MuscleMeat

creatine (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Tans

Cool Novice
15 jaar lid
Lid geworden
25 okt 2002
Berichten
73
Waardering
0
Hoii

Wie heeft met welk merk creatine goede ervaringen?


Ik heb namelijk de creatine van Vitalife, maar vind hem echt niet goed!! Er staat nog een beetje, maar tis echt de moeite niet, ben er misschien 1/2 kg van bijgekomen. En ik had er altijd een droge keel van!

greetz
 
De prijs ???
 
Originally posted by Elmar
dymatize

IK WORD HIER GEK VAN!
iemand vraagt hier om een creatine product wat goed werkt.
Ik geef mijn antwoord wat bij mij goed heeft gewerkt en dan geeft iemand mij een NEGATIEVE KARMA


DISCRIMINATIE!

maar goed kom maar met die negatieve karma zit er toch niet mee

:tong: :nut: :lick: :p
 
Ik heb nog en halve kilo crea van vitalife. ik ben er ook ontevreden over. ik ben momenteel begonnen aan Crea Blase van Optumum nutrition. een soort cell tech. ik zal jullie op de hoogte houden.
 
Ben nu 4 dagen bezig met creatine van eas en ben nu een halve kilo bijgekomen
 
Het schijnt dat je juist de Duitse creatine moet hebben, qua kwaliteit.

Ik denk dat er weinig verschil zit in merken. Trouwens hoeveel je ervan aankomt is verschillend per persoon. De een komt veel aan omdat deze veel meer vocht vasthoud dan de ander. Iemand anders komt weer geen reet aan. Noem maar op. Tans jij zult vast weinig vocht vasthouden, vandaar dat je weinig bent aangekomen. En die droge keel... drink je wel genoeg water?
 
Ik denk dat het wel degelijk uitmaakt wat voor merk creatine je koopt. je kan we duitse creatine kopen, maar de vraag is dan wel wat doet het label ermee. word de creatine niet vervuild door hun?
 
Inderdaad Jur, daar heb je gelijk in. er kan ten alle tijden mee gezooid worden.

Wat betreft je Crea blast...een soort cell tech zeg je. Dat noem ik geen creatine meer, maar eerder een delivery system ofzo :)
 
Originally posted by Robin
Inderdaad Jur, daar heb je gelijk in. er kan ten alle tijden mee gezooid worden.

Wat betreft je Crea blast...een soort cell tech zeg je. Dat noem ik geen creatine meer, maar eerder een delivery system ofzo :)

Waarom delivery system, het is toch gewoon creatine met een transporter
 
:rolleyes: Wat betekend dat delivery system nou toch he... :p
 
creatine supreme van musclescience
=del system + creatine in een, 2.5 kg voor 30 euro
werkt goed, veel power
 
Originally posted by Bodyman


Waarom delivery system, het is toch gewoon creatine met een transporter

Wat is cell tech een delivery system en wat is crea blast een soort cell tech het lijkt ook op Zell tech en op Rage of is het nou een Delivery system. robbie :p
 
Originally posted by KaLe
Het schijnt dat je juist de Duitse creatine moet hebben, qua kwaliteit.

Ik denk dat er weinig verschil zit in merken. Trouwens hoeveel je ervan aankomt is verschillend per persoon. De een komt veel aan omdat deze veel meer vocht vasthoud dan de ander. Iemand anders komt weer geen reet aan. Noem maar op. Tans jij zult vast weinig vocht vasthouden, vandaar dat je weinig bent aangekomen. En die droge keel... drink je wel genoeg water?

Kan wel zijn van dat vocht, maar ik ga toch eens een andere crea testen;)

Genoeg water???, 1fles tijdens het trainen, dan shake erna , en door de dag nog bijna een fles

dat is dus meer als 3 L

grtz
 
wanneer mag je beginnen met creatine te nemen, ik ben nu zo'n 6 maanden aan het trainen. Hoeveel lepels en wanneer moet ik nemen?
 
eerste 5 dagen 4 theelepeltjes per dag nemen en dan onderhouden met 1-2 thelepeltjes per dag.
 
ik had perfect creatine. werd er wel aardig wat sterker van in 3 weken ging mn 1rm benchpress met 12 kg de lucht in. voelde me ook erg opgepompt. hoevde maar iets met de spieren te doen en ze zwollen helemaal op

alleen lost het niet op (5 gram in 400ml water). althans na 5 minuten lijkt nog niets te zijn opgelost dus drink ik het maar op.
 
Back
Naar boven