• Log in of maak account aan om verder te gaan zonder reclame

Veel plezier! 💪🏋‍♂️

MuscleMeat

creatine

Bezoekers in dit topic

balzakbikkel

Cool Novice
10 jaar lid
Waardering
1
Lengte
1m87
hallo ik ben van plan creatine te kopen maar ik heb een aantal vragen:

-hoeveel kg komt de gemiddelde persoon bij per maand(of per x aantal maanden) van creatine met een goed uitgebalanceerd dieet die nog nooit eerder creatine heeft gebruikt als supplement?

-welke koop ik het best? Creapure http://www.bodyenfitshop.nl/creatine-monohydraat/body-fit-sportsnutrition/creapure-creatine-best-creatine-worldwide lijkt me wel een goed product maar ik ben een beetje in de war gebracht door al de nieuwe producten die b en f zelf samenstelt zoals bv. magnificent, NR1, TMS etc..

-wanneer moet ik het nemen? Ik was van plan het op trainingsdagen na de training te nemen met mijn whey en dextrose en op rustdagen 's morgens samen met mijn lean gainer shake v b en f

hallo ik ben van plan creatine te kopen maar ik heb een aantal vragen:

-hoeveel kg komt de gemiddelde persoon bij per maand(of per x aantal maanden) van creatine met een goed uitgebalanceerd dieet die nog nooit eerder creatine heeft gebruikt als supplement?

Aantal kilo's is te achterhalen via de zoekmachine

-welke koop ik het best? Creapure http://www.bodyenfitshop.nl/creatin...ion/creapure-creatine-best-creatine-worldwide lijkt me wel een goed product maar ik ben een beetje in de war gebracht door al de nieuwe producten die b en f zelf samenstelt zoals bv. magnificent, NR1, TMS etc..

De beste creatine, kun je vinden via de zoekmachine

-wanneer moet ik het nemen? Ik was van plan het op trainingsdagen na de training te nemen met mijn whey en dextrose en op rustdagen 's morgens samen met mijn lean gainer shake v b en f

Het beste moment, kan worden bepaald aan de hand van de zoekmachine...

Kortom, er zijn zo'n 10.000 topics hierover, die je allemaal kunt vinden via de zoekmachine!

Suc6

BuRRuN >>> Officiele sponsor van de zoekmachine! :roflol:

Dat is de beste Creatine die je in je OP hebt.

Dat is gewoon goede creatine gebruik deze zelf ook wanneer ik em gebruik ben ik binnen een week zo 3 kilo zwaarder, zuip dan ook minimaal 2,5 liter water op een dag :p

Terug
Naar boven