MuscleMeat

Creatine tijdens Lean Bulk (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

delanoplatina

Cool Novice
Lid geworden
4 okt 2019
Berichten
49
Waardering
5
Lengte
1m83
Massa
91kg
Vetpercentage
13%
Hoi allemaal,

Ik ben van plan 3 maandjes te gaan lean bulken met 1 maand cut als vervolg om de zomer in te gaan

Nou wil ik creatine gaan gebruiken tijdens me bulk alleen bessef me dan wel dat ik op de schaal veel meer zou aankomen in kg’s, nou weet ik dat dit voornamelijk vocht is, alleen vraag ik me toch af hoe ik dan kan checken of me bulk wel helemaal volgens plan gaat en niet teveel vet aankom namelijk door 0,3/0,350kg per week aan te komen.
Is hier een trucje voor als in als je creatine neemt moet je weten dat een zoveel bepaalde aantaal gram door de creatine komt of moet ik gewoon alsnog aan die 0,3/0,350 houden?

Enige tips op progressie bijhouden in de spiegel na?
 
Ja blijft lastig je kan een van de twee proberen.
 
Alright,
Wat me ineens te binnen schiet,

Is het een mogelijkheid dat ik me eerste 1/2 weken zonder creatine doe zodat ik zeker weet dat die 0,3/0,350kg per week word behaald en het niet minder of meer is, en ik daarna vervolgens creatine ga nemen gedurende 10/11 weken

Of is het dan zo dat als ik creatine neem , en ik meer dan 0,350kg per week aankom nadat ik die 1/2 weken heb gecheckt of me onderhoud/bulksurplus goed is dit over gaat zetten naar meer vet? Effe een dubbelcheck
 
De zomer begint al over 2 maanden, over 4 maanden is het alweer augustus.
 
Dacht dat je shredded de zomer in wilde gaan. Met een maandje cutten gaat dat niet lukken, zoals ik al zei.
 
Creatine altijd ten allen tijden nemen
 
Natuurlijk wel eens geprobeerd, maar merkte er geen klote van.
Ja zul je niet veel van merken idd maar iirc kan het -/+ 10% extra spiermassa opleveren in een jaar
Voor natty's sowieso de moeite waard
 
Ja zul je niet veel van merken idd maar iirc kan het -/+ 10% extra spiermassa opleveren in een jaar
Voor natty's sowieso de moeite waard

Hoe kom je aan die 10%?
 
Dacht dat je shredded de zomer in wilde gaan. Met een maandje cutten gaat dat niet lukken, zoals ik al zei.
Heb je inderdaad gelijk in!

Alleen kom nu net uit een 3.5 maand cut en vind mezelf best wel dun ogen , voornamelijk qua spieren die beetje zijn weggevallen

Had een beetje een gedachtegang dat als ik nu rustig aan doe met me lean bulk (0,350kg per week +) ik nog wel klein beetje spier kan meepakken voor de zomer

Ik ga sowieso elke week me analyses bijhouden wat 0,350kg + per week gaat doen bij me , als ik zie dat ik ook veel in vet aankom maak ik er 2 maandjes bulk , 2 maandjes cut van denk ik!
 
hahaha,

Maar wat denken jullie? Zou dit een goed idee kunnen zijn?

Of zou ik voor een lean bulk de creatine weglaten omdat het anders moeilijk te controleren is of alles wel goed gaat?
Alright,
Wat me ineens te binnen schiet,

Is het een mogelijkheid dat ik me eerste 1/2 weken zonder creatine doe zodat ik zeker weet dat die 0,3/0,350kg per week word behaald en het niet minder of meer is, en ik daarna vervolgens creatine ga nemen gedurende 10/11 weken

Of is het dan zo dat als ik creatine neem , en ik meer dan 0,350kg per week aankom nadat ik die 1/2 weken heb gecheckt of me onderhoud/bulksurplus goed is dit over gaat zetten naar meer vet? Effe een dubbelcheck
 
Back
Naar boven