Fitness Seller

creatine onder de 18

Bezoekers in dit topic

KIO

Novice
Lid geworden
9 mrt 2014
Berichten
4
Waardering
0
Lengte
1m82
Massa
64kg
Vetpercentage
16%
hey, ik ben nu net al een paar maanden aan t fitnessen soms wat minder en soms wat meer het verschilt per week, alhoewel ik nu wat meer regelmaat erin krijg, maar ik vind dat het een beetje langzaam gaat en zit te overwegen om creatine aan te gaan schaffen mijn vraag is dan ook: kan het kwaad als je nog geen 18 bent en je gaat creatine gebruiken want de mevrouw bij het lokale kruidenwinkeltje waar ze creatine verkopen zat te zeuren dat ik het beste achtien moest zijn en zat het allemaal af te raden, dat is ook de reden dat mijn ouders mij niet wouden sponseren...dus kan het kwaad??? en heeft iemand misschien nog tips voor een beginner:)
 
:roflol:

Creatine is op geen enkele manier schadelijk, kan helemaal geen kwaad.

Al denk ik met jouw gewicht dat je beter meer kan eten. :p
 
:roflol:

Creatine is op geen enkele manier schadelijk, kan helemaal geen kwaad.

Al denk ik met jouw gewicht dat je beter meer kan eten. :p
haha ja oke maar ik ben ook pas 15 jaar hea;P maar toch bedankt voor de tip:)
 
creatine gaat je niet heel erg helpen, zeker niet op dat gewicht. creatine gaat je helpen als je voeding en training op orde is, en ik denk dat die beide nog wel wat beter kunnen.
 
haha ja oke maar ik ben ook pas 15 jaar hea;P maar toch bedankt voor de tip:)

Het is gewoon een stof die natuurlijk in je lichaam voor komt en ook in rood vlees zit.

Maar het is geen wondermiddel, t helpt een beetje.
 
Zou het niet nemen, plannen zijn al in de 2de kamer om dit te verbieden onder de 21 :eek:
 
Hmm bedankt voor de reacties ik denk dat ik dan inderdaad maar is wat meer boterhammetjes ga eten ;p en dan zie ik over een tijdje wel weer.:eating:
 
Hmm bedankt voor de reacties ik denk dat ik dan inderdaad maar is wat meer boterhammetjes ga eten ;p en dan zie ik over een tijdje wel weer.:eating:

Precies dat zou ik ook doen! Lekker veel boterhammetjes eten!
 
Gewoon doen
 
Ver van uit de buurt blijven creatine
 
creatine is bullshit
 
Ver van uit de buurt blijven creatine

Ik train nu een aantal jaar, en wil mn training to the next level brengen zegmaar.. Raad je mij wel creatine aan?
 
Back
Naar boven