Fitness Seller

Creatine serum gebruikers (1 bezoeker)

Heb je resultaat (gehad) met creatine serum

  • Ja

    Stemmen: 11 33,3%
  • Nee

    Stemmen: 22 66,7%

  • Totaal stemmers
    33

Bezoekers in dit topic

3XL

Senior Moderator
Super Mod
20 jaar lid
Lid geworden
7 okt 2002
Berichten
22.006
Waardering
3.620
ff een poll voor de serum gebruiks

wel/niet resultaat. En als je resultaat heb waaraan merk je dit?
 
Ik gebruikte zelf de dimaXx voor test, en het werkte perfect. Ik moet eerlijk zijn dat je met normale creatine ook goed af kan, en misschien is daarbij (in het offseison) de waterretentie een voordeel, maar serum hoef je dus enkel op trainingsdagen te gebruiken. IMO...super :thumb:
Het werkt btw al vanaf de 1e dag.

M'n maatje is er overigens ook pas mee begonnen. ook die heeft het id dat het goed werkt tot nu toe.
 
Ik vind het altijd merkwaardig als mensen zeggen dat iets echt goed werkt, het verschil is namelijk zo klein bij de meeste supplementen, dat je als je niet zou weten dat je iets gebruikt waarschijnlijk geen verschil zou opmerken, het is doordat je weet dat je iets gebruikt dat je denkt dat er verschil inzit.
Nu heb ik het zelf niet gebruikt dus ik heb in deze poll ook niet gestemd, maar ben wel benieuwd naar de uiteindelijke uitslag.
Maar ik blijf erbij: op gevoel een product testen is niet betrouwbaar noch relevant.
 
Ik vraag me af waarom ? ;)

Hij is blijkbaar ook de enige waarvoor het werkt. Creatine is nu eenmaal niet stabiel in oplossing. En daarmee is alles gezegd. Al na korte tijd breekt creatine af in het afval product creatinine. Dat wordt naar de blaas getransporteerd, niet de spieren. Tot op de dag van vandaag is het nog steeds onmogelijk creatine stabiel te houden in oplossing. En moest dat wel zo zijn, dan zou de uitvinder de rijkste persoon ter wereld zijn. Denk maar aan al de fabrikanten van sportdranken die maar al te graag creatine in hun product zouden verwerken. SKW werkt er al meer dan tien jaar aan met een miljoenen budget en ze komen er niet. Wat gaat dan zo'n flut-firmaatje uit Butthole, USA dat klaar spelen ?

Een test van 16 vloeibare creatines, waaronder serum, heeft aangetoond dat deze producten gemiddeld minder dan 5% van de aangegeven hoeveelheid creatine bevatten. De rest was creatinine.
 
Waarom staan er in ieder fitnesstijdschrift 10 pagina's advertenties??? Als het echt zo goed was, had het al lang een hype geweest.....ik hou het lekker bij mijn ouderwetse creatinepoeder.......
 
Originally posted by Big Cat
Ik vraag me af waarom ? ;)

Hij is blijkbaar ook de enige waarvoor het werkt. Creatine is nu eenmaal niet stabiel in oplossing. En daarmee is alles gezegd. Al na korte tijd breekt creatine af in het afval product creatinine. Dat wordt naar de blaas getransporteerd, niet de spieren. Tot op de dag van vandaag is het nog steeds onmogelijk creatine stabiel te houden in oplossing. En moest dat wel zo zijn, dan zou de uitvinder de rijkste persoon ter wereld zijn. Denk maar aan al de fabrikanten van sportdranken die maar al te graag creatine in hun product zouden verwerken. SKW werkt er al meer dan tien jaar aan met een miljoenen budget en ze komen er niet. Wat gaat dan zo'n flut-firmaatje uit Butthole, USA dat klaar spelen ?

Een test van 16 vloeibare creatines, waaronder serum, heeft aangetoond dat deze producten gemiddeld minder dan 5% van de aangegeven hoeveelheid creatine bevatten. De rest was creatinine.

Je zou moeten weten dat het wel werkt BC, dit valt me tegen van jou!! Op enkele amerikaanse forum (waaronder triedia) heb ik namelijk zeer goeie en positieve resultaten gelezen! Van verschillende merken, alleen heb ik daartussen MM USA niet zien staan.

Wat die testen betreft, die zouden alle gedaan zijn door concurenten. Echte tests hiervoor zouden namelijk om en nabij de €25.000 kosten. En dat geven ze er niet voor uit. Het waren blijkbar geen diepgaande onderzoeken. Hierover heb ik al eens wat gepost (zie archief!)...
 
Persoonlijk hecht ik altijd weinig waarde aan de ervaringen van anderen wat supplementen betreft. Supplementen beloven alles, zoals iedereen weet, maar leveren vrijwel nooit. Als mensen dan roepen dat het wel werkt dan is het waarschijnlijk een placebo effct en roepen ze dat het werkt meteen in de eerste 2 dagen dat ze het gebruiken..... Tenminste dat is tot nu toe veelal geweest.....
 
