AndroidHealthClinic

creatine (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

lovegym22

Novice
Lid geworden
15 jan 2018
Berichten
1
Waardering
0
Lengte
1m76
Hallo Mensen. Ik ben 15 jaar ik ben 1.75cm en ik weeg bijna 95 en ik heb gehoort dat je vet kan verliezen met creatine wat moet ik allemaal doen om met creatine vet te verliezen
 
Vet verliezen doe je door minder te eten dan je verbruikt, dat gaat geen enkel supplement zomaar voor je doen. Neem eens een kijkje in de voedings-sectie op dit forum.
 
Hallo Mensen. Ik ben 15 jaar ik ben 1.75cm en ik weeg bijna 95 en ik heb gehoort dat je vet kan verliezen met creatine wat moet ik allemaal doen om met creatine vet te verliezen

Met creatine: minder eten dan je verbruikt
Zonder creatine: minder eten dan je verbruikt
 
  • Like
Waarderingen: ROVA
Hallo Mensen. Ik ben 15 jaar ik ben 1.75cm en ik weeg bijna 95 en ik heb gehoort dat je vet kan verliezen met creatine wat moet ik allemaal doen om met creatine vet te verliezen

Ben benieuwd waar je dit gehoord hebt. Heb je al naar informatie gezocht via google of op dit forum?

Afvallen doe je inderdaad door je voeding aan te passen en niet met poedertjes.
 
Je kan ook vet verliezen met pizzas eten.

Vet verliezen doe je door je voeding aan te passen. Met name minder kcals eten dan je verbruikt.

Creatine is geen vetverbrander.
 
Hallo Mensen. Ik ben 15 jaar ik ben 1.75cm en ik weeg bijna 95 en ik heb gehoort dat je vet kan verliezen met creatine wat moet ik allemaal doen om met creatine vet te verliezen

Wat zit jij als 15 jarige zo laat op dit forum te doen tijdens een schoolweek?

Verder zoals hierboven gezegd: creatine doet niks extra voor vetverbranding, gewoon minder eten dan je verbruikt.
 
Dat heb je verkeerd gehoord dan.
 
Back
Naar boven