Fitness Seller

Creatine 's morgens of vlak voor training? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Hokie

Cool Novice
Lid geworden
25 mrt 2016
Berichten
86
Waardering
11
Lengte
1m97
Massa
97kg
Hee
Mijn lieve vrouw heeft van de week een potje creatine voor me meegenomen bij de Kruidvat.
Nu staat op dat potje 's morgens innemen 1 maatschepje met vloeistof opdrinken.
Dat lijkt me raar dat dat dan goed werkt want ik moet nog de hele dag werken en mijn training begint meestal laat 's avonds rond 20.30 uur. Het werk wat ik doe is ook vrij intensief werk dus vraag me af of ik dat niet beter kan innemen vlak voor de training of werkt het niet zo?
De tweede vraag is dat ik me afvraag of het wel genoeg is om 1 schepje in te nemen dat is = 3 g.
Hé bedankt voor jullie hulp
 
Al eens de zoekfunctie gebruikt... Duizenden creatine vragen!
 
Al eens de zoekfunctie gebruikt... Duizenden creatine vragen!

Ja en ook heel veel verschillende antwoorden. Ik heb verschillende keren gezien dat ze 20 g per dag innemen en dan tijdelijk daarom vroeg ik mij af of 3 g wel genoeg is.
Er staat trouwens op 4-6 weken innemen en dan twee weken stoppen.
Dus ja Google gebruikt maar geen concreet antwoord gevonden vandaar dat ik hier mijn vraag eens stel
 
En heb je hier al eens de zoekfunctie gebruikt?
 
5gr elke dag. sochtends of na de training.
ook op rustdagen blijven gebruiken.

20gr is wel heel veel.

Waar de meningen over verschillend zijn is dat je de eerste week a 2 weken 4x 5gr per dag doet om op te laden, maar ik geloof hier niet in
Ik ben dan ook meteen begonnen met 5gr per dag elke dag en het werkt super .
 
5gr elke dag. sochtends of na de training.
ook op rustdagen blijven gebruiken.

20gr is wel heel veel.

Waar de meningen over verschillend zijn is dat je de eerste week a 2 weken 4x 5gr per dag doet om op te laden, maar ik geloof hier niet in
Ik ben dan ook meteen begonnen met 5gr per dag elke dag en het werkt super .

Als je begint te laden met 20gram per dag is je creatineniveau in je spieren iets sneller hoog dan wanneer je dagelijks 5 gram per dag pakt maar boeit verder niet veel.
Zou gewoon lekker 5 gram een tijd lang blijven gebruiken.
 
Als ik het allemaal makkelijk kon opzoeken zou ik mijn vraag hier niet stellen.
Ik ga niet zielig doen zeker niet, maar ik ben toevallig ook blind en doe dit allemaal met mijn iPhone maar dat is niet 100% functioneel.
Ik heb ook al vaker dingen gepost en altijd goed geholpen en dat waardeer ik ook
 
5gr elke dag. sochtends of na de training.
ook op rustdagen blijven gebruiken.

20gr is wel heel veel.

Waar de meningen over verschillend zijn is dat je de eerste week a 2 weken 4x 5gr per dag doet om op te laden, maar ik geloof hier niet in
Ik ben dan ook meteen begonnen met 5gr per dag elke dag en het werkt super .

Oké thanks ja dan zou ik 2 maatschepjes kunnen doen dat = 6 gram
Oké maar toch gek als je logisch denkt zou je denken pak het net voor de training of een uurtje voor de training maar zo werkt het dus niet
Thanks
 
Oké thanks ja dan zou ik 2 maatschepjes kunnen doen dat = 6 gram
Oké maar toch gek als je logisch denkt zou je denken pak het net voor de training of een uurtje voor de training maar zo werkt het dus niet
Thanks
het duurt een tijdje voordat het werkt. een aantal dagen geloof ik zelfs.
Dus als je het elke dag in de ochtend neemt dan heb je er letterlijk elke dag wat aan na een bepaalde periode.

wat je inneemt is dus zeg maar niet meteen de avond actief
 
het duurt een tijdje voordat het werkt. een aantal dagen geloof ik zelfs.
Dus als je het elke dag in de ochtend neemt dan heb je er letterlijk elke dag wat aan na een bepaalde periode.

wat je inneemt is dus zeg maar niet meteen de avond actief

Oké ja ik snap het ja ik twijfelde hierover omdat ik 's morgens voor mijn werk vroeg op moet om 6.00 uur en het trainen pas laat in de avond begint.
Maar goed dan blijf ik het 's morgens innemen en schroef ik de hoeveelheid ietsje op
 
Back
Naar boven