MuscleMeat

Creatine tijdens kuur wel of niet? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Jerome-B

Cool Novice
15 jaar lid
Lid geworden
16 apr 2003
Berichten
51
Waardering
0
Lengte
1m87
Massa
82kg
Vetpercentage
10%
Ben wel benieuwd wat jullie vinden van creatine tijdens een aas kuur. En vooral waarom wel of niet?

Is het van positieve invloed of juist niet? ???
 
creatine zit toch ook in vlees en dat eet je best veel tijdens een kuur
voor het geld moet je het niet laten maar dat breed worden zal daar zeker niet van komen
dus de toegevoegde waarde zal miniem zijn
 
creatine zit toch ook in vlees en dat eet je best veel tijdens een kuur
voor het geld moet je het niet laten maar dat breed worden zal daar zeker niet van komen
dus de toegevoegde waarde zal miniem zijn

Dit slaat nergens op,

GEEN creatine tijdens je kuur.. van creatine hou je vocht vast, van veel middelen bloat je ook.. creatine in je kuur maakt je een vocht ballon, en heeft verder eigenlijk geen toegevoegde waarde..

beter de crea bewaren voor na je kuur, om het een beetje op te vangen..
 
Dit slaat nergens op,

GEEN creatine tijdens je kuur.. van creatine hou je vocht vast, van veel middelen bloat je ook.. creatine in je kuur maakt je een vocht ballon, en heeft verder eigenlijk geen toegevoegde waarde..

beter de crea bewaren voor na je kuur, om het een beetje op te vangen..

Dat was mijn idee ook, ik hou altijd behoorlijk vocht vast als ik creatine gebruik, was dan ook al een week met de creatine gestopt sinds mijn start van mijn kuur woensdag. Ik pak die pot er gewoon weer bij als ik klaar ben met deze kuur... ;)
 
Je hebt nog voldoende andere varianten die geen vocht vasthouden: CEE, creatinedimalaat etc. Beetje kort door de bocht van dat vocht.
 
Creatine in de nakuur. In de kuur niet nodig naar mijn mening.
 
Bij het gebruik van anavar schijnt het synergetisch te werken (zelf geen ervaring mee).
 
Je hebt nog voldoende andere varianten die geen vocht vasthouden: CEE, creatinedimalaat etc. Beetje kort door de bocht van dat vocht.

Denk je dat het een meerwaarde heeft creatine? Waarom zou je als je vol van de roids staat creatine gaan gebruiken? om 11% kracht toename te krijgen ipv 10%?

BTW CEE en varianten is placebo creatine, is allang achterhaald.. Producten (zoals neovar, etc) komen al weer met nieuwe versies ZONDER CEE maar gewoon weer met mono, omdat het wetenschappelijk bewezen is dat CEE niet kan werken.. (moet je maar even search voor gebruiken)
 
BTW CEE en varianten is placebo creatine, is allang achterhaald.. Producten (zoals neovar, etc) komen al weer met nieuwe versies ZONDER CEE maar gewoon weer met mono, omdat het wetenschappelijk bewezen is dat CEE niet kan werken.. (moet je maar even search voor gebruiken)

Zijn zoveel studies die elkaar tegen spreken ..

L-Arginine + Creatine mono vind ik een mooie combo tijdens de kuur zoiezo
 
Back
Naar boven