MuscleMeat

Creatine Op Keto ? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

capricik

Advanced Bodybuilder
20 jaar lid
Lid geworden
15 dec 2002
Berichten
964
Waardering
1
Ik ga de bodyopus keto dieet volgen waar ik zo dicht mogelijk bij de 0 gram koolhydraten ga zitten voor 5 dagen. Mijn vraag is, heeft het dan nog zin om creatine te gebruiken ? (bij postworkout shake pak ik géén koolhydraten!).
 
Creatine kun je dan in de weekenden pakken om zo meer glycogeen en water in de spieren te krijgen. Je kunt dan vrij grote hoeveelheden nemen.

Bodyopus dieet heb ik zelf ook gevolgt een hele tijd geleden. Heb je ergens een site waar het beschreven staat? Ik ben benieuwd of het veranderd is.
 
je hebt niet speciaal kh's nodig zodat crea wordt opgenomen.. het wordt opgenomen, al zou het wat minder zijn. Ik ben het blijven gebruiken tijdens de keto. als compensatie zeg maar, juist omdat je al vocht kwijtraakt omdat je geen glyco meer opgeslagen hebt.

veel succes met je keto dieet.
op bb.com is een hele lange thread met alleen maar ketodieeten, ff zoeken daar.. wellicht heb je er wat aan.
 
Originally posted by ErEf
je hebt niet speciaal kh's nodig zodat crea wordt opgenomen.. het wordt opgenomen, al zou het wat minder zijn. Ik ben het blijven gebruiken tijdens de keto. als compensatie zeg maar, juist omdat je al vocht kwijtraakt omdat je geen glyco meer opgeslagen hebt.

veel succes met je keto dieet.
op bb.com is een hele lange thread met alleen maar ketodieeten, ff zoeken daar.. wellicht heb je er wat aan.

nah, die hebben het over de cyclical keto dieet (ckd), daarbij eten ze low gh koolhydraten zoals broccoli, spinazie etc.. en gebruiken ze dextrose voor p/workout. Ik heb ckd geprobeerd maar boekte er geen resultaten mee, ik was altijd in een zeer lichte staat van ketosis terwijl ik met body opus (0 gr koolhydraten) echt in zware ketosis was (vet verdween zo snel als een box pizza voor een uitgehongerde competitie bodybuilder die al 12 weken non stop dieet :D )
 
Back
Naar boven