AndroidHealthClinic

Creatine (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

pats

Advanced Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
14 sep 2006
Berichten
1.038
Waardering
1
Hey mensen,

Ik heb een vraag. Ik heb laatst creatine gekocht maar hoe weet ik nu hoeveel gram ik neem aangezien ik geen high sensitive weegschaal heb.

Ik had ergens gelezen dat 1 theelepe = 5 gram..???

Maarja theelepels verschillen en wat niet..

Dus hoe "wegen" jullie je creatine?
 
zo 2 lepeltjes is voldoende op 1 dag , 1voor en 1 na training ,zo doe ik het toch ;)
 
En in de oplaadfase?:p
 
ik doe nooit geen oplaadfase, dat is zever allemaal.
Ik ga gewoon 4weken on ,en dan 2 weken off .Iedere dag 10-12gram en in die 2 weken pak ik niks,0 gram ;)
 
Kreeg je geen pleastieken lepel in de creatine zelf ? Ik wel en een volle lepel staat gelijk aan 5 gram.
 
Nee ik greeg geen lepel of maatschep in de creatine bus. Wel raar vond ik, ik dacht dat die er standaard inzaten :(

Btw ik heb mono-creatine van Maximize..(hot or not?):p
 
kheb het x nagewogen, en een redelijke theelepel, meer zo een ding waarmee je soms yoghurttjes (danone) eet, en een HELE grote berg erop:P dat er niet meer op kan, dat is precies 5gr. bij mij :P ik doe op trainings dagen 3 x 5gr. en 1x 5gr op rustdagen
 
Ik heb hier 2 creatine potten staan en in allebei zat een lepeltje dat 5 gram voor moes stellen. Vaag genoeg past in he 1ne lepeltje ongeveer 1.3 keer zoveel als in het andere.

het grotere lepeltje is overigens wel 5 gram :S

in ieder geval je moet wel een flink theelepeltje hebben om er 5 gram van te maken
 
Back
Naar boven