AndroidHealthClinic

Creatine opsnuiven

Bezoekers in dit topic

wat ik aanraad is dat je creatine EN whey mengt met water, dan laat je een tampon er 5 minuten in weken, dan spuug je op je duim/wijsvinger en dip je hem in een bakje met zout, dan beschadig je met je duim/wijsvinger de binnenkant van je anus en dan stop je de tampon er langzaam in. na een half uur voelt het alsof er een waterbron in je hoofd begint te stromen, dit is uiterst normaal. doe dit 2 keer per dag, pre en post workout. dan zul je zien hoe ziek veel je gained.

---------- Post toegevoegd Sun 6 Jan 2013 om 04:19 ----------

potverdomme laat maar zitten, net te laat -.- had de post hierboven nog niet eens gelezen :s
 
Is er hier niemand die het uitkookt en dan oprookt? :D Ik wel....
 
5 gram creatine is te veel poeder om te snuiven door je neus, maar je kan het ook oplossen in warm water. Dan komt het net zo goed sneller in je bloedbaan.
 
Mijn vriendin was ****ing ecto dus elke nacht als ze sliep pakte in een trechter en die stopte ik in dr flamoes en goot ik zo 50 gram creatine naar binnen. Maar nu, 3 maanden later, heeft grotere guns dan ik en een clitoris waar zelfs biggest dick baby friedenand jaloers op zou zijn. Wat moet ik nu doen?

Ik heb dit bij mijn vrouw geprobeerd maar raakte steeds de trechter kwijt. Nu, 11 maanden later, begint ze trechters te schijten, na de derde kreeg ze argwaan en slapen we apart. Dus eigenlijk goede tip wel.

TS: voor wat betreft inbrengen creatine. Ik heb ooit gehoord dat het volgende ook buitengewoon goed werkt. Verpak de creatine in makkelijk te knappen zakjes van plastic. Breng deze anaal in, 750 gram per dosering per 2 uur is voldoende. Goed diep inbrengen anders wordt het niet in de bloedbaan opgenomen. Laat het geheel even zitten, minuutje of 10 zodat de zakjes wat teerder worden. Loop dan de trap omhoog, hierbij is het van belang dat je je benen goed tegen elkaar houd en de billetjes aangeknepen. Vervolgens ga je op de bovenste trede zitten en begint keihard te persen, dit zal er voor zorgen dat de bolletjes als het ware gaan "spelen" met elkaar, actief worden zeg maar. Dan ga je schuin liggen met het aarsje iets naar achteren, als een sinasappelkontje zeg maar en glij je als een plank van de trap. Bij elke trede die je poepertje raakt zal er een bolletje breken en wordt de creatine met een "explosie" geactiveerd, net zoals een vonk van een bougie de brandstof in een auto of motor doet ontbranden. Van belang dat de trap hierbij hoog genoeg is.

Hoop dat je hier wat mee kunt.

Succes
 
Tja "cracks" schuld ....
 
Ik heb dit bij mijn vrouw geprobeerd maar raakte steeds de trechter kwijt. Nu, 11 maanden later, begint ze trechters te schijten, na de derde kreeg ze argwaan en slapen we apart. Dus eigenlijk goede tip wel.

TS: voor wat betreft inbrengen creatine. Ik heb ooit gehoord dat het volgende ook buitengewoon goed werkt. Verpak de creatine in makkelijk te knappen zakjes van plastic. Breng deze anaal in, 750 gram per dosering per 2 uur is voldoende. Goed diep inbrengen anders wordt het niet in de bloedbaan opgenomen. Laat het geheel even zitten, minuutje of 10 zodat de zakjes wat teerder worden. Loop dan de trap omhoog, hierbij is het van belang dat je je benen goed tegen elkaar houd en de billetjes aangeknepen. Vervolgens ga je op de bovenste trede zitten en begint keihard te persen, dit zal er voor zorgen dat de bolletjes als het ware gaan "spelen" met elkaar, actief worden zeg maar. Dan ga je schuin liggen met het aarsje iets naar achteren, als een sinasappelkontje zeg maar en glij je als een plank van de trap. Bij elke trede die je poepertje raakt zal er een bolletje breken en wordt de creatine met een "explosie" geactiveerd, net zoals een vonk van een bougie de brandstof in een auto of motor doet ontbranden. Van belang dat de trap hierbij hoog genoeg is.

Hoop dat je hier wat mee kunt.

Succes

held ben je ook
 
Tjonge jonge..
 
Ik heb de laatste 2 weken 24/7 rondgelopen met een infuusje met daarin creatine opgelost in kokend water (want onopgeloste creatine is weggepist geld). De naald was in het begin wat onwennig, maar ik ben al 6 kilo aangekomen. Droge massa, wel te verstaan.
Ik douche en slaap er zelfs mee; mijn infuus en ik, wij zijn onafscheidelijk.
Waarom laat je de naald zitten dan? Je kan de naald gewoon terugtrekken na het inbrengen van het infuus in de vena radiales zodat er alleen een kunstof canule achterblijft. Zo zit het veel comfortabeler en kan je het veel langer volhouden! NOG MEER GAINS DUS!

