? smaakloos
  • Welke dosis heb je gebruikt? 5gr voor en na de training, met rust dag enkel 's morgens 5gr
  • Waar heb je het supplement gekocht? naturalize.be
  • Welke extra voordelen gaf deze winkel? -
  • Wat heb je voor dit supplement betaald? €20.00
  • Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? Ja. Geeft meer kracht en lichaam ziet er voller uit.

Mijn review:

Dit was m'n eerste creatine product en ik moet zeggen dat het goed heeft gewerkt bij mij. Ben zo'n 5 kilo aangekomen toen ik de creatine gebruikte. M'n lichaam zag er voller uit alleen spijtig van de vocht opnamen, maar dat is normaal. Heb ook wat krachttoename gevoeld. Hopelijk verlies ik niet te veel gewicht nu ik gestopt ben met de creatine.

produkt243.png.jpg
 
Laatst bewerkt:
waarom 'maar' 8 op 10?

Ga hem normaal subiet ook kopen (is allemaal maximize hier in belgië).
 
Beetje duur voor gewone monohydraat..
 
ik kan eraan geraken voor 18 euro, maar normale prijs is 20 euro in de meeste fitnesszaken hier in belgië!
 
Sorry jongens, blijkbaar kost de pot creatine maar €20.00 ipv €26.00. Dat maakt wel wat verschil natuurlijk!
 
Ik ben vrij tevreden van het product, het doet precies wat monohydraat behoort te doen! Sinds deze post ben ik meer dan 6kg bijgekomen, uiteraard niet enkel door het monohydraat, maar voor mij is het dus een positieve ervaring geweest!
 
Back
Naar boven