MuscleMeat

Creatine

Bezoekers in dit topic

NasiSpeciaal

Dutch Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
18 dec 2012
Berichten
385
Waardering
85
Lengte
1m90
Massa
95kg
Vetpercentage
12%
Beste BBers,

Ik heb al een tijdje over creatine nagedacht en ik was vandaag bij de tuinen om nieuwe soja proteine te halen en ik zag dat de creatine in de aanbieding was. Toen heb ik besloten om het een keer te proberen. Ik heb nu 2 potjes met 120x700mg creatine staan. Mijn vraag was hoef ik bij de pillen niet te laden? want er staat bij de beschrijving 6 pillen per dag.

Voor dat mensen gaan vragen waarom ik geen poeder heb gekocht, ik heb waarschijnlijk koemelk allergie en ik wist niet zeker of er ook stoffen afkomstig waren van koemelk. op de goedkopere varianten stond namelijk dat het ook proteine bevatte.

Mvg
 
En wat denk je dat er in die pillen zit?


dat is gewoon hetzelfde poeder..

---------- Post toegevoegd Thu 3 Jan 2013 om 20:13 ----------

Oh en laat je toch niet bij de Tuinen afzetten voor die rommel van hun

kijk gewoon op een goede en betrouwbare suppssite

bvb

http://www.xxlnutrition.nl/
 
Dat laden is een fabeltje dat bedacht is door fabrikanten om je sneller een nieuwe pot te laten kopen voor zover ik weet. Gewoon de beschrijving volgen en veel water drinken, dan zul je wel resultaat merken. Zorg er ook voor dat je veel volume draait, dus veel herhalingen op je oefeningen. Hierbij is creatine vooral effectief, korte krachtsets doet het niet zo heel veel mee.

Proteïne/eiwit heb je altijd nodig. Zorg ervoor dat je ongeveer 1,5 gram per kilo lichaamsgewicht neemt. Hier moet je je normale voeding ook in meerekenen.
 
Beste BBers,

Ik heb al een tijdje over creatine nagedacht en ik was vandaag bij de tuinen om nieuwe soja proteine te halen en ik zag dat de creatine in de aanbieding was. Toen heb ik besloten om het een keer te proberen. Ik heb nu 2 potjes met 120x700mg creatine staan. Mijn vraag was hoef ik bij de pillen niet te laden? want er staat bij de beschrijving 6 pillen per dag.

Voor dat mensen gaan vragen waarom ik geen poeder heb gekocht, ik heb waarschijnlijk koemelk allergie en ik wist niet zeker of er ook stoffen afkomstig waren van koemelk. op de goedkopere varianten stond namelijk dat het ook proteine bevatte.

Mvg

laden met creatine hoeft imo toch niet, ik prefereer poeder creatine overigens wel boven pillen. Ik denk ook dat je supplementen beter op internet kunt bestellen (bijv. bij boardsponsors), want dan zijn ze vaak veel goedkoper. Als je alergisch bent voor koemelk wil dat niet zeggen dat je allergisch bent voor proteine. De meeste mensen met een zuivel allergie zijn allergisch voor de lactose in de producten. Als je daadwerkelijk allergisch bent voor de proteine in deze producten ga je het moeilijk krijgen in deze sport...
overigens bevat creatine (monohydraat) 0 gram proteine,,
 
Die proteïne heb je ook nodig ik denk niet dat je het helemaal begrijpt of ik heb het verkeerd...

Ik koop daarom ook soja proteine. Ik heb wel eens normale proteine geprobeert en toen had ik de volgende 2 dagen veel meer acne dan anders.
 
En wat denk je dat er in die pillen zit?


dat is gewoon hetzelfde poeder..

---------- Post toegevoegd Thu 3 Jan 2013 om 20:13 ----------

Oh en laat je toch niet bij de Tuinen afzetten voor die rommel van hun

kijk gewoon op een goede en betrouwbare suppssite

bvb

http://www.xxlnutrition.nl/

Je hebt gelijk over dat er het zelfde poeder in zit. Maar de goedkopere varianten bij de tuinen waren dan 908gr per pot en er zat dan 200gr creatine in waarvan de rest proteine en die andere rommel. En ik moet geen proteine hebben wat van melk afkomstig is. Daarom koos ik voor de pillen, daar kan weinig proteine in zitten aangezien het potje 100gr pillen bevat waarvan 84gr creatine.

Oja bedankt voor de site, misschien handig voor de volgende keer.
 
Back
Naar boven