Owja ook minder Cortisol. En je weet wat dat betekend .....
 
Waarom laat je de naald zitten dan? Je kan de naald gewoon terugtrekken na het inbrengen van het infuus in de vena radiales zodat er alleen een kunstof canule achterblijft. Zo zit het veel comfortabeler en kan je het veel langer volhouden! NOG MEER GAINS DUS!

Owja ook minder Cortisol. En je weet wat dat betekend .....[/QUOT

This topic is becoming pure science.
 
Ik heb dit bij mijn vrouw geprobeerd maar raakte steeds de trechter kwijt. Nu, 11 maanden later, begint ze trechters te schijten, na de derde kreeg ze argwaan en slapen we apart. Dus eigenlijk goede tip wel.

TS: voor wat betreft inbrengen creatine. Ik heb ooit gehoord dat het volgende ook buitengewoon goed werkt. Verpak de creatine in makkelijk te knappen zakjes van plastic. Breng deze anaal in, 750 gram per dosering per 2 uur is voldoende. Goed diep inbrengen anders wordt het niet in de bloedbaan opgenomen. Laat het geheel even zitten, minuutje of 10 zodat de zakjes wat teerder worden. Loop dan de trap omhoog, hierbij is het van belang dat je je benen goed tegen elkaar houd en de billetjes aangeknepen. Vervolgens ga je op de bovenste trede zitten en begint keihard te persen, dit zal er voor zorgen dat de bolletjes als het ware gaan "spelen" met elkaar, actief worden zeg maar. Dan ga je schuin liggen met het aarsje iets naar achteren, als een sinasappelkontje zeg maar en glij je als een plank van de trap. Bij elke trede die je poepertje raakt zal er een bolletje breken en wordt de creatine met een "explosie" geactiveerd, net zoals een vonk van een bougie de brandstof in een auto of motor doet ontbranden. Van belang dat de trap hierbij hoog genoeg is.

Hoop dat je hier wat mee kunt.

Succes

hey
krijg al blokjes van het lachen ha ha
ga nog ff door hoef ik die niet meer te trainen en kan ik de creatine gewoon weggooien
ha ha
 
hey
krijg al blokjes van het lachen ha ha
ga nog ff door hoef ik die niet meer te trainen en kan ik de creatine gewoon weggooien
ha ha

Van creatine krijg je geen blokjes, die krijg je in de keuken en van trainen.
Maar lachen is een goede workout :D
 
Ik heb dit bij mijn vrouw geprobeerd maar raakte steeds de trechter kwijt. Nu, 11 maanden later, begint ze trechters te schijten, na de derde kreeg ze argwaan en slapen we apart. Dus eigenlijk goede tip wel.

TS: voor wat betreft inbrengen creatine. Ik heb ooit gehoord dat het volgende ook buitengewoon goed werkt. Verpak de creatine in makkelijk te knappen zakjes van plastic. Breng deze anaal in, 750 gram per dosering per 2 uur is voldoende. Goed diep inbrengen anders wordt het niet in de bloedbaan opgenomen. Laat het geheel even zitten, minuutje of 10 zodat de zakjes wat teerder worden. Loop dan de trap omhoog, hierbij is het van belang dat je je benen goed tegen elkaar houd en de billetjes aangeknepen. Vervolgens ga je op de bovenste trede zitten en begint keihard te persen, dit zal er voor zorgen dat de bolletjes als het ware gaan "spelen" met elkaar, actief worden zeg maar. Dan ga je schuin liggen met het aarsje iets naar achteren, als een sinasappelkontje zeg maar en glij je als een plank van de trap. Bij elke trede die je poepertje raakt zal er een bolletje breken en wordt de creatine met een "explosie" geactiveerd, net zoals een vonk van een bougie de brandstof in een auto of motor doet ontbranden. Van belang dat de trap hierbij hoog genoeg is.

Hoop dat je hier wat mee kunt.

Succes
Omfg :roflol: sounds legit
 
Inb4 Cell-tech in Suppositoire
 
Is er hier niemand die het uitkookt en dan oprookt? :D Ik wel....

Ik doe het in een basepijpje met wat Beta-alanine, paar goede hits en je gains gaan door het dak.
 
Sinds ik creatine in mijn aderen spuit, maak ik de gains van mijn leven.
 
Ik doe het in een basepijpje met wat Beta-alanine, paar goede hits en je gains gaan door het dak.

Zelfs de mods trollen mee. Gotta love dbb :D
 
Sprinkel een paar gram achter m'n ooglid, moet toch zo. ???
 
Back
Naar boven