MuscleMeat

Creatine + water

kingnothing

Cool Novice
Elite Member
Waardering
16
Lengte
1m85
Onlangs ben ik aan de Creatine geslagen ( heb er al het eea over gelezen ) maar ik vroeg me af of dat ik het goedje ook naar binnen kan werken met water. Hier kan ik namelijk niks over terugvinden. Ook over de hoeveelheid Creatine die ik per dag nodig ga hebben zit ik nog met vragen. Ik zat te denken aan 5 gram per dag zoals de meeste informatie bronnen die ik heb gelezen ook aangeven. Hoe doen jullie het?

Neem de creatine met dextrose in en druivensuiker, los in water is te smerig. onderhouden 5-10 gram opladen als je daar aan gaat doen 15 gram

gewoon fruitsap is beste
in water ga je het in no time terug uitkotsen vrees ik :p

wat?? hoezo kun je het niet met water nemen??

Geen probleem hoor, water kan best, vruchtensapje kan ook. Maar niet elk, sinasappelsap, grapefruitsap zijn absolute no no's.

Doe water en dextrose.

• Topic Starter Topic Starter
Ik heb daarstraks ff dextrose gehaald bij AH. Dus nu moet ik de Dextrose en de Creatine ff mixen, water derbij, roere, klaar afwat?

Creatine smerig? Wat heb ik dan al die jaren gebruikt? Creatine is vrijwel smakeloos volgens mijn smaakpapillen :)

Misschien dat ik daarom ook zo weinig problemen heb met lijnzaadolie.

NEway.... water is geen enkel probleem. Neem er een paar boterhammen bij en je kan ook die druivesap laten staan.

(Is er al vergelijkend onderzoek gedaan met druivensap versus tarwebrood? Ik heb alleen nog maar de ene opgeloste koolhydraat vergeleken gezien met de ander opgeloste koolhydraat. Maar goed ik volg dit al een paar jaar niet meer ;) )

niet mengen kerels: lepeltje creatine in mijn mond en doorspoelen met water, anders blijft de helft in het glas plakken. ernaa enkele druivensuikers zuigen en klaar :p

PS: de eerste keer dacht ik dat ik zand in mijn mond had ;)

droog in de mond, doorspoelen met water en ik neem er twee eetlepels honing na.

is nog altijd best droog, zoals ik al zei: er blijft teveel plakken aan het glas + droog is smaakloos

droog? nog nooit gedaan..

doe altijd nog wat water in m'n glas, totdat alle crea eruit is.

moet je eens proberen, dan heb je die slechte nasmaak niet

Creatine smaakloos ???
Hebben jullie white spirit liggen drinken ofzo ?
Dat spul is zo bitter als iets

nogtangs is het zo: als je het droog in je mond steekt en dan doorspoelt heb je die nasmaak niet

Creatine + dextrose + water zo neem ik het in :D

Dat is dus het domste wat je kan doen
Op deze manier weet je zeker dat de helft onopgelost in je darmen terecht komt.

Gewoon oplossen in een verhouding van 1dl lauw water per gram creatine, en niet meer als 2-3 gram per keer nemen (dus beter 2-3gr voor en 2-3gram na de training als 5-6 gram na de training)

Zuivere creatine is SMAAKLOOS ! als het dus goor smaakt dan heb je geen zuiver creatine

Geen vruchtensap, fructose heeft geen grote insulinestijging tot gevolg, en dat is nu juist hetgeen waarom suiker aangeraden word. Gewoon dextrose nemen (dextrose = glucose = druivensuiker)

wat is nu een goed creatine merk dat jullie aanraden?

ben wel tevreden van NMP producten

Terug
Naar boven