AndroidHealthClinic

Creatine na 3 maanden trainen

Bezoekers in dit topic

Robbedoes

Novice
Lid geworden
13 sep 2021
Berichten
3
Waardering
2
Lengte
1m80
Massa
66kg
Hallo allemaal!!

Ik train nu 3 maanden en heb besloten om creatine monohydraat te nemen 5g per dag heb een voedingsschema en een trainingsschema. Ben heel benieuwd naar de effecten ervan want ben nu al wat breder zonder creatine. Zijn er bepaalde zaken die ik moet weten over creatine pros/cons? Ik hoor het graag dikke merci alvast :))
 
Hallo allemaal!!

Ik train nu 3 maanden en heb besloten om creatine monohydraat te nemen 5g per dag heb een voedingsschema en een trainingsschema. Ben heel benieuwd naar de effecten ervan want ben nu al wat breder zonder creatine. Zijn er bepaalde zaken die ik moet weten over creatine pros/cons? Ik hoor het graag dikke merci alvast :))

Genoeg water drinken. Verder kan er niet veel misgaan. Verwacht wat kilo's aan te komen zodra je het gaat gebruiken, dit is voornamelijk watergewicht. Verder zal je een kleine krachttoename merken tijdens het trainen.
 
Je wordt er ongeveer 10% sterker van. Wel leuk dus.
 
Ben je wel ouder dan 21? Neem je het oraal omdat je te pussy bent om te spuiten en graag pics van je fysiek. Wat gebruik je voor de nakuur?

Geez sowieso die doseringen van tegenwoordig, begin gewoon op 500mg ofzo 12 weken om te kijken of t wat voor je is....
 
Je krijgt diaree
 
Zou eerst eens doortrainen tot je je natty max hebt bereikt. Als je dan een creatine kuur gaat doen van 6 weken de creatine altijd in druivensap oplossen en gedurende de kuur geen cafeïne drinken omdat dat de werking van creatine opheft.
 
Klopt ongeveer wel:
Of the 22 studies reviewed, the average increase in muscle strength (1, 3, or 10 repetition maximum [RM]) following creatine supplementation plus resistance training was 8% greater than the average increase in muscle strength following placebo ingestion during resistance training (20 vs. 12%).
 
Klopt ongeveer wel:

Maar dat is 10% op de increase, niet 10% op de baseline.
 
Maar dat is 10% op de increase, niet 10% op de baseline.
10% op welke increase? Als de placebogroepen gemiddeld 12% vooruitgaan met hun 1-, 3- en 10-RM door krachttraining, en de creatinegroepen gemiddeld met 20%, dan is er in de creatinegroepen toch een extra stijging t.o.v. baseline van 8%?
 
Niet goed genoeg gelezen, je hebt gelijk.
 
Back
Naar boven