MuscleMeat

Creatine... (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Test_Addicted

Advanced Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
31 mrt 2005
Berichten
784
Waardering
5
Ik heb vooral in het begin met trainen creatine gebruikt... Je zou iets zwaarder kunnen trainen met korte herhalingen... Voor de rest was het vocht vasthouden een nadeel...

'Collega' bodybuilders gebruiken na 'n kuur maar al te graag creatine... Ik las daarnet met veel interesse het 'creatine FAQ' en daar las ik dat bij 20 á 30% van de sporters creatine niet goed zou werken... Dit heb ik dus al eerder bij me eigen opgemerkt... Ik heb flink wat creatine genomen, maar bar weinig gemerkt...



Wat zijn jullie eigen ervaringen met creatine?.. Merk je écht dat 't wat bij je doet, óf neem je dat maar aan...?
 
hmm, ik ben zelf enkele weken begonnen met creatine en heb het gevoel dat ik mijn pomp langer vasthoudt, (misschien het placeboeffect) en de weegschaal toont toch enkele kilo's meer, ondanks de vrij lichte bulk die ik mementeel aanhoud. Dit zal dan ook wel veel vocht zijn, maar toch.

Ik klaag alvast niet
 
Wanneer is het eigenlijk het beste om creatine in te nemen? sochtends, savonds, voor of na de training?

En bij de bijsluiter van mijn crea staat dat je een 'oplaadfase' van 5 dagen moet gebruiken.. Klopt dat?
 
Balboa18 zei:
Wanneer is het eigenlijk het beste om creatine in te nemen? sochtends, savonds, voor of na de training?

En bij de bijsluiter van mijn crea staat dat je een 'oplaadfase' van 5 dagen moet gebruiken.. Klopt dat?

Moet je eff in de FAQ kijken hier op het board, staat alles uitgelegd!
 
Test_Addicted zei:
Ik heb flink wat creatine genomen, maar bar weinig gemerkt...

QUOTE]

Creatine moet je zeker niet veel van innemen, omdat dit kramp kan veroorzaken. Maar goed, wat is veel?
 
Ik word er ruim 10% sterker van en mijn spieren verzuren minder snel. Ik hoor dus duidelijk bij de groep die er wel op reageerd.
 
Remco - 1977 zei:
Test_Addicted zei:
Ik heb flink wat creatine genomen, maar bar weinig gemerkt...

QUOTE]

Creatine moet je zeker niet veel van innemen, omdat dit kramp kan veroorzaken. Maar goed, wat is veel?

De kramp ken ik wel, die had ik het begin bij het opladen, maar heb er nu geen last meer van, en het is toch doeltreffend bij mij.
 
1x creatine gebruikt was er alleen 4 kilo van aangekomen en voornamelijk vocht echt kracht toename kreeg ik pas toen ik ermee stopte... dus of het geholpen heeft?
 
Oplaadfase is bullshit en kramp hoeft niet bij iedereen voor te komen.

gewoon een uur voor je training een lading nemen en naar gelang erna.
 
Ik hou alleen maar vocht vast van creatine, voel me net een michelin mannetje
 
Ik heb nooit echt veel gemerkt van creatine, maar ik heb nog een potje staan en dat ga ik maar eens opmaken heb ik net besloten. Ik heb nu een aantal maanden geen creatine gebruikt dus als het werkt zou ik het nu zeker moeten gaan merken.
 
Back
Naar boven