Fitness Seller

Creatine

Bezoekers in dit topic

Vinlean

Cool Novice
10 jaar lid
Lid geworden
13 mei 2008
Berichten
39
Waardering
0
Hoeveel tijd heeft het nodig voor dit werkt?
 
aha de triceps man, lees ff het forum door voordat je dit soort vragen stelt..
 
Na 5 dagen (kan) er al resultaat zijn dacht ik.... Ligt ook aan de soort/kwaliteit/manier van inname e.d.
Niet dat ik het ooit heb aangeraakt...
 
Ik moet mezelf daar ook nog een keer in verdiepen.. Maar ot, geen idee dus.
 
Ja bij mij werkt dat spul niet. Ik bedoel ook meer hoever voor de training ik dit moet in nemen.
 
Heb geen zin om uren te zoeken. soms is het makkelijker gewoon de vraag te stellen
 
Ja bij mij werkt dat spul niet. Ik bedoel ook meer hoever voor de training ik dit moet in nemen.

Staat op de pot/bijsluiter lijkt me...

Anders wel handig om je er even in te verdiepen voordat je het begint in te nemen... :)
 
Heb geen zin om uren te zoeken. soms is het makkelijker gewoon de vraag te stellen

...

Gast... je slikt creatine, zonder dat je weet wat het spul eigenlijk doet? hoe weet je dan of je er resultaat mee haalt? Ga eerst maar even wat meer info verzamelen en bestuderen voordat je hier met dit soort vragen komt.

Echt een dom topic dit...
 
...

Gast... je slikt creatine, zonder dat je weet wat het spul eigenlijk doet? hoe weet je dan of je er resultaat mee haalt? Ga eerst maar even wat meer info verzamelen en bestuderen voordat je hier met dit soort vragen komt.

Echt een dom topic dit...

+6
 
sorry karma spuit is leeg. morgen weer
 
Binnen één maand 10 kg VVM, maar pas op, als je slecht op creatine reageerd kan het in het slechtste geval ook 7kg zijn
 
...

Gast... je slikt creatine, zonder dat je weet wat het spul eigenlijk doet? hoe weet je dan of je er resultaat mee haalt? Ga eerst maar even wat meer info verzamelen en bestuderen voordat je hier met dit soort vragen komt.

Echt een dom topic dit...

Een dom topic? Je moet de vraag beter lezen. Ik vraag niet hoe dat spul werkt ik vraag wanneer je dat spul het beste in kan nemen, hoever voor de training. En als ik met het stellen van die vraag direct een antwoord van iemand krijg is dat toch ok of niet? Niet van die domme reactie`s plaatsen.
 
Bijsluiter lezen.
 
Zou makkelijk zijn als je er ff bij zet wat voor soort creatine je tot je neemt
 
...

Gast... je slikt creatine, zonder dat je weet wat het spul eigenlijk doet? hoe weet je dan of je er resultaat mee haalt? Ga eerst maar even wat meer info verzamelen en bestuderen voordat je hier met dit soort vragen komt.

Echt een dom topic dit...


+1


de meeste verstandige mensen die zoeken eerst uit wat creatine doet en gaan daarna pas creatine bestellen en een kuur mee beginnen...

als je met creatine begint dan werkt het na een week ongeveer maar niet bij alle mensen ongeveer 30% reageert totaal niet op creatine en zal er dus ook niks aan hebben om het in te nemen.

altijd maar 1 maatschep gebruiken he (5gr) niet dat je de halve pot in een keer leeg maakt omdat je denkt dat het niet werkt :p

info:

op trainingsdagen: 30min tot 60 min voor training op een nuchtere maag
en dan 10 minuten na de training

op niet trainingsdagen ochtends op nuchtere maag 5gr en dan minimaal 8u daarna.

Creatine

Creatine Monohydraat

google is your biggest friend
 
+1


de meeste verstandige mensen die zoeken eerst uit wat creatine doet en gaan daarna pas creatine bestellen en een kuur mee beginnen...

als je met creatine begint dan werkt het na een week ongeveer maar niet bij alle mensen ongeveer 30% reageert totaal niet op creatine en zal er dus ook niks aan hebben om het in te nemen.

altijd maar 1 maatschep gebruiken he (5gr) niet dat je de halve pot in een keer leeg maakt omdat je denkt dat het niet werkt :p

info:

op trainingsdagen: 30min tot 60 min voor training op een nuchtere maag
en dan 10 minuten na de training

op niet trainingsdagen ochtends op nuchtere maag 5gr en dan minimaal 8u daarna.

Creatine

google is your biggest friend

Thnx

Nogmaals, ik weet wel wat creatine doet er stond bij mij op de pot alleen niet wanneer ik dat spul in moet nemen.
 
+1


de meeste verstandige mensen die zoeken eerst uit wat creatine doet en gaan daarna pas creatine bestellen en een kuur mee beginnen...

als je met creatine begint dan werkt het na een week ongeveer maar niet bij alle mensen ongeveer 30% reageert totaal niet op creatine en zal er dus ook niks aan hebben om het in te nemen.

altijd maar 1 maatschep gebruiken he (5gr) niet dat je de halve pot in een keer leeg maakt omdat je denkt dat het niet werkt :p

info:

op trainingsdagen: 30min tot 60 min voor training op een nuchtere maag
en dan 10 minuten na de training

op niet trainingsdagen ochtends op nuchtere maag 5gr en dan minimaal 8u daarna.

Creatine

Creatine Monohydraat

google is your biggest friend

A la BSN style zekers? (the impossible)
30 tot 60min voor de training op de nuchter maag. Nuchter worden (minstens 2uur) inname (1uur), training (1,5uur)

2 + 1 + 1,5 = 4,5u zonder eten in u maag. Bijna iedereen eet of drinkt eiwitrijk voedsel voor de training. Met een lege maag en enkel creatine op gaan trainen, proficiat voor diegéne die dat kunnen. Die hun voedingsschema wil ik wel eens zien, diegéne die dat op nuchtere maag voor de training nemen.
 
A la BSN style zekers? (the impossible)
30 tot 60min voor de training op de nuchter maag. Nuchter worden (minstens 2uur) inname (1uur), training (1,5uur)

2 + 1 + 1,5 = 4,5u zonder eten in u maag. Bijna iedereen eet of drinkt eiwitrijk voedsel voor de training. Met een lege maag en enkel creatine op gaan trainen, proficiat voor diegéne die dat kunnen. Die hun voedingsschema wil ik wel eens zien, diegéne die dat op nuchtere maag voor de training nemen.

:rolleyes: Mooi gezegd! BSN is zwaar commercieel en daarmee veels te duur imo.
Lekker jezelf duizelig trainen mmmmmmmm :D!!!
Doe mij maar eten en pak gewoon een eerlijk creatine product zonder een hele waslijst me niet werkende toegevoegde ingredienten.
 
Back
Naar boven