AndroidHealthClinic

Creatine? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Child

Novice
Lid geworden
6 aug 2011
Berichten
8
Waardering
0
Hee,

Al van jongs af aan ben ik behoorlijk hard aan het trainen (ik ben trouwens nieuw op dit forum haha), nu hoorde ik in mijn omgeving wat dingen gezegd worden over 'creatine'. Op internet vond ik dat het gebruik van creatine supplementen is geheel veilig gebleken.

Dit vond ik ook..

citaat-
Personen die geen creatine zouden mogen nemen

Kinderen onder de 18 wordt aangeraden om geen creatine te nemen. Jongeren moeten eerst alles op alles zetten om optimale resultaten te behalen. We denken dan aan:
een goed trainingsprogramma volgen
gezond eten
voldoende rust tussen de trainingen nemen
een gezonde levenswijze aanhouden
Pas als al deze factoren perfect gevolgd worden, kan men overwegen om creatine supplementen in te nemen, maar enkel na overleg met de ouders en een medisch expert.

Hoe kijken jullie aan tegen het gebruik van creatine op 16 jarige leeftijd? Eventuele voedingsmiddelen die te vergelijken zijn met/beter zijn dan/in dit geval beter zijn dan creatine?

Alvast bedankt,
Coen
 
Hee,

Al van jongs af aan ben ik behoorlijk hard aan het trainen (ik ben trouwens nieuw op dit forum haha), nu hoorde ik in mijn omgeving wat dingen gezegd worden over 'creatine'. Op internet vond ik dat het gebruik van creatine supplementen is geheel veilig gebleken.

Dit vond ik ook..


citaat-
Personen die geen creatine zouden mogen nemen

Kinderen onder de 18 wordt aangeraden om geen creatine te nemen. Jongeren moeten eerst alles op alles zetten om optimale resultaten te behalen. We denken dan aan:
een goed trainingsprogramma volgen
gezond eten
voldoende rust tussen de trainingen nemen
een gezonde levenswijze aanhouden
Pas als al deze factoren perfect gevolgd worden, kan men overwegen om creatine supplementen in te nemen, maar enkel na overleg met de ouders en een medisch expert.

Hoe kijken jullie aan tegen het gebruik van creatine op 16 jarige leeftijd? Eventuele voedingsmiddelen die te vergelijken zijn met/beter zijn dan/in dit geval beter zijn dan creatine?

Alvast bedankt,
Coen
Juist..

Edit: Aan je avatar te zien, mag je wel eens wat eten halen van dat geld waarmee je creatine wou gaan halen
 
Euhm eigenlijk word ik een beetje sprakeloos van zulke uitspraken. Ik heb nooit gezegd dat ik creatine wou gaan halen. Ik vraag alleen om andere mensen hun visie op creatine.
 
Bedankt HitteGolf erg leerzaam.
 
Euhm eigenlijk word ik een beetje sprakeloos van zulke uitspraken. Ik heb nooit gezegd dat ik creatine wou gaan halen. Ik vraag alleen om andere mensen hun visie op creatine.

Ik word altijd sprakeloos van mensen die zeggen dat ze van alles wel weten, en achteraf alsnog gaan vragen of het goed is
 
beesting je suggereert dat ik alles zogenaamd als weet terwijl ik dat niet zeg. Blijkbaar blijkt creatine in de praktijk heel anders uit te pakken in de praktijk dan een betrouwbare internetsite. Ik weet niet of het posten van de site gezien wordt als reclame dus doe ik het maar niet.
 
beesting je suggereert dat ik alles zogenaamd als weet terwijl ik dat niet zeg. Blijkbaar blijkt creatine in de praktijk heel anders uit te pakken in de praktijk dan een betrouwbare internetsite. Ik weet niet of het posten van de site gezien wordt als reclame dus doe ik het maar niet.

Al van jongs af aan ben ik behoorlijk hard aan het trainen (ik ben trouwens nieuw op dit forum haha)
Ik neem aan dat als je niet nieuw bent, al best wel wat dingen weet, toch? Maar goed ik zal het niet langer Off-topic houden, succes verder
 
beesting je suggereert dat ik alles zogenaamd als weet terwijl ik dat niet zeg. Blijkbaar blijkt creatine in de praktijk heel anders uit te pakken in de praktijk dan een betrouwbare internetsite. Ik weet niet of het posten van de site gezien wordt als reclame dus doe ik het maar niet.
Hoe weet jij dat nou?

Edit: Nevermind ook maar, ik ga me niet meer verlagen naar dit niveau.
 
Laatst bewerkt:
Dat klopt uit bronnen, helaas blijken deze internet bronnen totaal niet overeen te komen met wat hier op het forum gezegd word (ik ga er vanuit dat de informatie van dit forum klopt vanzelfsprekend). Even om de verwarring weg te halen. Dankjewel =).
 
Mijn visie:
Als beginner is een creatine een no-go.

Eerst moet het totaalplaatje kloppen:
1. Voeding
2. Training
3. Rust

Pas na een jaar zou ik creatine overwegen én dat pas als je op een plateau geraakt.

Zolang 1 van deze drie dingen ontbreken, kun je beter je geld niet verwaarlozen aan creatine.

Enige wat dat doet is sneller herstel en meer kracht wat op den duur kan leiden tot meer spiermassa mits het bovenstaande plaatje in orde is.
 
Ja helaas kloppen de internet bronnen niet met deze site. Er van uitgaand dat wat op DBB staat correct is. Bedankt.

Excuses voor deze post ik dacht dat de andere post niet gepost was.. he wat een zin.

---------- Post toegevoegd Sat 6 Aug 2011 om 21:37 ----------

Peanuthead dat heb ik van een internet site. Mijn excuses als mijn kennis over creatine nogal laag blijkt te zijn..

---------- Post toegevoegd Sat 6 Aug 2011 om 21:38 ----------

Dankjewel Machete, nuttige informatie!
 
Dat klopt uit bronnen, helaas blijken deze internet bronnen totaal niet overeen te komen met wat hier op het forum gezegd word (ik ga er vanuit dat de informatie van dit forum klopt vanzelfsprekend). Even om de verwarring weg te halen. Dankjewel =).
Aha zo! Volgende keer wat duidelijker zijn! :D
 
Haha ja sorry, ik kwam er pas achter dat die site trash was nadat HitteGolf die goede post deed.
 
no problem vriend
 
Back
Naar boven