Fitness Seller

creatine, op een andere manier gebruiken

Bezoekers in dit topic

twistershad

Cool Novice
10 jaar lid
Lid geworden
3 sep 2007
Berichten
90
Waardering
0
Colega's.

naast glutamine gebruik ik ook creatine. Ik train drie keer per week en gebruik na mijn training en cardio 36g dextrose met ongeveer 10gram creatine.

nou is mijn vraag of ik het zo het hele jaar door kan gebruiken en of ik rustpauze's moet inlassen. Ik wil niet dat mijn natuurlijke creatineproductie er mee kapt.

alvast bedankt voor jullie antwoorden.

groeten,
Twistershad
 
wat voor creatine gebruik je? welk product, normaal staat het op de verpakking vermeld ...
 
Ik gebruik creatine van met-rx. en op het potje word een oplaadfase en dagelijks gebruik geadviseerd.

Ik gebruik enkel na de training omdat de opname beter is. Ik ben benieuwd of er anderen zijn die dit een goed idee vinden of dat ik het beter op de traditionele manier kan gaan gebruiken.
 
Colega's.

naast glutamine gebruik ik ook creatine. Ik train drie keer per week en gebruik na mijn training en cardio 36g dextrose met ongeveer 10gram creatine.

nou is mijn vraag of ik het zo het hele jaar door kan gebruiken en of ik rustpauze's moet inlassen. Ik wil niet dat mijn natuurlijke creatineproductie er mee kapt.

alvast bedankt voor jullie antwoorden.

groeten,
Twistershad

Dat is volgens mij ook niet zo. Er is een tijdje geleden vastgesteld dat je creatine altijd kan gebruiken. De onderzoeken heb ik niet bijdehand. Check in de sectie: supplementen, de sticky: creatine FAQ.
 
ik doe het altijd zo: 4weken elke dag 10-12gr ,dan 2weken niets en dan weer 4weken 10-12gr.................
 
Ik gebruik creatine van met-rx. en op het potje word een oplaadfase en dagelijks gebruik geadviseerd.

Ik gebruik enkel na de training omdat de opname beter is. Ik ben benieuwd of er anderen zijn die dit een goed idee vinden of dat ik het beter op de traditionele manier kan gaan gebruiken.

ik neem mijn creatine eender wanneer op de dag. wanneer ik er aan denk meestal. ik gebruik et een periode van 6 weken en dan 3 wekn niet .
 
Back
Naar boven