MuscleMeat

Creatine (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

michel85

Cool Novice
15 jaar lid
Lid geworden
18 jan 2003
Berichten
43
Waardering
0
Ja sorry, weer een thread hierover..:o

Ik liep vandaag ff de perry sport binnen en zag dat ze daar ook creatine verkochten in poedervorm.
300 gram voor 17.95. Duur of niet? En is deze creatine goed van qualiteit? Ik heb daar geen idee van namelijk!

Ik wil ook nog graag weten of ik eigenlijk die creatine wel moet nemen..ik train nu 1,5 maand en merk wel vooruitgang in de meeste spiergroepen, zwaardere gewichten, meer reps en sommige spiergroepen beginnen al duidelijk te groeien:D , ik eet laatste tijd heel veel en ben laatste 3 weken 1,5 kilo aangekomen. Heeft het nou zin om die creatine nu al te nemen of kan ik daar beter over 2 of 3 maandjes pas mee beginnen?

Tnx alvast!!
 
O ja..nog 1 klein vraagje, het zal wel een hele domme zijn..Hoe meten jullie hoeveel gram creatine je neemt? Zit er een maatbekertje bij ofzow?
 
Originally posted by michel85
O ja..nog 1 klein vraagje, het zal wel een hele domme zijn..Hoe meten jullie hoeveel gram creatine je neemt? Zit er een maatbekertje bij ofzow?

ik heb van die schepjes besteld bij perfectbody.nl

is heel goedkoop 1 euro en geen verzendkosten dus...
 
Ja ik heb ze wel voor water maar kweenie of dat even zwaar is ongeveer als water..haha!!
 
Originally posted by michel85
Ja sorry, weer een thread hierover..:o

Ik liep vandaag ff de perry sport binnen en zag dat ze daar ook creatine verkochten in poedervorm.
300 gram voor 17.95. Duur of niet? En is deze creatine goed van qualiteit? Ik heb daar geen idee van namelijk!

Ik wil ook nog graag weten of ik eigenlijk die creatine wel moet nemen..ik train nu 1,5 maand en merk wel vooruitgang in de meeste spiergroepen, zwaardere gewichten, meer reps en sommige spiergroepen beginnen al duidelijk te groeien:D , ik eet laatste tijd heel veel en ben laatste 3 weken 1,5 kilo aangekomen. Heeft het nou zin om die creatine nu al te nemen of kan ik daar beter over 2 of 3 maandjes pas mee beginnen?

Tnx alvast!!

beter er pas mee beginnen als je voeding, training en rust goed zijn..

Supplementen zijn een extra waar je pas mee moet beginnen als de basis goed is, anders is het weggegooid geld
 
idd nils.. begin eerst maar es goed te (vr)eten 6-8x per dag. en een goed trainings schema op te bouwen.

vb van goed eten:

eitjes
kwark
brinta
havermout
melk
yoghrt
 
Je zal ook moeten uitkijken voor je aanhechtingen ed want vergeet niet dat je met (goede) creatine toch een procentje of 15 sterker wordt (ik althans wel) en als je onervaren bent zijn die pezen en gewrichten nog niet zoveel gewend, dus denk ik dat je beter even een half jaartje zonder kunt trainen.

En je kan natuurlijk zo nooit zeggen of dat goede creatine is want je zegt alleen maar dat het van Perry sport komt maar niet van welk merk!!
Neem die van Labrada, zit je zeker goed.
Neem gewoon een opgehoogde theelepel per dag zonder laadfase -(duurt iets langer voor effect maar maakt verder niets uit.)- s'morgens met wat vruchtensap (geen koffie drinken voor of direct na inname)
 
ik heb er ook bewust een jaartje mee gewacht,
in het begin ga je tog al zo snel vooruit, het lijkt me totaal onnodig. en wat ik zie van mensen om me heen, die ook gelijk aan de creatine gaan, die komen daarna tog wel gelijk minder vooruit.
denk er over na!
 
Back
Naar boven