Fitness Seller

Creatine, nu of wachten?

Bezoekers in dit topic

Slegers

Cool Novice
10 jaar lid
Waardering
0
Hallo iedereen

Ik heb onlangs al 'n topic gezet bij supplementen maar daar leek niemand me echt te willen helpen... Ik train sinds begin dit jaar en wil nu beginnen met creatine te nemen maar ik heb 'n klein vraagje, wat is nu het beste om te doen?

Het nu kopen en dus vanaf nu beginnen nemen? Maar ik heb dus vanaf 5 t.e.m. 21 juni examens waardoor ik niet 100 % kan fitnessen (ik schat dan 3 * per week tijdens de examens)

Kan ik dan beter nu al beginnen en niet echt helemaal 'hard' zoals normaal trainen of kan ik best wachten totdat m'n examens gepasseerd zijn?

dankje

Gewoon nu beginnen, het is geen AAS.. Gewoon 5 gram per dag nemen, een laadfase is niet nodig. Wel genoeg water drinken.

Inderdaad mee beginnen en misschien toch voor een kleine laadfase gaan !

• Topic Starter Topic Starter
dankje iedereen,en gewoon elke dag 5 gr. ook op niet-trainingsdagen? ik weet dat het vaak wordt gevraagd maar als ik even rondzoek op google krijg je 20 verschillende antwoorden...

Gewoon de zoekoptie hier op het forum gebruiken, dan vind je genoeg.
5 gr. ed, inname moment maakt niet uit.

• Topic Starter Topic Starter
weet genoeg zo, nog even wat meer research doen en dan waarschijnlijk morgen de monohydrate van body & fit bestellen... dankje iedereen!

Creatine doet btw geen wonderen he ik hoop dat jij weet wat creatine is en wat het doet met je :p

Ik zou eerst een paar jaar zonder trainen, creatine kan altijd nog. Als je net begint ga je toch al enorm hard vooruit.

Je kunt gewoon creatine gaan gebruiken. 3x per week trainen kan prima, ik zie geen reden om daarom geen creatine te gebruiken.