AndroidHealthClinic

Creatine

Bezoekers in dit topic

shenzhen

Novice
Lid geworden
21 jun 2014
Berichten
9
Waardering
1
Lengte
1m82
Massa
72kg
Vetpercentage
16%
Hoi,


Ik ben nu al een maandje aan het liften en ik heb een vraagje. Mijn maten zeggen dat ik creatine moet kopen maar ik keek net op youtube en ze zeiden dat als je er mee stopt dat je dan heel veel kwijt raakt.. Van je lifts enzo , maar bedoelen ze dan ook spiermassa of niet?


Is het het waard? Ik neem nu ook combat powder van musclepharm en c4 cellucor.



Bedankt
 
Nee, je raakt later het vocht die je in het begin erbij kreeg later weer kwijt.

Creatine is niet zo duur, dus is het proberen wel waard.
 
Dus je verliest geen spieren?
 
je krijgt ze ook niet per se van creatine als je training/voeding zuigt
 
Ja dat snap ik
 
creatine is bs.. dus de maten die dat aanraden ook. er zijn veel betere supplementen of voeding te vinden.
 
creatine is bs.. dus de maten die dat aanraden ook. er zijn veel betere supplementen of voeding te vinden.

Jij hebt er vast veel verstand van.

Stats: M 24j 1m83 72kg 16%
 
weet jij iets van mijn doel dan?
 
creatine is bs.. dus de maten die dat aanraden ook. er zijn veel betere supplementen of voeding te vinden.

Gast maak jezelf niet zo belachelijk, creatine is één van de meest wetenschappelijk onderzochte supplementen, zie http://examine.com/supplements/Creatine/.
Een bewezen werkend supplement! Wat betreft je vraag http://examine.com/faq/what-happens-if-i-go-off-of-creatine.html

"A study found no loss in strength or lean tissue mass when you stop taking creatine."
 
bij mij werkt het gewoon niet..daarom mijn mening dat et onzin is ;)
 
bij mij werkt het gewoon niet..daarom mijn mening dat et onzin is ;)

zeg dat meteen in je eerste post dan.. niemand interesseert zich in een mening die niet onderbouwt is op DBB zonder stats als 100kg 12%
 
bij mij werkt het gewoon niet..daarom mijn mening dat et onzin is ;)

Jouw mening is niet relevant, wat telt zijn de feiten.

"Creatine supplementation is the reference compound for increasing muscular creatine levels; there is variability in this increase, however, with some nonresponders."

Bron: http://examine.com/supplements/Creatine/

Dus ja er zullen nonresponders zijn, maar om dan te zeggen dat het onzin is omdat het voor jou niet werkt is gewoon onzin.
 
bij mij werkt het gewoon niet..daarom mijn mening dat et onzin is ;)

Maar je zegt nu dat het product onzin is, terwijl je aan geeft dat het bij jou niet werkt. Dat is een beetje vreemde conclusie he. Zeg dan, "ik heb het geprobeerd (het liefst nog met details) en ik merkte er dit en dat (niks) van." Niemand heeft iets aan reacties als "het is onzin/bs"


Wacht ik doe het voor, ben ik meteen weer ontopic.

Ben 6 weken geleden begonnen met creatine, bijna gelijk met mijn bulk. Ik merkte in de eerste weken wel wat snelle toenamen in kg's zo'n 3-4kg in de eerste 2 weken, incl bulk voer dus. De weken daarna zo'n 0,5-1kg per week Wat ik vooral merkte is dat mijn spieren iets strammer aanvoelen (niet perse positief, vooral op het begin. Qua kracht toename kan ik niet zeggen op het van de crea of gewoon het eten komt. Ik denk wel dat ik iets opgepompter ben, maar meer door 'stramme' gevoel dan door de spiegel.

Verwacht geen wonderen, maar het is vrij goedkoop en onschadelijk bij normaal gebruik.
 
Creatine is zeker geen bs.. Wel heb ik begrepen dat het ene persoon er profijt van heeft en de ander niet. Zelf heb ik het gevoel dat ik meer kan liften en langer door kan gaan met creatine. Als ik na een periode stop dan heb ik het idee wat meer moe te zijn. Verlies van spiermassa? Nee..

Of creatine voor mij werkt omdat de stof nuttig is of omdat het psychologisch werkt weet ik niet. Maakt me ook eigenlijk niet uit als het maar helpt (y)
 
Deze gains is mooie dingen.
 
Back
Naar boven