MuscleMeat

creatine oplaadfase??

Bezoekers in dit topic

latino

Cool Novice
15 jaar lid
Lid geworden
3 sep 2004
Berichten
202
Waardering
0
Kijk ik neem normaal mijn creatine in de ochtend en na het trainen.
Maar als ik weer even stop voor een paar weken en daarna weer begin, Hoeveel moet ik in de eerste week nemen, 3 keer 5 gram per dag of zo?? Wat is de goede oplaad fase??? reacties graag?
 
Ik neem het zelf alleen vóór het trainen, na het trainen pak ik whey proteinen voor herstel.
En in de oplaadfase, 4x per dag, een week lang.
Dus: 's ochtends, voor en na het trainen en voor ik ga slapen.
 
Ik doe altijd sochtens en na het trainen, eerste week opladen ook nog tijdens het avondeten.
 
hoeveel dan 5 gram per keer?
 
Waarom een oplaadfase ? ?
 
ik lees vaak bij mensen hier dat als ze beginnen met creatine, dat ze de eerste week met een oplaadfase beginnen, waarom weet ik ook niet.
Maar daarom vraag ik het ook???
weet jij het?
 
Oplaadfase is om je cellen sneller vol te laten lopen met creatine. Wanneer je geen oplaadfase hanteert duurt het alleen iets langer maar resultaat komt er toch wel. Het heeft ook te maken met de tijd die je niet gebruikt hebt. Creatine heeft namelijk een hele lange halfwaardetijd. Stop je een aantal weken zou ik geen oplaadfase hanteren, dat is alleen maar zonde van de crea. Ben je een langer dan één maand gestopt dan kun je een oplaadfase hanteren, vier dagen is overigens meer dan voldoende, vijf gram maal drie per dag en daarna vijf gram onderhoudsdosering per dag.
 
Laatst bewerkt:
Ik lees hier dat veel mensen creatine voor of na de training innemen. Ik neem het altijd als ik van bed afkom en als ik op bed ga. Is het beter om het voor of na de training te nemen?
 
De eerste 5 dagen laad ik op met 3x p.d. 3-5 gram creatine,
daarna 6 a 7 weken 3-5 gram p.d., af en toe bij behoefte
3-5 gram extra 30 min. voor de training :thumbs:
 
Oke wrm zou je de oplaadfase doen je ziet naar een tijd het zelfde resultaat dan als je de oplaadfase niet doet. Normaal doe je 5 gram per dag ( das normaal ) en dan 5 dagen 20 gram dat verspilt je 75 gram met die 75 gram kun je weer 15 dagen verder (2 week en een dag) dus wrm zou je dat verspillen et heeft tog geen nut. Zonder van de creatine.

Kijk hier \/\/\/\/\/\/


Creatine kopen
Via het internet kun je gemakkelijk creatine kopen. Deze shops hebben de meeste vormen, merken en soorten creatine:

Creatine kopen bij Bodystore

Creatine dosering hoeveel moet ik nemen?
U zou de kleinste hoeveelheid creatine moeten nemen waarbij u een positieve resultaat heeft. Hiermee bedoelen we dat als u vindt dat 5 gram creatine werkt – dit de creatine dosering is die voor u geschikt is. Het verhogen van de dosering naar 10 gram zal het effect niet verdubbelen. Wat we met creatine gebruik proberen te bereiken is de spieren te verzadigen met creatine . Dit betekent dat het natuurlijk niveau ongeveer met 30% moet worden verhoogt. De juiste creatine dosering is het niveau waarmee dit wordt bereikt. Meer creatine inname zal slechts leiden tot meer afvalproduct in de vorm van creatinine en is dus niet zinvol.

Voor een gemiddeld persoon is 5 gram creatinepoeder de juiste dosering. Als u creatine in vloeistof vorm neemt is 2,5 gram creatine al voldoende vanwege het betere absorptiepercentage.

Creatine dosering en de creatine oplaadfase
Iedereen die creatine verkoopt wil dat u een actieve creatine oplaadfase inlast. Een oplaadfase waarbij u 20 gram creatine per dag voor een periode van 5 dagen inneemt. Vanuit hun standpunt – hoe meer creatine u inneemt – hoe meer zij kunnen verkopen. Nochtans is het niet noodzakelijk. Studies hebben aangetoond dat mensen die creatine laden sneller aanwinsten boeken dan mensen die 5 gram per dag innemen als gekeken werd over een periode van 2 weken. Als echter dezelfde groep wordt vergeleken na 4 weken is het behaalde resultaat identiek. Op termijn heeft het actief nastreven van een creatine oplaadfase dus geen effect afgezien van een effect in uw portemonnee.
 
Nog nooit een oplaad/weggooi fase gedaan.
 
aardige bump topic van 11 jaar oud om reclame te maken.
 
Jezus, bump van ruim 10 jaar... Mensen hebben weinig te doen zeker
 
oplaadfase heeft weldegelijk enig nut, recent nog een topic over geweest. weet het verhaal niet uit mn hoofd maar misschien dat Galen of Pleurklaat er nog inkomen die weten het zo te vertellen.
 
denk dat de topicstarter hier niet zoveel meer aan heeft :o
 
whaha the fuck, denk het ook niet idd.
 
Zullen we allemaal spontaan op dit topic reageren dat hij gebumpd is zodat we hem bumpen dat zou een vet goed idee zijn ja nee gewoon niet doen
 
Back
Naar boven