Fitness Seller

creatine poeder of korrel?? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

jeffju

Cool Novice
10 jaar lid
Lid geworden
2 sep 2006
Berichten
38
Waardering
0
Lengte
1m78
Massa
70kg
Vetpercentage
14%
ik heb de creatine van EAS het zijn allemaal kleine korreltjes , dit moe je dus mengen met water of vruchtensap maar wat ik nau heb et meng nei echt goed ik moe blijven roere anders zakt het naarde bodem :p een vriend van mij heeft een andere dat is poeder dat lijkt mij beter te mixen met iets dan korreltjes heeft iemand toevallig ook deze korreltjes en weet iemand of het niet uitmaak of wel ???

alvasttt bedankttt :D


greeeetss jeffju
 
Gooi een schep korrels in je nek en dan spoel je het gewoon na, werkt super!
 
Gooi een schep korrels in je nek en dan spoel je het gewoon na, werkt super!

hahaha jaa daard8 ik ook al aan :D

maruu werkt de poeder niet beter ofzo dan deze korrels ?? weet iemand toevallig na hoelang je toch wel beetjj resultaat moet merken met die crea??

:cool:
 
Korrels? zal wss gewoon vocht zijn en die zich mengt met de creatine, waardoor een korreleffect ontstaat.
 
Ik ben zelf nog nooit creatine in korrelvorm tegengekomen.

Als het er zo uitziet:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

... is het kunstmest
 
ik heb de creatine van EAS het zijn allemaal kleine korreltjes , dit moe je dus mengen met water of vruchtensap maar wat ik nau heb et meng nei echt goed ik moe blijven roere anders zakt het naarde bodem :p een vriend van mij heeft een andere dat is poeder dat lijkt mij beter te mixen met iets dan korreltjes heeft iemand toevallig ook deze korreltjes en weet iemand of het niet uitmaak of wel ???

alvasttt bedankttt :D


greeeetss jeffju

Ik heb dezelfde
heeft sunstantie van zout
lost idd niet op in drinken
ik gooi altijd theelepel in mn bek en slok water
 
Ik heb dezelfde
heeft sunstantie van zout
lost idd niet op in drinken
ik gooi altijd theelepel in mn bek en slok water

Welke creatine is dit dan, dan weet ik dat ik die nooit moet kopen?
 
Eerste post: de creatine van EAS
 
Ohja overheen gelezen :headbang: , dankje.
 
:D kan gebeuren.
 
hahaha bedankt allemaal voor de reactiee ennuu nja ik maak deze wel op met schep in me mond en water erbij haha en dan ga ik over naar de poeder lijkt me wat makkelijker :rolleyes:

daaaag :D
 
Back
Naar boven