XXL Nutrition

Creatine.. (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Big Gerard

Advanced Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
26 apr 2005
Berichten
992
Waardering
67
Hallo,

Ik weet dat er heel veel topics zijn over Creatine.
En hoor jullie nu al zeggen :eek: ... Nee niet weer een Creatine Topic.. :rolleyes:
Heb veel " geSearcht " , maar veel mensen zeggen wat anders.
Ik zit nu te twijfelen tussen verschillende producten:

- Creatine van XXL (met dextrose of wat.. ??? )
- Creafusion van Olimp
- Mega grow van XXL

Ik ben benieuwd welk product jij mij zou aanraden en waarom..
Zo zie ik van iedereen een mening en welke het beste ondebouwd is of waarvan ik denk, die zou welis gelijk kunnen hebben koop ik natuurlijk.

Gewone creatine monohydraat is het dan verstandig om met dextrose of iets te nemen en zo ja waarom..?

Alvast bedankt
 
Staat hiero bijna 1 dag...
Zonder antwoord
Zal wel heel moeilijke vraag zijn. :p
 
Ik heb crea van XXL.. Ik heb hier zeer goede gains mee..Maar of dit nou specifiek aan de crea licht weet ik niet, omdat ik in 1x goed met alles begonnen ben.

- goed eten
- whey
- creatine

Met die andere heb ik nog geen ervaring. Daar ben ik wel benieuwd daar, dus ik zal dit topic in de gaten houden.
 
Advies:

koop simpele creatine monohydraat
koop goedkope dextrose

alle overige toevoegingen kun je zonder.

succes !
(en geef de rest van je geld aan een goed doel)
 
Precies, geef in ieder geval geen geld uit aan die dure rotzooi als Qlimp Creafusion, vloeibare creatine en Swole V2.
 
Mensen ik ben eruit.. :)

Ik ga voor Mega Grow van XXL
Op aanraden van Hardgainers. Nog bedankt..
 
Het maakt toch niet uit Geer, het is uiteindelijk allemaal rotzooi.
 
Big Gerard zei:
Mensen ik ben eruit.. :)

Ik ga voor Mega Grow van XXL
Op aanraden van Hardgainers. Nog bedankt..


en dan stel ik meteen de vraag:waarom net deze?wat is de reden dat je voor mega grow kiest?
leer ik ook nog iets bij he ;)
 
Dat het grootste gedeelte van supplementen gewoon puur geldklopperij is.
 
mars zou je trouwens een fotos van je zelf willle uploaden want ik wil wel zien hoe groots jij bent. ik merk dat je weinig supps gebruikt dus zouk wel eens willen zien hoe je eruit ziet.. misschien koop ik dan ook wel geen supps meer...
 
ExTe zei:
mars zou je trouwens een fotos van je zelf willle uploaden want ik wil wel zien hoe groots jij bent. ik merk dat je weinig supps gebruikt dus zouk wel eens willen zien hoe je eruit ziet.. misschien koop ik dan ook wel geen supps meer...

;) hahahaha die jongen zit op moeders schoot aan een marsje te snoepen :roflol: geintje hoor ;)
 
ExTe zei:
mars zou je trouwens een fotos van je zelf willle uploaden want ik wil wel zien hoe groots jij bent. ik merk dat je weinig supps gebruikt dus zouk wel eens willen zien hoe je eruit ziet.. misschien koop ik dan ook wel geen supps meer...


Net alsof iemand ooit groot is geworden van supplementen hahahaha.
Neej de enige supps die de moeite waard zijn zijn multi vit, vit c, vis olie pillen, en whey en normale creatine zijn optioneel in mijn ogen (wel handig maar niet noodzakelijk) maar al die varianten op de normale creatine, tri creatine en al die bullshit doen me lachen.
 
hardgainers zei:
;) hahahaha die jongen zit op moeders schoot aan een marsje te snoepen :roflol: geintje hoor ;)

Zo is dat, en geef me is ongelijk.
 
ExTe zei:
mars zou je trouwens een fotos van je zelf willle uploaden want ik wil wel zien hoe groots jij bent. ik merk dat je weinig supps gebruikt dus zouk wel eens willen zien hoe je eruit ziet.. misschien koop ik dan ook wel geen supps meer...

Hij is waarschijnlijk niet die gast op zun avatar :p
 
Mars zei:
al die varianten op de normale creatine, tri creatine en al die bullshit doen me lachen.

CEE...
Doet bij mij iig een stuk meer als de mono, waar ik op mijn eerste kuurtje na niks meer van merkte (kuurtje = 6 a 8 weken gebruik).
 
yep, tis vooral placebo-effect, stick to whey & efedrine ;)
 
Back
Naar boven