MuscleMeat

creatine... zoveel soorten

Bezoekers in dit topic

mosfet

Dutch Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
9 jul 2004
Berichten
592
Waardering
0
hey,

wss al de 1000ste keer dat jullie deze vraag krijgen (heb al eens met zoekoptie gezocht, maar vond precies niet direct iets):

er zijn vrij veel verschillende soorten creatine van verschillende merken:

zoiets als "het beste" zal wel niet bestaan of voor iedereen anders liggen, maar anyway:

* Wat raden jullie me aan?
* Wat heeft bij jullie al het beste resultaat opgeleverd?
* Je moet +- 5 gr per dag nemen, maar op welke ogenblikken doe je dit het beste? Gewoon 's ochtends 5gr bij de whey shake smijten en slikken die boel?:)

thx
 
hey mosfet, de bekendste merken van crea zijn volgens mij swole v2 van syntrax, v12 turbo van S.A.N , Xpand van Dymatize en Cellmass van BSN dacht ik.

Ik koop altijd de expand omdat er stikstof bij zit ook, v12 heb ik ook eens gekocht maar hier was ik minder tevreden over. Dit verschilt in ieder geval van persoon tot persoon.
 
Hej stick to normale creatine monohydrate poeder en neem een theelepeltje creatine bij het opstaan en na de training in.
 
voor niet veel geld kan je CEE hebben bij Bulk Nutrition (www.bulknutrition.com). is beter dan creatinemonohydraat. het is een ester, wordt dus beter in de cellen opgenomen, zijn dus betere resultaten en minder verspilling.
 
Heeft er iemand ervaring met Kreatine Ultra van Black Star Labs?
Beweert wordt dat deze Kreataine Ultra tot wel 10x zo sterk als Creatine Monohydraat is, maar dat deze creatine ook weer niet zo sterk is als Swole v2??? dus dat zou betekenen dat swole v2 meer dan 10 keer sterker is als creatine mono terwijl bij veel mensen swole v2 nauwelijks of zelfs minder effect hebben. iemand een idee??
 
promotiepraat :D

als ik me niet vergis bevat Kreataine Ultra van BSL Kre-Alkalyne, zogezegd een beter opneembare vorm van Creatine.

het verschil met Kre-Alkalyne en Creatine Ethyl Esther is dat Kre-Alkalyne haar beweringen enkel uit empirisch onderzoek heeft (reviews van gebruikers dus), terwijl CEE zowel wetenschappelijke als emprische backup heeft en bewezen heeft beter te werken (ondanks de afgrijselijke smaak van zuivere CEE)
 
kijk gewoon naar de zuiverheid van de crea!

Opname kan je verhogen door inname middels dextro en op een lege maag of direct na je training neemt je lichaam het sneller en gemakkelijker op.
Verder wordt de opname niet bepaald door het merk maar door jou eigen lichaam.

Er zijn mensen die helemaal geen baat hebben bij creatine omdat het gewoon niet opgenomen wordt door het lichaam en anderen juist weer heel gemakkelijk.

Je hebt het niet altijd zelf in de hand.
 
Ik krijg nu ( nouja krijgen doe je niks meer tegenwoordig) een potje van 500 gram van XXL ( 19,95) en van een maat van mij; voor 10 euro ( 500 gram) :D

Dit zijn 2 verschillende merken...

Ik ga 1 oplaat week doe met 3 x een ' kleine eetlepel' en daarna 2 x kleine eetlepel' gedurende 4 weken.

als ik na deze 2 pakken niks merk, schei ik er mee uit.

De creatines met stikstof zijn me simpleweg veel te duur. SWOLE etc.... :(
 
Gewoon Micronized creatine met dextrose
 
heb tot nu toe een keer gewoon pure creatine monohydrate gehad ging daar met mijn eerste kuurtje erg hard op vooruit, daarna ooit nog 2 kuurtjes van genomen (met grotere tussenpauzes als de gebruikerstijd) maar niks meer van gemerkt. Laatste keer dan ook XPand geprobeerd maar hier merkte ik nog het minst van helaas. Ikzelf ben me nu ook aan het orienteren op goede creatine (lees creatine waar de meeste mensen de beste resultaten mee behaald hebben).
 
zoek op 1fast400 naar creatine ethyl esther van het eigen huismerk (bulk nutrition) alle reviews tot nu toe zijn zeer positief, allemaal 5/5.
 
Doen ze hier wel is aan een gezamelijke bestelling vanuit het buitenland? ik bedoel 1 iemand besteld voor meerdere mensen en stuurt het binnen nederland weer naar andere mensen die hier op het forum ook geinteresseerd waren (uiteraard vooruit betalen)
ik zal zo ook even wat reseach verrichten naar dat spul en dan weer terug naar mijn studie :(
 
Ik denk zelf dat ik voor Omega Thunder CEE ga:
http://www.bodybuilding.com/store/omega/cre.html

Heb zelf de laatste dagen naar verschillende specials gekeken maar ik ga toch voor een standaard product.

genoeg voor 30 dagen en inclusief verzendkosten nog geen 30 euro. Op de bb.com forum staan dr bijna alleen maar goede reviews over.
 
sport wonder zei:
Doen ze hier wel is aan een gezamelijke bestelling vanuit het buitenland? ik bedoel 1 iemand besteld voor meerdere mensen en stuurt het binnen nederland weer naar andere mensen die hier op het forum ook geinteresseerd waren (uiteraard vooruit betalen)
ik zal zo ook even wat reseach verrichten naar dat spul en dan weer terug naar mijn studie :(

Ik heb net 2 rondes achter de rug morgen word het als het goed is geleverd :D
 
Kun je dat stuff gewoon zonder probs met douane laten verzenden naar NL?
 
damn nog geen 29€ de kilo
das echt niet veel... makes me wish I had VISA
ik heb 26€ betaald voor 500 miezerige grammetjes monohydraat
 
sport wonder zei:
Kun je dat stuff gewoon zonder probs met douane laten verzenden naar NL?

jup, gn probleem ermee.
if you order, make sure to tell them I referred you (voor meer info klik in mijn sign)

mosfet zei:
damn nog geen 29€ de kilo
das echt niet veel... makes me wish I had VISA
ik heb 26€ betaald voor 500 miezerige grammetjes monohydraat

hehehe, inderdaad. i'm getting my visa soon, hoef ik 't niet meer aan me oudertjes te vragen :D

mosfet zei:
http://cgi.benl.ebay.be/ws/eBayISAP...ry=40962&item=5588405927&rd=1&ssPageName=WDVW

hehe op ebay is ook alles te vinden :rolleyes: :cool:
en cheap! nog enkel verzendkosten
die 28€ is natuurlijk twee keer niets vergeleken met de 75€ in de winkel! en ik denk niet dat er 47€ shipping costs aan vast hangen...

ja, maar is ook geen zuivere CEE dacht ik. is natuurlijk wel stukken goedkoper dan in de winkel that's for sure
 
Back
Naar boven