Fitness Seller

creatine (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

nilsjei1234

Competitive Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
3 nov 2002
Berichten
1.580
Waardering
0
Goed een paar vragen aan mensen...

Welke soorten creatine hebben jullie al gebruikt, Dus gewoon poeder, celltech enz, en welke beviel het best...

En welk merk creatine krijgen jullie het meeste effect van..

En welke het minst enz..

Min of meer gewoon een evaluatie van de creatinesoorten die je gebruikt hebt..

ps als je het nog weet ff de prijs erbij zetten
 
ik ga goed op Zell tech 2 van All stars. Wel prijzig maar was t wel waard. heb voor de rest geen andere merken gebruikt mede omdat ik er zeer tevreden mee ben.
 
Originally posted by dandyman
ik ga goed op Zell tech 2 van All stars. Wel prijzig maar was t wel waard. heb voor de rest geen andere merken gebruikt mede omdat ik er zeer tevreden mee ben.

wat is de prijs precies?

hoeveel massawinst en/ of kracht heb je ermee gemaakt over een bepaalde periode?
 
Heb geprobeerd nu:

Syntrax - Swole: Beetje kracht toename, geen gewicht
Vitalife - 100% pure: Ben er 6 kilo van aangekomen en heb het ook weer uitgepist dus al met al geen gewichtstoename en de krachtstoename was nihil
Interactive nutrition - Crea Blast: is een soort cell tech, ben er nu 2 weken mee bezig en merk er geen tot niets van alleen vorige week een kleine krachttoenam maar dat zat mentaal denk ik maandag was mijn kracht weer normaal.
 
Laatst bewerkt:
Ik adviseet toch een creatine met transportsysteem. Werkt gewoon altijd beter dan een pure variant. Heb CreaVitargo gebruikt, en werkt als een tiet ;) !
 
Originally posted by Dr. Worf
Ik adviseet toch een creatine met transportsysteem. Werkt gewoon altijd beter dan een pure variant. Heb CreaVitargo gebruikt, en werkt als een tiet ;) !

hoezo werkt dat volgens jou altijd beter?
 
Omdat je simpelweg een betere insuline piek hebt
 
Originally posted by Juriaan
Omdat je simpelweg een betere insuline piek hebt

ja maar ja dan kun je ook gewoon monohydraat mengen met dextrose

iemand hier trouwens ervaring met rage?
 
Neem nu na de training RAGE van J-Tech en op niet trainingsdagen Labrada.

J-Tech RAGE - 65 euor voor 3 gk (ik neem ongeveer 70 gram na een training, dus ongeveer 45 doseringen, train 4 keer per week dus kan hier met laadfase r bij 8 weken mee vol maken)

Labrada Creatine - 23 euro voor 500 gram (ik neem 5 gram op niet trainingsdagen, dus 100 doseringen, hier heb ik dadelijk dus nog best veel van over, heb ik aan mijn broer verkocht :))

Is mijn eerste keer creatine, ik ben nu in mijn 4e week. Begon 4 weken geleden met een gewicht van 65 kilogram. Nu weeg ik een dikke 69 kilogram. Krachttoename is matig. Met bankdrukken druk ik nu ruim 5 kg meer met setjes van 8. Maar ik moet r bij zeggen dat ik wel niet zo extreem gefocust ben op die kilo's. Ik ga die creatine kuur 8 weken volhouden en dan hop ik toch wel een 69 kilogram vast te kunnen houden. Motivatie is wel veel gestegen en de intensiteit van een training ook!

Al met al kost dit grapje me dus ongeveer 75 euro voor 8 weekjes, en ik vind het geld tot nog toe wel waard!
 
Originally posted by Rob G
Neem nu na de training RAGE van J-Tech en op niet trainingsdagen Labrada.

J-Tech RAGE - 65 euor voor 3 gk (ik neem ongeveer 70 gram na een training, dus ongeveer 45 doseringen, train 4 keer per week dus kan hier met laadfase r bij 8 weken mee vol maken)

!

waarom heb je je Rage niet hier besteld?
 
Ik gebruik zelf de creamon, en die voeg ik aan mn postworkoutshake toe...
 
Hoe zijn de ervaringen met creamon eigenlijk?
 
Ervaring met creamon is super! Werkt bij mij beter dan Natures best crea. Maak gewoon je eigen transportsysteem, goedkoop en effectief!
 
Originally posted by DarkLegion
Hoe zijn de ervaringen met creamon eigenlijk?

kep het nu 2,5 maand gebruikt ofzo..

niet echt gevoel dat het echt wat heeft gedaan
 
Originally posted by dandyman


waarom heb je je Rage niet hier besteld?

Dat had ik gedaan, was 57 euro en dan komen r nog de nodige verzendskosten bij. Ok 60 euro dan, sorry...
 
ik gebruik creatine van ehf_group.com 2 pot voor mooie prijs reageer er steeds weer goed op doe meestal 8 weken daarna 4 weken niks en hou telkes de kilo's vast die ik erbij heb ongeveer 3 a 4 kilo :D

maar wil na deze pot is van een ander merk gebruiken kijken hoe dat bevalt

gebruik nu momenteel sint janskruid weet niet hoe het kan maar heb er al 3 kilo bij :D

ach en zo gaan we gewoon door telkens wat uit proberen

ben nu 178 en 77 kilo op naar de 95 :D:D:D

*** LIVE GOOS ON ****
 
Ik gebruik Crea van perfectbody, ben zo'n 15 kilo omhoog gegaan met bankdrukken in 1,5 maand. Misschien is het vooral wel psychologisch maar dat kan me eigenlijk geen moer schelen... oh ja, 3 kilo aangekomen ( water, spiermassa who knows?)
 
Ik gebruik altijd de creatine van EAS, werkt super goed alleen wat prijzig maar ja, is wel top kwaliteit
 
heb nu die van Maximize besteld, zal jullie iets laten weten binnenkort
 
hoezo werkt dat volgens jou altijd beter?

Idd om de insuline piek. Maar wat ook veel het geval is met veel transportsystemen is dat de insuline piek te vroeg komt. Vitargo is een "zwaar" koolhydraat en zorgt dat de insuline piek tergelijk met de creatine opname loopt!
 
Back
Naar boven