- Waardering
- 3.647
ff een poll voor de serum gebruiks
wel/niet resultaat. En als je resultaat heb waaraan merk je dit?
wel/niet resultaat. En als je resultaat heb waaraan merk je dit?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Volg het forum via Google Nieuws
Originally posted by Big Cat
Ik vraag me af waarom ?
Hij is blijkbaar ook de enige waarvoor het werkt. Creatine is nu eenmaal niet stabiel in oplossing. En daarmee is alles gezegd. Al na korte tijd breekt creatine af in het afval product creatinine. Dat wordt naar de blaas getransporteerd, niet de spieren. Tot op de dag van vandaag is het nog steeds onmogelijk creatine stabiel te houden in oplossing. En moest dat wel zo zijn, dan zou de uitvinder de rijkste persoon ter wereld zijn. Denk maar aan al de fabrikanten van sportdranken die maar al te graag creatine in hun product zouden verwerken. SKW werkt er al meer dan tien jaar aan met een miljoenen budget en ze komen er niet. Wat gaat dan zo'n flut-firmaatje uit Butthole, USA dat klaar spelen ?
Een test van 16 vloeibare creatines, waaronder serum, heeft aangetoond dat deze producten gemiddeld minder dan 5% van de aangegeven hoeveelheid creatine bevatten. De rest was creatinine.
Originally posted by Robin
Omdat dit anders werkt dan normale creatine... Ik weet niet precies hoe het zit, maar zodra je het neemt is het dus ook meteen te gebruiken...tov normale creatine, daar is dat niet.