Fitness Seller

Creatine van xxl nutrition

Bezoekers in dit topic

Migiel1984

Novice
Lid geworden
28 mrt 2017
Berichten
5
Waardering
0
Lengte
1m83
Goedendag ik heb nu creatine van xxl er staat op 5 gram pakken met vruchtensap of water gelijk als je opstaat.
En het liefst niet met een melkproducten.
Als ik om 7 uur smorgens die creatine pak, kan ik dan rond half 8 wel pap pakken met melk.
 
Goedendag ik heb nu creatine van xxl er staat op 5 gram pakken met vruchtensap of water gelijk als je opstaat.
En het liefst niet met een melkproducten.
Als ik om 7 uur smorgens die creatine pak, kan ik dan rond half 8 wel pap pakken met melk.

Dat kan zeker. Ik zal ook eens laten kijken naar het gebruiksadvies. Het maakt volgens mij niet zo heel veel uit hoe je de creatine inneemt en wanneer als je het maar binnenkrijgt.
 
Gewoon 1scoop in je post workout shake gooien meer is het niet:D
 
Zoals hierboven gezegd: het maakt niet zoveel uit wanneer je het inneemt, als je het maar iedere dag inneemt
 
Ik neem het altijd post workout, maar maakt niet zoveel uit geloof ik. Galen heeft er wel eens een stukje over geschreven.

Kan ie meteen zijn nieuwe boek weer een keer pluggen... :D (ik zie de kortingscode wel in mijn inbox verschijnen)
 
Is het nu een fabel of niet dat je best je creatine inneemt met wat suikers zoals vruchtensap ipv. gewoon water?
 
Maakt allemaal geen bal uit.
Ik deed het bij de whey shake in de ochtend. Ging toch gelijk haver en rijst bij, dus waarom niet meteen de creatine.
 
Maakt allemaal geen bal uit.
Ik deed het bij de whey shake in de ochtend. Ging toch gelijk haver en rijst bij, dus waarom niet meteen de creatine.
Hier hetzelfde
 
Is het nu een fabel of niet dat je best je creatine inneemt met wat suikers zoals vruchtensap ipv. gewoon water?
Dat is niet helemaal een fabel. Insuline verstrekt de opslag van creatine in het spierweefsel, maar de hoeveelheid insuline die hiervoor benodigd is is vrij fors. Je moet daarvoor bijvoorbeeld ~100 g snelle koolhydraten binnenkrijgen. Het is mogelijk dat vooral de 'non-responders' hier voordeel bij hebben, omdat zij meestal een te geringe stijging in de spiercreatineconcentratie hebben door suppletie. De combinatie met een insulinogene maaltijd lijkt dit genoeg te verbeteren om ook als non-responder baat te hebben bij creatinesuppletie.

Dit komt ook uitgebreid aan bod in mijn binnenkort te verschijnen boek over voedingssupplementen :spam: https://peterbond.nl/supplementenboek/
 
Ik neem het altijd post workout, maar maakt niet zoveel uit geloof ik. Galen heeft er wel eens een stukje over geschreven.

Kan ie meteen zijn nieuwe boek weer een keer pluggen... :D (ik zie de kortingscode wel in mijn inbox verschijnen)
:roflol:
 
Back
Naar boven