XXL Nutrition

Creatine, ouders overtuigen :p

Bezoekers in dit topic

Dehaantje

Competitive Bodybuilder
Lid geworden
21 jul 2014
Berichten
2.360
Waardering
153
Lengte
1m88
Massa
101kg
Vetpercentage
12%
Wil graag creatine gaan gebruiken, maar zit met het probleem dat me vader dit niet wil.
Me vader heeft zelf 1 x creatine gebruikt en kon daardoor de hele nacht niet slapen.
Sinds dien denkt hij dus dat het een gevaarlijke stof is ;) Hij weet volgens mij ook niet echt wat het is.
Maar jah, elke keer als ik er over begin wordt hij boos en zegt hij dat hij dat echt niet wil omdat het hartstikke gevaarlijk is. Hij zegt ook als je toch creatine neemt, dan betaal ik je whey en dextrose niet meer.
Nou is dat geen probleem, want wil dat best zelf betalen. Maar dan blijft ie boos. Wil me vader gewoon overtuigen dat creatine gewoon safe is.

Iemand anders dit probleemje gehad? Hoe heb je het opgelost? :p
 
LOL de hele nacht niet slapen om creatine..
je maakt het zelf ook aan, DUS...


broodje aap zeker
 
Nou papa, vertel jij mij dan eens hoe ik hem zou kunnen overtuigen.
Weet zelf ook dat je het zelf aanmaakt.
 
Neem de makkelijkste weg
 
Weet je pa zeker dat het creatine was en geen cocaine ?
 
Nou papa, vertel jij mij dan eens hoe ik hem zou kunnen overtuigen. Weet zelf ook dat je het zelf aanmaakt.
Je zou even kunnen wachten totdat er meer replies zijn, dan je vader deze thread laten lezen..
mijn vader zij altijd, zoek het zelf uit dan kom je eer het beste achter hoe of wat..


en met de meeste dingen klopt dat toch wel..


in ieder geval succes ermee,
groet,, Ray..
 
mijn ouders zijn ook altijd tegen supps geweest. Eiwit was tot daar aan toe zeiden ze.

En toen ik het allemaal op een dag zelf moest betalen zeiden ze je doet het rustig aan he? Jaja haal alleen wat ik niet makkelijk uit voedsel kan halen :) en toen was het probleem opgelost. Gewoon goed laten zien waar de ingredienten vandaan komen, zoals crea uit rood vlees als ik me niet vergis.
voor de rest gewoon normaal gebruiken af en toe het potje laten slingeren perongeluk, ze wennen er wel aan.
 
Toon je vader eens wat hij allemaal niet mag eten als hij geen creatine in zijn (en jouw) lijf wil ! (bv. runds- & varkensvlees, haring, zalm, wild..... Laat hem dan elke dag voor jouw een kilo mager rundsvlees betalen, dan heb je netjes je 4,5 gr creatine binnen. Hij zal rap 9 euro geven voor een potje van 500 gr. :D
 
Start een rustig gesprek waarin je serieus vraagt naar wat de redenen zijn dat je het niet mag. Ga niet gelijk overal tegen in maar doe net alsof je het jezelf echt afvraagt. Ga vervolgens wat sites langs die je kan laten lezen en noem wat standaard argumenten zoals :
- het is zo ongeveer het meest verkochte supplement ter wereld
- het is legaal dus zal niet levensbedreigend zijn
- die en die persoon doet het ook en heeft er geen bijwerkingen van
- ik kan het altijd een tijdje proberen en mee stoppen als het toch bijwerkingen geeft
- het stelt eigenlijk allemaal niet zoveel voor
- enz

Als je het goed aanpakt kan je alles wel voor elkaar krijgen, zolang je maar meedenkt en niet overal tegen in gaat of kwaad wordt.
 
En dan na al het betere psychologische weerwerk merken dat het voor jou niets uithaalt ! :rolleyes:
 
Nee nog nooit meegemaakt..... Verstop het potje buiten en dan neem je elke dag een schepje met een beetje water. Dat water neem je natuurlijk mee in een flesje water die je thuis vult :)
 
Indd, gewoon kopen en verstoppen, mijn vriend gebruikt ook creatine zonder dat zijn ouders het weten, gewoon die pot goed verstoppen en telkens vullen met water/fruitsap/...
 
same hier, je hebt toch wel een kast ofzo gewoon ergens verstoppen
 
Heb mn ouders uitgelegd wat het is en een berg onderzoeken erbij gepakt. Heeft je vader niet een pre workout genomen waar creatine in zat? lijkt me logischer
 
Welke creatine heeft jou pa gehad dan?

Of heeft ie ''creatine'' gesnoven? :roflol:
 
Thnx voor de handige tips people! Kan ik zeker wat mee.
Ga het vanavond of morgen ff proberen voor elkaar te krijgen :p

Vond het ook al raar dat me vader niet kon slapen van creatine.
Hij zei dat dat het creatine was, maar leek er niet op. Hij heeft hem weggegooid btwz
Zou me niks verbazen dat het een pre workout was :roflol:
 
in preworkout zit inderdaad ook vaak creatine Mischien vandaar de verwarring?
 
Back
Naar boven