MuscleMeat

creatine (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Originally posted by Tans


Kan wel zijn van dat vocht, maar ik ga toch eens een andere crea testen;)

Genoeg water???, 1fles tijdens het trainen, dan shake erna , en door de dag nog bijna een fles

dat is dus meer als 3 L

grtz

3 liter is te weinig, helemaal in een creatine kuur!
 
Originally posted by KaLe
Het schijnt dat je juist de Duitse creatine moet hebben, qua kwaliteit.

Ik denk dat er weinig verschil zit in merken. Trouwens hoeveel je ervan aankomt is verschillend per persoon. De een komt veel aan omdat deze veel meer vocht vasthoud dan de ander. Iemand anders komt weer geen reet aan. Noem maar op. Tans jij zult vast weinig vocht vasthouden, vandaar dat je weinig bent aangekomen. En die droge keel... drink je wel genoeg water?

ik heb zell tech 2 van het duitse allstars gehad en ik moet zeggen dat zeer goede rsultaten teweeg heeft gebracht. wel duur maar ik vind dat de kwaliteit wel gerelateerd is aan de prijs.
 
Pak nu op trainingsdagen RAGE na de training. Op niet trainingsdagen smorgens Labrada Creatine. Ben nu ongeveer 1 a 1.5 kilo aangekomen in 2 weken (ben ook wel extreem aan;t bulken). Kracht toename vind ik nogal tegenvallen eigenlijk. Ga dit zo 8 weken volhouden en dan hoop ik op goede resultaten.

Die RAGE was volgens mij iets van 55 of 60 euro voor 3 kg. Die Labrada was iets van 25 euro voor 0.5 kilo. Die RAGE gaat helemaal op in deze 8 weken en die Labrada voor 1/3e deel of zo. Dus ongeveer 65 euro voor 8 weken creatine. Dit is eerste keer creatine dus ik weet niet of het echt goed is, maar mijn broer is iig erg tevereden over die Labrada creatine, en die RAGE is volgens mij sowieso wel goed spul (mag ook wel voor de prijs).
 
Originally posted by awesome
ik had perfect creatine. werd er wel aardig wat sterker van in 3 weken ging mn 1rm benchpress met 12 kg de lucht in. voelde me ook erg opgepompt. hoevde maar iets met de spieren te doen en ze zwollen helemaal op

alleen lost het niet op (5 gram in 400ml water). althans na 5 minuten lijkt nog niets te zijn opgelost dus drink ik het maar op.

Crea lost niet lekker op in water. Neem wat jus of een ander sap.
Dan heb je er gelijk wat dextrose bij wat de opname versnelt.
 
Originally posted by Juriaan


Wat is cell tech een delivery system en wat is crea blast een soort cell tech het lijkt ook op Zell tech en op Rage of is het nou een Delivery system. robbie :p

Zijn alle del.systems. de ene echter completer dan de andere :D
 
Als het in water niet oplost dan lost het in jus of andere sap nog minder op, alleen zie je het dan niet meer.
Als je wat langer wacht is het veel verder opgelost...of kijk eens naar een andere crea. Het heeft ook met de korrel te maken...
 
inderdaad, betje roeren en wachten. althans, zell tech 2 loste vrij goed op op deze manier, over andere creatines weet ik dat niet
 
Als je maar niet te lang wacht want dan is het verdoet...

Wekrt creatine eigenlijk niet of niet goed als het niet opgelost is? Als je het dus gewoon drinkt als r nog deeltjes in het water drijven?

Die RAGE lost wel goed op van mij, gewoon in bidon en flink shaken. Maar die Labrada minder, ik zuip hem meestasl gewoon snel op, is dat slecht?
 
Hoevele liter meot je dan drinken en waarom moet je veel water drinken? Ik dronk denk ik 2 l toen die tijd en hield ik daarom veel vocht vast??
 
nog meer als 3 liter precies Elmar
 
Ik gebruikte M double You creatine. Kuurde daarmee voor 6 weken en vervolgens 4 weken rust . Kwam daar zo 4 killo mee aan. Maar ja dat raakte ik ook weer snel kwijt toen ik op vakantie ging. Dus ja het is leuk voor kracht en uithoudings vermogen en een energie stoot. Maar om er echt massa op te winnen moet je er echt heel goed bij bulken. En kan dan niet zeggen of het blijvende massa is. :fu:
 
Originally posted by Rob G
Als je maar niet te lang wacht want dan is het verdoet...

Wekrt creatine eigenlijk niet of niet goed als het niet opgelost is? Als je het dus gewoon drinkt als r nog deeltjes in het water drijven?

Die RAGE lost wel goed op van mij, gewoon in bidon en flink shaken. Maar die Labrada minder, ik zuip hem meestasl gewoon snel op, is dat slecht?

Heeft iemand hier al een antwoordt op? ben zelf namelijk ook zeer benieuwd.....
 
Back
Naar boven