MuscleMeat

creatine probleem , heb wat vragen

Bezoekers in dit topic

trico

Cool Novice
10 jaar lid
Lid geworden
3 nov 2007
Berichten
210
Waardering
2
hallo , ik ben de laatste tijd wat aan het experimenteren met creatine heb no-xplode geprobeerd , dat werkte super , maar werd er misselijk van en kreeg op een gegeven moment die smerige drap shake niet meer weg , dus ik wil graag creatine in pil vorm ik ben nou bezig met green bulge maar dat product doet niets bij mij ik merk er helemaal niets van , dus mijn vraag is kunnen jullie mij een creatine aanraden in pilvorm , en vertel meteen jullie eigen ervaringen met het product ,
 
Krijg je een simpele monohydraat ook niet weg?
 
srry dat noem ik geen probleem, maar noem ik eerder gewoon zeuren.

sommige mensen krijgen de scheiterij van creatine, dat is een echt probleem... maar dat je het niet lekker vind ??? strange

dan neem monohydraat in capsule form ofzo..
 
Wat je kunt doen is clean creatine in pillen kopen en het voor de pomp combineren met nano x9 van muscletech. Heb je toch je enorme pump en creatine. En geen gezeur met buikpijn of iets.
 
hey mensen antwoord toch gewoon op de vraag in plaats daar altijd jullie comentaar daar op te geven en dan nog eens geen antwoord te geven . je vind gemakkelijk creatine in pil vorm ik zou gaan voor kre alkaline
 
jokke bedankt jij begrijpt wat ik bedoel
 
Kre alkalyn werkt bij mij erg goed, en dat zijn capsules. Bij xxl te bestellen en niet erg duur.
 
Er zijn mensen die helemaal neit vooruit gaan door creatine, misscien ben jij 1 van die ongelukkigen? :(
 
vindt het persoonlijk onzin deze vraag

Maar creanite kun je ook in pil vorm bestellen
zowel mono- als esther creatinie
 
wrm is het onzin deze vraag ? jij nog nooit vragen gehad over supplementen
 
wrm is het onzin deze vraag ? jij nog nooit vragen gehad over supplementen

1. No Explode is geen creatine, maar een pre workout supplement.
2. Creatine ingenomen met water zit bijna gaan smaak aan (Nos Esther uitgezonderd); maar zeker creatine monohydraat is net suiker. Anders neem je creatine in powder vorm in met vruchtensap (bijvoorbeeld druivensap) of dextrose om de smaak te neutraliseren.

Om antwoord te geven op je vraag, welke creatine supplementen verder nog in capsule vorm te krijgen zijn...
  • Anavol
  • Creatine Magna Power
  • Kre Alkalyn 1500/ 2500
  • Neovar Recomp
  • Tri Creatine Malate

Bij Supplementen Reviews op dit forum kun je kijken of andere leden positief reageren op onder andere bovenstaande creatine supplementen.
Als ik jou was zou ik gaan voor een creatine in powder vorm. Neem deze in met een vruchtensap (of jouw eigen favoriete mixconcept); en je zal zien dat de smaak(?) geen probleem zal vormen. Aan je openingspost is op te merken dat je nog nooit een creatine in powder vorm hebt geprobeerd aangezien No Explode geen creatine is; en Green Bulge alleen in capsule vorm wordt verstrekt. Wanneer je kiest voor een creatine in powder vorm kan ik je Massacra (Olimp); Nos Ester (Get Diesel); Size On (Gaspari Nutrition); en Cellmass (BSN), uit persoonlijke ervaring aanraden.
Maar om te beginnen zou ik de voorkeur geven aan Creatine Monohydraat. Over Mega Grow (XXL Nutrition) gaan zeer goede verhalen!

Succes.
 
zeep , bedankt voor de uitgebreide uitleg heb ik zeker wat aan en ga het zeker ook proberen ,
 
Kre-Alkalyn ® Xtreme is de volgende stap in "cell voluminatie" door het gebruik te maken van een nieuw uniek creatine opname systeem.

Dit gepatenteerd ingrediënt is gebufferd en voorkomt de omvorming tot creatinine alvorens het de spier bereikt. Indien creatine monohydraat wordt opgelost in een vloeistof (water, fruitsap,...) wordt er een gedeelte omgevormd tot het toxische creatinine.

Gebufferde Kre-Alkalyn® Xtreme daarentegen zorgt voor een verhoogde opname en beschikbaarheid. Neven-effecten zoals opgeblazen gevoel, vochtretentie, krampen worden geëlimineerd. Dit heeft tevens als gevolg dat je meer resultaat mag verwachten met een kleinere inname.

Kre-Alkalyn® Xtreme laat je toe om intensiever te sporten en nadien je spieren extra te beschermen tegen overvloedige melkzuurophoping gedurende de training of wedstrijd. Het procédé waarmee het ingrediënt gebufferd wordt laat toe om harder en langer te trainen. En intensiever sporten wil zeggen: "meer resultaat".

Creatine is één van de meest gevraagde supplementen van de laatste jaren. Kre-Alkalyn® Xtreme zorgt er voor dat de hedendaagse atleet de lat zeker een stukje hoger kan leggen.

Voor meer info: Kre-Alkalyn
Waarom Kre-Alkalyn ® Extreme gebruiken?
• Verhoogt kracht en uithouding
• Geen laadfase
• Geen krampen
• Geen waterretentie
• Buffert melkzuur in je spieren zodat je langer en harder kan trainen
• Wordt niet omgevormd tot toxische creatinine alvorens spieren te bereiken
• Ondersteunt regeneratie en groei van de spier
• Gepatenteerd revolutionair opnameproces
Gebruik 3 a 4 capsules 30 minuten voor de training.
120 caps
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
ik pleur het voort in mijn shake proef je niks van
 
crystal c van revolutions heeft wel een goeie impact op mij en hier is bij ons hier in genk(belgie) niet duur.
€29.90 voor 180 caps
 
Creatine Monohydraat heeft niet eens een smaak, dus daar is niks vies aan te vinden.

Opname is ook verbeterd icm whey shake, dus gewoon daar doorheen pleuren eventueel met wat dextrose.

In ieder geval geen liquid crea, want dat is rommel.
 
Die capsules van creatine, moet je die met capsules en al doorslikken of de poeder eruit doen en op een manier binnen krijgen?

Ik doe nu het laatste maar deze poeder lost helemaal niet op in water, zo is dit ontzettend goor. De plastic capsules wordt ook plakkerig als deze vochtig wordt. Zijn deze dan wel door te slikken?
 
Die capsules van creatine, moet je die met capsules en al doorslikken of de poeder eruit doen en op een manier binnen krijgen?

Ik doe nu het laatste maar deze poeder lost helemaal niet op in water, zo is dit ontzettend goor. De plastic capsules wordt ook plakkerig als deze vochtig wordt. Zijn deze dan wel door te slikken?

Wat denk je dat het idee is achter capsules? Denk je nu echt dat het de bedoeling is telkens die dingen open te maken?
 
Als je geen Creatine in poedervorm wil dan is, zoals hier al gezegd, ook Creatine in capsule vorm verkrijgbaar.
Zo hebben wij (www.sportfood.nl) bijv. Creatine Monohydraat in Capsule vorm van 1,5 gram per capsules of Kre-Alkalyn in capsule vorm van EFX.

Ik zou persoonlijk eerst eens voor het eenvoudigere en goedkopere Monohydraat gaan en kijken of Creatine echt bij je aanslaat. Later kun je altijd nog wat geavanceerdere producten proberen.

Succes ermee!
 
Back
Naar boven