XXL Nutrition

creatine soorten

Bezoekers in dit topic

Ergenic

Cool Novice
10 jaar lid
Lid geworden
13 mrt 2007
Berichten
56
Waardering
0
Lengte
1m89
Massa
81kg
Vetpercentage
6%
Ik gebruik al paar maanden creatine monohydraat
nu is het spul bijna op en wil ik misschien creatine ethyl ester kopen
omdat dit beter is ...

op fitnessnet las ik het volgende

Waar normale creatine niet voldoet
Creatine is overduidelijk een van de beste ontdekkingen in de fitness en bodybuilding wereld. Creatine monohydraat is effectief gebleken in het vergroten van spiermassa, kracht en de algehele atletische prestaties.

Creatine monohydraat heeft echter ook een aantal nadelen. De opname is verre van optimaal, en is slechts zo goed als het vermogen van de cel om het op te nemen. Daarom zijn creatine transporteurs (zoals grote hoeveelheden suikers) en laadfases benodigd. Het lichaam doordrenken van creatine is een oplossing voor deze slechte opname, echter dit kan 'bloating' (opgeblazen door water), kramp en uitdroging tot gevolg hebben. Dus vraag je zelf de vraag: zorgt meer benzine in je auto voor meer snelheid?

Goede opname zorgt voor indrukwekkende resultaten
Axis Labs® gaat voorbij aan de concurrentie. Creatine Ethyl Ester HCl is een exceptioneel goed oplosbare creatine wat resulteerd in superieure opname, verhoogde beschikbaarheid (bioavailibility) en stabiliteit. In plaats van je systeem te doordrenken met creatine en hopend op opname, penetreert de creatine ethyl ester direct in de spiercellen, waardoor er 30 tot 40 keer meer creatine binnenkomt. Dit betekent het einde van laadfases, bloating (opgeblazen door water), kramp en uitdroging. De meeste gebruikers voelen het verschil al na de eerste (!) dosering.

Creatine Ethyl Ester HCl Eigenschappen:
• Veel sterker dan andere vormen van creatine
• Geen laadfases, bloating (opgeblazen door water), kramp of uitdroging
• Grote toename in spiermassa
• Penetreert de spiercel direct
• Een lagere dosering voor meer resultaten
• Onthoudingsfase is niet nodig
• Voel de kracht al bij de eerste dosering


Nu dacht ik dat je als je creatine inneemt en 30 min daarna een suikerhoudende drank dat het wel goed werd opgenomen..

Is het echt zo dat de creatine ethyl Ester zoveel beter is?

vertel het me aub..
 
Het werkt voor iedereen verschillend. maar kerel gebruik ff de search knop!
 
Back
Naar boven