MuscleMeat

creatine (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

nicolazio

Cool Novice
15 jaar lid
Lid geworden
15 jun 2005
Berichten
92
Waardering
0
even vraagje , 'k wil graag nieuw creatine voorraad aanschaffen , oude is op , ik ga nu bestellen op xxxlnutrition , heeft iemand een suggestie ? Wat is de meest effectieve , beste prijs-verhouding en werkt goed ? Wat is aanrader ? Danku (vraag dat omdat ze heel veel verschillende merken verkopen en die zullen wel verschillen is kwaliteit,...)
 
Monohydraat lijkt mij het beste.

en na de training nemen met een zooi dextro
 
is het best creatine te nemen na de training ? Is niet best smorgens bij ontbijt ?
 
beter na de training nemen
 
mocht je voor een oplaadfase gaan... ook met ontbijt dan...

ik heb dat 5 weken lang gedaan :| 2x 5gr per dag op trainingsdagen.... nu schijnt 5 a 7 gr per dag voldoende te zijn.

of zit ik er alsnog naast? :D
 
3 a 4 gram is misschien zelfs voldoende (afhankelijk van lichaamsgewicht)
 
Daster zei:
3 a 4 gram is misschien zelfs voldoende (afhankelijk van lichaamsgewicht)


dat verdubbelt natuurlijk weer de duur van 1 pot :D ik kan niet w88 totdat ik weer aan het spulletje kan... jammer dat de zomerstop er al bijna is... f*cking softcore gym XD
 
Peppino zei:
dat verdubbelt natuurlijk weer de duur van 1 pot :D ik kan niet w88 totdat ik weer aan het spulletje kan... jammer dat de zomerstop er al bijna is... f*cking softcore gym XD
Is je gym gesloten tijdens de zomer dan?
 
Santoz zei:
Is je gym gesloten tijdens de zomer dan?


ja :| ruim een maand :'(

alle huismoeders op vakantie dan heh :D
 
ik ben er net mee begonne maar ik heb crea die is wit in het water is dit goed?
zonder smaak
 
ik heb t altijd met water gedaan... waarom weet ik niet meer maar het is wel t beste(als je t na de training neemt icm dextro)
 
weet jij het peppino waarom mijn crea wit is in het water zonder smaak.
 
ik ben geen scheikundige.... maar een mengsel is wel eens troebel ;) het is dus geen totale oplossing... wat overigens niet ernstig is.
 
Peppino zei:
ik ben geen scheikundige.... maar een mengsel is wel eens troebel ;) het is dus geen totale oplossing... wat overigens niet ernstig is.

ja dat is waar maar er zit ook geen smaak aan dat snap ik niet
 
ik kan er ook niets aan doen dat monohydraat niet naar pizza smaakt.... het schijnt iig beter weg te drinken zijn dan CEE.
 
nicolazio zei:
even vraagje , 'k wil graag nieuw creatine voorraad aanschaffen , oude is op , ik ga nu bestellen op xxxlnutrition , heeft iemand een suggestie ? Wat is de meest effectieve , beste prijs-verhouding en werkt goed ? Wat is aanrader ? Danku (vraag dat omdat ze heel veel verschillende merken verkopen en die zullen wel verschillen is kwaliteit,...)

in holland zijn alle mono crea hetzelfde en die van xxl kost 19.95 die heb ik ook.
 
alleen kan er iemand uitleggen hoe het komt dat die van eas sinaasappel smaak heeft en die van xxl geen smaak.
 
big kelvin zei:
alleen kan er iemand uitleggen hoe het komt dat die van eas sinaasappel smaak heeft en die van xxl geen smaak.

heb je een link daarvan? ik denk niet dat het dan monohydraat is.
 
www.xxl-nutrition.nl en bij creatine van xxl staat ie

100% Zuivere microfijne Creatine Monohydraat

De positieve werking van Creatine is in vele onderzoeken aangetoond. Niet voor niets is Creatine wereldwijd het meest gebruikte sportvoedingssupplement. Creatine zorgt voor een toename van explosiviteit, kracht, uithoudingsvermogen en spiermassa. Onze Creatine bestaat uit 100% zuivere microfijne Creatine Monohydraat. Omdat dit product zo zuiver en microfijn is wordt het heel snel en efficiënt in het lichaam opgenomen.

Dosering:
1 volle theelepel (5 gram) met vruchtensap of water mengen en opdrinken.
De eerste 5 dagen dienen als oplaadfase, neem 3 maal daags een theelepel Creatine (15 gram / dag). Daarna dagelijks 1 theelepel per dag (5 gram / dag), ook innemen op rustdagen.

Voor een optimale opname Creatine beter niet innemen met melk of koffie. Bij voorkeur op een lege maag met vruchtensap innemen of optimaal met water en Dextrose.

TIP: Een uiterst effectieve combinatie is Creatine met HMB of D-Ribose.
Creatine is uitermate geschikt voor zowel kracht als duursporten.

Gebruik Creatine 4 tot 6 weken. Las dan een pauze in van tenminste 4 weken.

Ingrediënten:
100% zuivere Creatine Monohydraat

Samenstelling per: 100 g 5 g
Energie 400 kcal 20 kcal
 
en dat is wat daar bij staat
 
Back
Naar boven