XXL Nutrition

creatine van Vitalife (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Guest

Gargantuan Beast
15 jaar lid
Lid geworden
19 mei 2002
Berichten
33.745
Waardering
3
Nooit geweten dat de ene of de andere creatine zoveel verschil uit kan maken, heb nu de ceatine van Labrada en die werkt tien keer beter als die van Vitalife!!!
 
Ja ik heb ook creatine van vitalife en merk er niks van!!!
 
Ik heb dit al vaker gezegd...ondanks het creapure logo (hoe ze daaraan komen weet ik niet) is vitalife zeer zeker geen hoogvlieger...
 
Originally posted by Marcel36
Nooit geweten dat de ene of de andere creatine zoveel verschil uit kan maken, heb nu de ceatine van Labrada en die werkt tien keer beter als die van Vitalife!!!

Ben je er ook al veel van aangekomen? Ik merk van die creatine van Labrada niet zoveel. Kan ook komen omdat ik een tijdelijke blessure heb gehad waardoor ik niet max. kon trainen waardoor ik het verschil niet merkte.
 
Nou die creatine van Labrada is zeer zeker een stuk beter als die van Vitalife, en ziet er qua structuur hetzelfde uit als die van "American Sports" wat ook een heel goed merk is.
Ik weet niet of je die double page advertentie kent in de Sport en fitness van Vita Life, maar die prijs van die eiwitten kan echt niet hoor,...pure troep!!
 
Dus duurkoop is goedkoop zeg jij??

American sports schijnt ook slecht te zijn naar wat ik hier op het board vernomen heb...
 
Er is toch geen echt kwaliteitsverschil tussen normale crea van duitse om amerikaanse fabrieken? Ik denk dat de kwaliteit hetzelfde is, misschien zijn er andere factoren veranderd waarom het minder werkt. Drink je meer koffie of zo?
 
Ze kopen de grondstof in bij dezelfde fabrieken, wat er daarnaar mee gebeurt is bij iedereen anders, hoe puur het is, hoe erg vervuild, of er wel of geen transportmiddel aan toegevoegd is..
 
Probeer micronized creatine van AST eens die is SUPER ik heb zo'n 6 merken creatine gebruikt AST werkte voor mij het beste !
 
ik vond american sports klote, was de eerste creatine die ik heb gebruikt heb toen ook geen laadfase gedaan.
 
Tja, wat noem je een laadfase? Mijn inname ligt altijd vrij hoog, en op hetzelfde. Dat werkt het best voor mij...
 
inderdaad heb toen ook verkeerd gedoseerd.

Laadfase? 20gram 5 dagen lang daarna berekenen wat je nodig hebt.

Meningen zijn er over verdeeld dus gewoon uitproberen kijken wat voor jezelf goed werkt.
 
Originally posted by Marcel36
.
Ik weet niet of je die double page advertentie kent in de Sport en fitness van Vita Life, maar die prijs van die eiwitten kan echt niet hoor,...pure troep!!

In die test die ze laatst hadden, kwam de Proteine van Vitalife wel goed uit de test.
 
Ja die tests zijn ze nu alweer twee nummers aan het rectificeren omdat er het een en ander niet klopt had ik gehoord.
En nog ff over die creatine verschillen, ik weet zeker dat er verschil in kwaliteit inzit, ik merk dat gewoon zelf, en nee ik drink niet veel koffie, s'morgens bij de inname van creatine zowiezo niet.
 
Hoi

Ik heb ook de creatine van Vitalife , en ik merk wel verschil ....
Ben al 3.5 kg aangekomen in de eerste week.

grtz
 
Back
Naar boven