Heb de test documenten gezien en ze waren in orde hoor. Van een labo in San Bernardino. Heb sinds die test althans niets in de literatuur dat er op wijst dat het ook maar in de verste verte mogelijk is creatine stabiel te houden in vloeistof ...
 
Laat ze trouwens eens kappen met die k*tadvertenties, 10 pagina's. Bekant de helft van het blad, beetje jammer. Ik las op Ergo (sorry BC ;) dat de 'superieure' werking t.o.v. gewone creatine nog steeds niet is bewezen. Ik weet het vedder ook niet, ik ben in iedergeval niet van plan het te gaan gebruiken. Ga mezelf niet meer, financieel gezien, in de vingers snijen met suppl. Ik houd het wel op gewone creatine, mocht er een aanbieding zijn. (gister op sportschool nog 1000 gr. gekocht voor 20 euro). Al dat andere is niet aan mij besteed.
 
Ja, het bizarre is echter dat MS-Distribution deze serum dus verkoopt, en hierover bestaat (buiten eiwitten ed uiteraard) de meeste klanttevredenheid. Maar ja...vele hier geven een mening over iets dat ze nog nooit gebruikt hebben. Ik dacht er eerst ook zo over, totdat ik een flesje voor test had...
 
Ik wil mijn mening best geven na het gebruik van het serum, maar dan heb ik eerst zo'n test nodig.....;)
 
welk serum heeft iedereen gebruikt...dat van dimaxx?
Muscle marketing usa heeft de Xtr advantage, kheb er al goede dingen over gehoord.Maar ik kan niet uit eigen ondervinding meespreken.
 
Ik geloof er niet in, ik wil me kostbaar verdiende geld niet verkwanselen aan iets waarvan bewezen is dat het in oplossing niet stabiel is.

En nog iets, er staat alleen op trainingsdagen nemen?? Waarom??
 
Omdat dit anders werkt dan normale creatine... Ik weet niet precies hoe het zit, maar zodra je het neemt is het dus ook meteen te gebruiken...tov normale creatine, daar is dat niet.
 
Originally posted by Robin
Omdat dit anders werkt dan normale creatine... Ik weet niet precies hoe het zit, maar zodra je het neemt is het dus ook meteen te gebruiken...tov normale creatine, daar is dat niet.

Dat vind ik juist zo vaag, ik wil wellis weten hoe het dan werkt..

Gewone creatine kan je in feite ook enkel op trainingsdagen nemen, door je shake na de training, als je daaraan vooraf een oplaadfase hebt gehad bv.

Is er niet ergens wat bekend hierover?? En dan geen promotie geklets, want dat is enkel lachwekkend..
 
heet dat zo sublinguale opname? tja.. als je moeilijke termen in advertenties ziet...
Opname van het spul onder de tong... net als die sprays die nu zo'n hype zijn. Omdat het slijmvlies onder de tong "dun" is en rijk doorbloed neemt het daar heel snel stoffen op. Dat zou de reden zijn dat creatine serums zo snel opgenomen wordt.

Daar hebben we op dit board al eens een onderzoek over gelezen. Een proef op een aantal personen die op verschillende tijden creatine tot zich namen. het kwam wel in het bloed maar niet op tijd in de spier... duss.... ook al zit het snel in het bloed, dan nog niet in de spier om het werk te doen.
 
er is nog geen enkel onderzoek dat aantoont dat er een manier is om opgeloste creatine stabile te houden. Case closed voor mij.

Verder worden de positieve ervaringen die sommige mensen hebben vaak toegeschreven aan het feit dat er enorme doseringen vitamine B6 inzitten die voor een goede pomp en een wat energieker gevoel zorgen.
 
In ieder geval zijn de produkten van MM USA zo-ie-zo gelul.

Een bedrijf dat een creatineprodukt voor duursportatleten op de markt brengt( runnersadvantage) terwijl een duursporter niets aan het gebruik van creatine heeft.

O, ja en die 10 pagina's tellende reclame waarin ze als klap op de vuurpijl een afbeelding hebben van 2 maatbekers:
suggestief 1 met normale creatine en water, waarin de creatine naar onder is gezakt omdat het waarschijnlijk al 24 uur staat of omdat het gewoon zout is, en met het onderschrift dat traditionele creatine afbreekt tot het afvalprodukt creatinine.(bewijs geleverd toch?)
En de andere beker met de te zoete limonadesiroop dat het serum voorsteld waar weer door louter een afbeelding hiervan het bewijs is geleverd dat de creatine is gestabiliseerd.

Om maar te zwijgen over dat voor <-> tegen lijstje van het serum tegen over poeder.
 
Back
Naar boven